Ja tulee txt viesti , että sovitaan milloin paketti tuodaan.
En voi vastata txt viestiin, pitää soittaa Postin asiakaspalveluun ja sieltä laittavat mihin aikaan paketti tuodaan!
Mulla on Nokia 3310 puhelun, kun tulee postin kotiinkuljetus paketti
23
773
Vastaukset
- Anonyymi
"Mulla on Nokia 3310 puhelun, kun tulee postin kotiinkuljetus paketti"
Mitä tämä on suomeksi? - Anonyymi
Kun se txt viesti tulee postilta , niin siinä viestissä lukee , että laita kellon aika milloin paketti tuodaan, en voi vastata Nokia puhelimella! kirjoittaja!
Alkuperäinen kirjoittaj- Anonyymi
Miksi et muka voi vastata? Näppäile aika ja lähetä viesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et muka voi vastata? Näppäile aika ja lähetä viesti
En näe sitä viestiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe sitä viestiä!
No mikset näe jos se viesti on jo tullut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe sitä viestiä!
VIESTIT NUMEROSTA 14115 sisältää" kuvaa" ? TOIMINTOA EI TUETA, ainut vaihtoehto POISTA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VIESTIT NUMEROSTA 14115 sisältää" kuvaa" ? TOIMINTOA EI TUETA, ainut vaihtoehto POISTA.
Älypuhelin näitä varten..
- Anonyymi
Elikkä posti kertoo milloin paketti tuodaan.
Mikä on ongelma? - Anonyymi
Suomen posti lopullisesti sekaisin. Ennen oli kaikki paremmin..
- Anonyymi
3310 puhelimessa näppäimistössä ne numerot ovat kuluneet, niin ei näy hyvin, ostin Doro puhelimen!
Tässä on syy miksi en käytä kotiinkuljetusta, ellei paketti ole tosi iso. En halua ajoittaa tekemisiäni jonkun jakajan mukaan.
- Anonyymi
Nyt oli pari isompaa pakettia , yleensä tilaan pakettiautomaattiin
- Anonyymi
Eikö tuossa Doro Doro 1362 Musta puhelimessa ole kaksi SIM-kortti paikkaa,
Käytän vain yhtä SIM -korttia laitanko 1 SIM kortti ?- Anonyymi
Dorot kannattaa palauttaa kauppaan ja hankkia tilalle käytetty Nokian peruspuhelin. On paljon parempi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dorot kannattaa palauttaa kauppaan ja hankkia tilalle käytetty Nokian peruspuhelin. On paljon parempi..
Ne numerot on minulle liian pieniä,
Mulla on muutama Nokia puhelimia joilla voi soittaa ja txt
- Anonyymi
Miten onnistuu,kun en käytä 3310 yhteystietoja , on uusi puhelin liittymä
Ja uusi numero Doro puhelimeen
Pitääkö joka paikkaan ilmoittaa uusi numero?- Anonyymi
Netti sivuilla voi vaihtaa puhelinnumeron, esimerkiksi kela vakuutus!
- Anonyymi
Miten vaihdan PIN koodin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten vaihdan PIN koodin?
Asetuksista löytyy vaihto mahdollisuus
- Anonyymi
Vika on siinä, että vastaaminen vaatii internettiä.
Onko viestissä mitään linkkiä?
Jos on, niin kopioi se tietokoneeseen ja vastaa sillä.
Itse en mielelläni kännykkään mitään kirjoita, koska kosketusnäytöllä tulee jatkuvasti virhepainalluksia "painikkeiden" pienen koon vuoksi.
On suorastaan törkeää, että luullaan kaikilla olean älytön "älypuhelin".
Itse olen tapellut noiden turhien appivaatimusten kanssa.
Puhelimessa on jo ennestään n. 400 appia, joista useimmat turhia. Useimmista en edes tiedä, mitä ne teke.
Miksi jokaisella pikku kioskillakin pitäisi olla oma appi?- Anonyymi
Niin paljon ei ole missään puhelimessa:D. Älypuhelin on nykyaikaa ja siihen on hyvä tottua ja oppia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin paljon ei ole missään puhelimessa:D. Älypuhelin on nykyaikaa ja siihen on hyvä tottua ja oppia.
Hyvin pärjää ilman "älypuhelinta". En keksi ainuttakaan syytä mihin sitä tarvitsee. Itse asiassa olin alukuvuodesta puolisen vuotta kokonaan ilman puhelinta. Se soi viikon aikana pari kertaa niin meni ja suljin sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin pärjää ilman "älypuhelinta". En keksi ainuttakaan syytä mihin sitä tarvitsee. Itse asiassa olin alukuvuodesta puolisen vuotta kokonaan ilman puhelinta. Se soi viikon aikana pari kertaa niin meni ja suljin sen.
Itse asiassa pärjäsin puolisen vuotta kokonaan ilman asuntoa. Kuljin ovesta viikon aikana pari kertaa ja suljin sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356