Tässä on tämän autogrillin näkemys hampurilaisesta ananaksella. Olen minä monen näköistä grilliruokaa nähnyt ja syönyt. Mutta en tämmöistä. Kysyi vielä että mitä mausteita laitetaan? Vastasin että kaikki tietenkin.Tästä on pari haukkua otettu. Tuohon "mausteisiin" ei voi ottaa kantaa kun niitä ei oikein ollut. Noh. Ketsuppi oli. Ananas lähti mikron kautta väliin. Pihvi bulk j liha pihvi. Tuli melkein itku ja nauru samaan aikaan. Laitoin kuvaa parille kaverillekin. Sanoivat ettei laittaisi moista annosta edes koiralle. Kyllä antaa tienvarressa oleva mainoskuva hiukka erilaisen kuvan... En suosittele kenellekään. Kartan kuin ruttoa. En käy enää ikinä täällä. Suosittelen kaikkia kavereitani käymään jossain ihan muualla syömässä kuin täällä. Ja että miten ilkeää tarjota tämmöistä maksaville asiakkaille. Voi huh huh.
Autogrilli
Anonyymi
1
1677
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi täällä nillität? Antaisit palautteesi suoraan Autogrillille, etkä täällä itkisi! Voisi olla fiksumpaa ja tehokkaampaa. Henkilökohtaiset makumieltymykset kannattaa kertoa annosta tilatessa niin ei tule pettymyksiä, mausteissakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652