Mulla on Nokia 3310 puhelun, kun tulee postin kotiinkuljetus paketti

Anonyymi

Ja tulee txt viesti , että sovitaan milloin paketti tuodaan.


En voi vastata txt viestiin, pitää soittaa Postin asiakaspalveluun ja sieltä laittavat mihin aikaan paketti tuodaan!

23

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Mulla on Nokia 3310 puhelun, kun tulee postin kotiinkuljetus paketti"

      Mitä tämä on suomeksi?

    • Anonyymi

      Kun se txt viesti tulee postilta , niin siinä viestissä lukee , että laita kellon aika milloin paketti tuodaan, en voi vastata Nokia puhelimella! kirjoittaja!


      Alkuperäinen kirjoittaj

      • Anonyymi

        Miksi et muka voi vastata? Näppäile aika ja lähetä viesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et muka voi vastata? Näppäile aika ja lähetä viesti

        En näe sitä viestiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe sitä viestiä!

        No mikset näe jos se viesti on jo tullut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe sitä viestiä!

        VIESTIT NUMEROSTA 14115 sisältää" kuvaa" ? TOIMINTOA EI TUETA, ainut vaihtoehto POISTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VIESTIT NUMEROSTA 14115 sisältää" kuvaa" ? TOIMINTOA EI TUETA, ainut vaihtoehto POISTA.

        Älypuhelin näitä varten..


    • Anonyymi

      Elikkä posti kertoo milloin paketti tuodaan.
      Mikä on ongelma?

    • Anonyymi

      Suomen posti lopullisesti sekaisin. Ennen oli kaikki paremmin..

      • Anonyymi

        3310 puhelimessa näppäimistössä ne numerot ovat kuluneet, niin ei näy hyvin, ostin Doro puhelimen!


    • Tässä on syy miksi en käytä kotiinkuljetusta, ellei paketti ole tosi iso. En halua ajoittaa tekemisiäni jonkun jakajan mukaan.

      • Anonyymi

        Nyt oli pari isompaa pakettia , yleensä tilaan pakettiautomaattiin


    • Anonyymi

      Eikö tuossa Doro Doro 1362 Musta puhelimessa ole kaksi SIM-kortti paikkaa,

      Käytän vain yhtä SIM -korttia laitanko 1 SIM kortti ?

      • Anonyymi

        Dorot kannattaa palauttaa kauppaan ja hankkia tilalle käytetty Nokian peruspuhelin. On paljon parempi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dorot kannattaa palauttaa kauppaan ja hankkia tilalle käytetty Nokian peruspuhelin. On paljon parempi..

        Ne numerot on minulle liian pieniä,


        Mulla on muutama Nokia puhelimia joilla voi soittaa ja txt


    • Anonyymi

      Miten onnistuu,kun en käytä 3310 yhteystietoja , on uusi puhelin liittymä

      Ja uusi numero Doro puhelimeen


      Pitääkö joka paikkaan ilmoittaa uusi numero?

      • Anonyymi

        Netti sivuilla voi vaihtaa puhelinnumeron, esimerkiksi kela vakuutus!


      • Anonyymi

        Miten vaihdan PIN koodin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten vaihdan PIN koodin?

        Asetuksista löytyy vaihto mahdollisuus


    • Anonyymi

      Vika on siinä, että vastaaminen vaatii internettiä.
      Onko viestissä mitään linkkiä?
      Jos on, niin kopioi se tietokoneeseen ja vastaa sillä.
      Itse en mielelläni kännykkään mitään kirjoita, koska kosketusnäytöllä tulee jatkuvasti virhepainalluksia "painikkeiden" pienen koon vuoksi.

      On suorastaan törkeää, että luullaan kaikilla olean älytön "älypuhelin".
      Itse olen tapellut noiden turhien appivaatimusten kanssa.

      Puhelimessa on jo ennestään n. 400 appia, joista useimmat turhia. Useimmista en edes tiedä, mitä ne teke.
      Miksi jokaisella pikku kioskillakin pitäisi olla oma appi?

      • Anonyymi

        Niin paljon ei ole missään puhelimessa:D. Älypuhelin on nykyaikaa ja siihen on hyvä tottua ja oppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin paljon ei ole missään puhelimessa:D. Älypuhelin on nykyaikaa ja siihen on hyvä tottua ja oppia.

        Hyvin pärjää ilman "älypuhelinta". En keksi ainuttakaan syytä mihin sitä tarvitsee. Itse asiassa olin alukuvuodesta puolisen vuotta kokonaan ilman puhelinta. Se soi viikon aikana pari kertaa niin meni ja suljin sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin pärjää ilman "älypuhelinta". En keksi ainuttakaan syytä mihin sitä tarvitsee. Itse asiassa olin alukuvuodesta puolisen vuotta kokonaan ilman puhelinta. Se soi viikon aikana pari kertaa niin meni ja suljin sen.

        Itse asiassa pärjäsin puolisen vuotta kokonaan ilman asuntoa. Kuljin ovesta viikon aikana pari kertaa ja suljin sen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe