Onko kokemuksia Calmbed koiranpedistä ja sitä myyvästä verkkokaupasta?
Kokemuksia Calmbed?
14
13467
Vastaukset
- Anonyymi
Kylläpä vain. Vaikka nettisivut ovat täysin suomenkieliset, tuote tuli Kiinasta ja siitä joutui tekemään tulli-ilmoituksen ja maksamaan Postin käsittelykulun.
Itse firmasta ei löydy nettisivuilta mitään tietoa ja suomenkielisen palautelomakkeen kautta vastattiin lopulta kehnolla englannilla että asiakas vastaa maahantuloon liittyvistä ylimääräisistä kuluista. Luonnollisesti tätä ei nettisivuilla mainita. - Anonyymi
Tuotetta odotettu nyt yli kuukausi, yritys ei vastaa sähköposteihin, paitsi kun sanoin haluavani purkaa kaupan. Vastaus tosiaan huonolla englannilla. Maksu veloitettu visalta heti tilausvaiheessa. Nyt reklamaatio tehty jos vaikka saisi rahat takaisin. Kiukuttaa!
- Anonyymi
Saitko koskaan tilaamaasi petiä? Olen odottanut melkein kaksi kk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko koskaan tilaamaasi petiä? Olen odottanut melkein kaksi kk.
Oletko saanut pedin?
- Anonyymi
Lahjashopista sain koiranpedin ilman tullimaksuja ja on koira tykännyt. Odottaa sai petiä tosin vähän yli viikon. Meinasin itsekin sortua CalmBedistä ostamaan ennen kuin hokasin, että tullit voi tulla maksettavaksi.
- Anonyymi
Kiinatuote, joa tuli Kiinasta ja, joka meni roskiin muutaman kuukauden käytön jälkeen. En tod voi suositella tuotetta tai verkkokauppaa.
- Anonyymi
Varokaa tätä "yritystä".
Verkkotunnuksen calmbed.fi omistajatiedot puuttuu. Toimitusehdoissa ei mitään juridista yritystä. Yhteystiedoissa pelkkä Gmail osoite.
Jos kyseessä olisi oikea yritys ja rehellisellä mielellä liikkeellä, ei olisi mitään syytä salata näitä tietoja. - Anonyymi
En suosittele, koiralla alkoi kova allerginen reaktio parin päivän päästä. Oli pakko palauttaa takaisin ja maksoin itse 40€ palautuksesta Postin kautta.
- Anonyymi
Nykyään googletan kaikki firmat, joiden tuotteet kiinnostavat minua netissä olevan mainoksen perusteella. Viikon sisällä on tullut vastaan jo neljä firmaa, joiden toiminta epäilyttää. Enkä tilaa mitään ilman varmistusta firman toiminnasta. Neljä vuotta sitten erehdyin tilaamaan kengät, joiden lähtömaaksi paljastui Kiina vasta, kun sain lähetystunnuksen. Tarkkana saa olla.
- Anonyymi
Mainostavat 30 päivän tyytyväisyystakuuta. Eivät ilmoita tilauksen yhteydessä tai sivuillaan, että palautus on maksullista. Älkää kuitenkaan maksako palautuskuluja, koska lain mukaan palautuskulut pitää ilmoittaa ennen tilauksen tekemistä eikä vasta asiakkaan kysyessä palautusohjeita.
- Anonyymi
Onnistuitko palauttamaan ilman, että maksoit palautuskuluja?
- Anonyymi
Vastaavia petejä saa lähestulkoon kaikista eläinkaupoista. Omani on brava-merkkinen, kävin sitä hypistelemässä ja valitsemassa koon ja värin, ei mitään hajuja ollut havaittavissa kaupassa eikä myöhemmin ja osat saa irti konepesua varten. Olen itse allerginen joillekin hajuille/kemikaaleille joten on hyvä päästä nuuskimaan tuotteet.
- Anonyymi
Hei, mistä ostit brava merkkisen koiranpedin?
- Anonyymi
Sängyn palautus on Ruotsiin ja maksaa puolet sängyn hinnasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3001149Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.82963- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31819- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56699