Minun mielipiteeni on väärä

Anonyymi

Kun katselen tässä Imaginaerum- elokuvaa, niin en voi olla ajattelematta kuinka paljon kaipaan Anettea Nightwishin laulajana. Tarja on tietenkin aina ykkönen mutta en päässyt enää sisään Nightwishiin Anetten lähdön jälkeen. Ei Floor huono ole mutta musiikki on todella huonoa nykään ja mielestäni Anette oli Flooria parempi.

Anette toi myös jotain Nightwishiin mitä Floor ei tuo. Anette on kaikinpuolin hyvä laulaja mutta tämä mielipide on tietenkin täysin väärä. Ehkä se johtuu siitä koska ihmisten mielestä Tarja oli se ainoa oikea ja hänen korvaajastaan ei saa pitää. Anetten korvaajaksi kelpaa tietenkin kuka vain, kunhan Anette lähtee.

14

1382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vääryksien kanssa vain on elettävä. Hieno leffa muuten. Täytyy katsoa muutan kerran, on niin hieno tarina ja tämän päälle vielä koko levyllinen. joo

    • Anonyymi

      Leffa on hyvä ja kestää aikaa ja useita katselukertoja. Alunperin oli tarkoitus tehdä video albumin jokaisesta biisistä. Oli se sittenkin saattanut olla parempi vaihtoehto ja yksi asia on varma, Anette olisi päässyt loistamaan vieläkin enemmän. Imaginaerumin aikoihin Nightwish (Tuomas Holopainen) oli luovillimmillaan ja ehkä videot jokaisesta biisitä olisi sittenkin palvellut faneja ja bändiä ja etenkin Anetteä paremmin.

    • Anette toi aivan omanlaisensa säväyksen bändiin joka varmaan korostuu parhaiten lauluissa Scaretale ja Slow Love, Slow. Hieman leikkisä, viihdyttävän noitamainen, tarvittaessa myös kevyt ja hivelevän pehmeä.

      En voi sanoa että yksikään Nightwishin laulaja on toista parempi mutta jokainen on ollut omalla tavallaan korvaamaton.

    • Anonyymi

      Luppoiipeen ratoksi katselin Anetten haastattelun https://www.youtube.com/watch?v=dB6uJKysmmw ja kuuntelin pari lohkaisua uudesta kiekostaan. Vilkaisin myös https://www.youtube.com/watch?v=fwVDWvxcvQk kommenttiosiota.
      Minulla ei ole mitään rouvaa vastaan, mutta ihmettelen, miten kukaan voi pitää Anettea tai Tarjaa Flooria parempana laulajana. Millä ihmeen hörökorvilla osa Nightwishinkin faneista on varustautunut? Kuuloelimilläni Anette ja Tarja ovat onnettomia monotonisia humppatyttöjä Floorin verevien tulkintojen rinnalla.:)

      • Anonyymi

        Sinä sitten taas olet nyt vaiti, kun edelleenkään mistään mitään ymmärrä. Nyt keskitytään ABBAn uusiin pläjäyksiin.


      • Anonyymi

        Anette oli studiossa hyvä ja etenkin Imaginaerumilla aivan loistava. Konserteissa taas bändin heikoin lenkki valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sitten taas olet nyt vaiti, kun edelleenkään mistään mitään ymmärrä. Nyt keskitytään ABBAn uusiin pläjäyksiin.

        Abban pojat hallitsivat kokonaisuuden ja ottivat huomioon laulajattaretkin klisheisiä biisejä väsätessään. Holopainen teki puolisen tusinaa levyllistä kappaleita, mitä ex-laulajattaret eivät osanneet tulkita. Hengen niihin sai puhalletuksi vasta Floor, todellinen maailmanluokan poskisolisti.:)
        Nightwishilla oli vaikeata englantia puhuvissa maissa. Menestystä tuli muualta, missä tankeroenglanti menee helpommin läpi. Suomessakin kuunnellaan ulkomaisia staroja kiinnittämättä sen syvällisemmin huomiota murteisiin ja tekstien tulkintoihin. Eksotiikka voittaa sisällön, mutta menee kielellisesti helposti komiikan puolelle. Toki jymymenestys on jo kauan ollut mahdotonta, ellei ole maailman kolmen viihdejätin artisti ja pääse sitä kautta radiosoittoon ja muuten vahvasti esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Abban pojat hallitsivat kokonaisuuden ja ottivat huomioon laulajattaretkin klisheisiä biisejä väsätessään. Holopainen teki puolisen tusinaa levyllistä kappaleita, mitä ex-laulajattaret eivät osanneet tulkita. Hengen niihin sai puhalletuksi vasta Floor, todellinen maailmanluokan poskisolisti.:)
        Nightwishilla oli vaikeata englantia puhuvissa maissa. Menestystä tuli muualta, missä tankeroenglanti menee helpommin läpi. Suomessakin kuunnellaan ulkomaisia staroja kiinnittämättä sen syvällisemmin huomiota murteisiin ja tekstien tulkintoihin. Eksotiikka voittaa sisällön, mutta menee kielellisesti helposti komiikan puolelle. Toki jymymenestys on jo kauan ollut mahdotonta, ellei ole maailman kolmen viihdejätin artisti ja pääse sitä kautta radiosoittoon ja muuten vahvasti esille.

