Onko lieksan perukoilla samanlainen meininki?
Jos jongunjokea meloo niin alkaako jossain vaiheessa banjon soitto kuulua?
Lieksa ja syvä joki
25
708
Vastaukset
- Anonyymi
Syväjoki on muuten Loukun (Egyptinkorpi) alueella.
- Anonyymi
Kuulen banjon soiton kesäyössä
Vastarannalla joku ärjäisee
Tiedän
Olen Lieksassa 🥰- Anonyymi
Tiedät olevasi lieksassa kun liukastut tummeliin ja näet bemarit parkissa.
- Anonyymi
Lieksan kaarisillalta oli kaksi tummaa poikaa jorpottelemassa aamuyöstä jokeen. Toinen sanoi, että onpa kylmä vesi, siihen toinen ja mutapohja, pojilla kunnon vehkeet.
- Anonyymi
Bemarii kapeaa kadulla työnsin,
seuraan näin tummelii hupenevaa.
Kultaa ja hopeaa melassa välkkyy,
lävistys vaikka niin aristaakin. - Anonyymi
Ou jeah boy ..ääntele kuin sika kviik kviik....aaargghh. Eli kyllä jongunjoella ne vasta sisäsiittöiset miehet asuu, oikeen mehtäläiset jotka saattavat jurskauttaa ja lujasti.
- Anonyymi
Bemaripojat vinkuu kuin sika
- Anonyymi
Banjon soitto kuuluu kauas
- Anonyymi
Aloittajahan se viimekesänä oli Jongunjoella banjonsa kanssa? Matut ihmetteli kun olivat taidetta tekemässä veteen tuijottamalla, että mikä häiritsee luonnonrauhaa? Olivat tuolta banjomieheltä tiitin tervanneet ja nauraneet ettei tuommoisella tyngällä kannattaisi banjon kanssa liikuskella.😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajahan se viimekesänä oli Jongunjoella banjonsa kanssa? Matut ihmetteli kun olivat taidetta tekemässä veteen tuijottamalla, että mikä häiritsee luonnonrauhaa? Olivat tuolta banjomieheltä tiitin tervanneet ja nauraneet ettei tuommoisella tyngällä kannattaisi banjon kanssa liikuskella.😂🤣
Olisikko ollut kuperkeikkahullu. Toi nysä on on yksi tuntomerkki.
- Anonyymi
Reunatieltä kuvattu pätkä.
https://www.youtube.com/watch?v=9gLN3QoN-q8- Anonyymi
No johan oli lieksalaista....hanurinsoittoa! 😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No johan oli lieksalaista....hanurinsoittoa! 😬
Kuulemma Pekan vaalikampanjasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulemma Pekan vaalikampanjasta?
No niinpä tietystikin. En vaan heti huomannut että Lieksan maisemissahan tuo hanurin soitto on kuvattu.
- Anonyymi
Tuohan on Lieskan jokisuistosta kuvattu! Tuttua ympäristöä. Olin kalassa tuossa kohtaa viime kesänä, sain lähtiessäni virvelin perseeseen. Kuulemma Lieskalaista vieraanvaraisuutta. Sillä yhdellä virvelin työntäjällä ei ollut vittu edes hampaita.
- Anonyymi
Missähän päin lieksaa olisi kylä tai joku paikka samanlainen kuin syvä joki-elokuvan alussa? Vois pistää jonkinlaisen extreme-tapahtuman myyntiin helsinkiläisille.
Luulisi jännitystä ja banjon soittoa riittävän meloessa- Anonyymi
Pankajärvi Nurmijärvi Jongunjoki.
- Anonyymi
Käyttävätkö myös farkkuhaalareita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttävätkö myös farkkuhaalareita?
Luukkuhousut on muotia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luukkuhousut on muotia.
Joskus puhuttiin Ruotsin isosta luukkuhousujen määrästä, mikä lienee tilanne nykyisin.
- Anonyymi
MELO VIELÄ LISÄÄ OLET PIAN JONKERISSA JA " kuumakeitto " LIRUU KUPPIIN PULIPENKIN ASIAKKAILLE JA VARTAASSA PYÖRII KARHUU JA JUHLAT ALKAA.
- Anonyymi
Onko syväjoella työttömiä🤔....
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008900
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265288- 534611
- 894360
- 583553
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583198Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422625- 432581