Hei! Onko teillä kokemuksia sekavasta glukoosisensorista? Vaihdoin eilen uuden ja tuo sensori on näyttänyt alempia ja melkein vuoriratamaisia sokerikäyriä. Perinteisellä verinäytemittarilla sokerit ovat olleet pari lukemaa korkeammalla kuin mitä sensori antaa näyttää.
Voisiko ongelma johtua huonosta paikasta tai helteestä? Tai jostain muusta?
Libre ja sekavat sokeriarvot
2
447
Vastaukset
- Anonyymi
Voi johtua helteestäkin, libre mittaa arvot kudosnesteestä, eli jos olet juonut liian vähän ja elimistö päässyt kuivumaan voi tulos olla virheellinen. Ja jos hikoilet kovin, on toki mahdollista että sensori on osittain irronnut paikaltaan. Voi noita heittoja olla muutoinkin, tai viallinen sensori.
- Anonyymi
Hankin itse Libren skannereita ja ehdin käyttämään neljä ennen näitä helteitä. Jokainen näytti noin 1,5-2 mmol/l pienempiä arvoja kuin liuskamittarini. En viitsinyt hankkia tuohon Libreen liuskoja, joilla olisi voinut verrata samalla lukulaitteella myös sormenpäästä veritipasta. Nyt kesällä mittailen vain liuskamittarilla, koska saunon melkein joka päivä, eikä skanneri oikein tykkää siitä (yksi sammui saunoessa).
Kyllähän minullakin skanneri näytti vuoristoratamaista käyrää, mutta ne riippuivat todellakin syödystä ruuasta ja sen sisältämästä hiilihydraatista. Varsinkin pääaterian nousu ja pitkään kestävä lasku tuli todennetuksi. Yllättävintä oli se että pienet välipalat parin-kolmen tunnin välein piti sokereita tasaisesti korkealla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000604987324h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92441Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2101795Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231573- 711010
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.42956Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74862Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57852En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43822Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä77745