Tässä on tämän autogrillin näkemys hampurilaisesta ananaksella. Olen minä monen näköistä grilliruokaa nähnyt ja syönyt. Mutta en tämmöistä. Kysyi vielä että mitä mausteita laitetaan? Vastasin että kaikki tietenkin.Tästä on pari haukkua otettu. Tuohon "mausteisiin" ei voi ottaa kantaa kun niitä ei oikein ollut. Noh. Ketsuppi oli. Ananas lähti mikron kautta väliin. Pihvi bulk j liha pihvi. Tuli melkein itku ja nauru samaan aikaan. Laitoin kuvaa parille kaverillekin. Sanoivat ettei laittaisi moista annosta edes koiralle. Kyllä antaa tienvarressa oleva mainoskuva hiukka erilaisen kuvan... En suosittele kenellekään. Kartan kuin ruttoa. En käy enää ikinä täällä. Suosittelen kaikkia kavereitani käymään jossain ihan muualla syömässä kuin täällä. Ja että miten ilkeää tarjota tämmöistä maksaville asiakkaille. Voi huh huh.
Autogrilli
Anonyymi
1
1655
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi täällä nillität? Antaisit palautteesi suoraan Autogrillille, etkä täällä itkisi! Voisi olla fiksumpaa ja tehokkaampaa. Henkilökohtaiset makumieltymykset kannattaa kertoa annosta tilatessa niin ei tule pettymyksiä, mausteissakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992617
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1152301En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761638Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911139- 471058
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491043- 99971
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 102737