        Imaginaerum ja Once ovat Nightwishin parhaat albumit joissa laulusolisti loi hengen Holopaisen parhaisiin biiseihin. Höpise mitä höpiset Floorista mutta pelkkä laulutekniikan ihannointi on toissijaista bändin soundissa. Sama jos Yngwie Malmsteen tulisi Empun tilalle ja tiluttaisi minuuttitolkulla maailman nopeimpia sooloja. Ei se tekisi tippaakaan biiseistä parempia, päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imaginaerum ja Once ovat Nightwishin parhaat albumit joissa laulusolisti loi hengen Holopaisen parhaisiin biiseihin. Höpise mitä höpiset Floorista mutta pelkkä laulutekniikan ihannointi on toissijaista bändin soundissa. Sama jos Yngwie Malmsteen tulisi Empun tilalle ja tiluttaisi minuuttitolkulla maailman nopeimpia sooloja. Ei se tekisi tippaakaan biiseistä parempia, päinvastoin.

        Tekniikka on peruskivi, jos aikoo musisoida ammattimaisesti. Nightwishin jäsenillä on tekniikka hallussa. Floorin luokittelen jopa virtuoosiksi. Metallimammalla on ilmiömäinen kyky välittää biisi kuin biisi tunteen tasolla tinkimättä suorituksen laadusta.

        Uskon virtuoosien kykenevän soittamaan Nightwishin kappaleet uskottavasti. Studiomuusikot soittavat mitä hyvänsä tarpeen mukaan ilman egoilua.

        Pidän eniten Floorin kauden albumeista.

        Makuja ja näkemyksiä riittää. Tässä yksi.:) https://www.youtube.com/watch?v=-GqhifV06Ew


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekniikka on peruskivi, jos aikoo musisoida ammattimaisesti. Nightwishin jäsenillä on tekniikka hallussa. Floorin luokittelen jopa virtuoosiksi. Metallimammalla on ilmiömäinen kyky välittää biisi kuin biisi tunteen tasolla tinkimättä suorituksen laadusta.

        Uskon virtuoosien kykenevän soittamaan Nightwishin kappaleet uskottavasti. Studiomuusikot soittavat mitä hyvänsä tarpeen mukaan ilman egoilua.

        Pidän eniten Floorin kauden albumeista.

        Makuja ja näkemyksiä riittää. Tässä yksi.:) https://www.youtube.com/watch?v=-GqhifV06Ew

        Katos kun Tuomaksella on taito tehdä biisit niin että laulusolistilla on mahdollisuus loistaa niissä. Jos joku on Nightwishissa virtuoosi niin se on Tuomas Holopainen. Otetaan vaikka Imaginaerum albumi jossa Anette saa mahdollisuuden käyttää lauluäänensä kaikkein parhaimpia puolia, tunteelisuutta ja tarinankerrontaa. Tuomas on taas Floorin kanssa lähtenyt aivan eri näkökulmasta, eli Floorista on puristettu hänen loistavaa tekniikkansa äärirajoille saakka. Tuomas saa jokaisesta laulajasta parhaat puolet esiin ollen näin se oikea virtuoosi bändissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos kun Tuomaksella on taito tehdä biisit niin että laulusolistilla on mahdollisuus loistaa niissä. Jos joku on Nightwishissa virtuoosi niin se on Tuomas Holopainen. Otetaan vaikka Imaginaerum albumi jossa Anette saa mahdollisuuden käyttää lauluäänensä kaikkein parhaimpia puolia, tunteelisuutta ja tarinankerrontaa. Tuomas on taas Floorin kanssa lähtenyt aivan eri näkökulmasta, eli Floorista on puristettu hänen loistavaa tekniikkansa äärirajoille saakka. Tuomas saa jokaisesta laulajasta parhaat puolet esiin ollen näin se oikea virtuoosi bändissä.

        Minusta vasta kolmas naissolisti onnistui saamaan Holopaisen biisit elämään. Kylmän viileästi sinivalkoisitta laseitta arvioituna Holopainen ei ole soittajana, säveltäjänä ja sanoittajana virtuoosi maailman mitassa. Kovia tekijöitä on paljon ja tyylejä ja makuja monia.:)


    • Anonyymi

      Anette on saanut nyttemin ansaittua arvostusta, hyvä niin. Jokaisella ladyllä on Nightwishin tuotannossa paikansa, Tarja aloitti, ilman Anettea ei olisi Flooria, kaikki nämä tarvittiin jotta tultiin tähän päivään. Kun aikaa on kulunut ymmärretään että kaikkien osuus on ollut tärkeä. Anette ei ollut huono "Dark Passion Play" on erittäin vaativa teos, sillä aikataululla hän selvisi siitä ihan kunnialla. jopa niin, että moni fani haluaa "Dark Passion Playn" kuulla alkuperäisenä Anetten laulamana.

    • Anonyymi

      Jos alkuperäinen suunnitelma tehdä jokaisesta Imaginaerumin biisistä video olisi toteutunut olisi Anette tällä hetkellä supertähti. Jo pelkkä pianon päällä makoilu elokuvassa saa syntymään kylmät väreet siitä mikä potentiaali Anetella olisi ollut eri biisien filmatisoinnissa.

    • Anonyymi

      Muuten yksi juttu Imaginaerum elokuvasta. Sitähän saa Japanissa fyysisenä julkaisuna. Kaikki ne jotka yrittävät mollata elokuvaa niin luetelkaapas muut pääosin suomalaiset elokuvat jotka on julkaistu Japanissa ja niitä myydään edelleen 9 vuotta julkaisun jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe