Missä se on ? ei kaukosäätimessä?
mitsubishi ft35 termostaatti?
6
230
Vastaukset
- Anonyymi
Sisäyksikössä se on. Siellä on niilläkin ilpeillä termostaatti joilla on I feel toiminto kaukosäätimestä. Pitäähän laitteen toimia, vaikka I feel ei olisi päälläkään.
- Anonyymi
keskellä sisäyksikössä , silmä
- Anonyymi
on muuten viisasta lukea ja ymmärtää käyttöohje, tunnen useita jotka on oppinut vasta usean vuoden kuluttua käyttämään miellyttävästi, niin että koko perhe haluaa sen käyvän.
- Anonyymi
Se silmä on I see, eli kääntyilee ja suuntaa lämmityksen tai jäähdytyksen sinne missä on kylmintä tai kuuminta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se silmä on I see, eli kääntyilee ja suuntaa lämmityksen tai jäähdytyksen sinne missä on kylmintä tai kuuminta.
I see toiminnon saa pois päältä, mutta itse olen pitänyt sen päällä. Mitsu pitää siten ovensuun mukavan lämpimänä vanhassa talossa, kylmään aikaan.
Vanhassa Mitsussani I see toiminto lähtee pois päältä kaukosäätimen alareunan reikään sukkapuikolla tms. tökkäämällä.
- Anonyymi
Huomioikaa hyvät hyssyköt että pidätte pumpun pällä kokoajan. Jos lämpööliika atai liian b ähän säädetään asteista ei b irta kytkimes t ä.
Esim mulla ollut jääjdytys k o kaksikuukautta pällä k o koajan 24 c ja oikein viih t yisää ollut molemissa pumpuissa on myös puhals peinellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751161
- 741154
- 481034
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104988- 51965
- 34737
- 49714
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577