Siisteys kunniaan nyt

Anonyymi

Miksi Paltamon hieno kiviaita on tuon näköinen?Eikö oo aikaa korjata,ja puhaltaa hiekat pois,siistiä yleisilmettä kun on nykyaikana hienot laitteet.Samoin terveyskeskuksen kivetykset kasvaa jos mitä heinää.puuta ym.Nyt laittamaan kuntoon niin on muissakin kunnissa tehty kun oon kulkenut ,ilo silmälle.Toivottavasti jotain sais tehtyä.
Kulkija

13

693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taitaa olla seurakunnan kiviaita jos tarkoitat sankarihautausmaan aitaa.

• Anonyymi

Sankarihautausmaan aidan voisivat vaikkapa resrviläiset ym sotilaspojat ja sotaveteraaniyhdistyksen jäsenet siivota, tulisi kerrankin jotakin näkyvää ja hyödyllistä tehtyä

• Anonyymi

ovat tainneet jo oman hommansa tehdä. Ottakaa mopopojat ja tytöt koppia tästä nii ei aina valiteta. Omin päin ei kannata mennä sinne touhuamaan mutta varmasti seurakunta auttaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ovat tainneet jo oman hommansa tehdä. Ottakaa mopopojat ja tytöt koppia tästä nii ei aina valiteta. Omin päin ei kannata mennä sinne touhuamaan mutta varmasti seurakunta auttaa

mitähän nuo on tehneet muuta kuin pönöttäneet kuvissa??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä itse oot valmis tekemään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne vain kaveriksi tekemään. Ne muut näyttää aina joutilaita. Näytä mallia miten pitäisi hoitaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä itse oot valmis tekemään?

kaikkea muuta mutta en pönöttämään kuvissa kun muut tekevät työt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaikkea muuta mutta en pönöttämään kuvissa kun muut tekevät työt

Ootetaan mielenkiinnolla koska alkaa näkyä jälkeä aidan kunnostuksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootetaan mielenkiinnolla koska alkaa näkyä jälkeä aidan kunnostuksessa.

Jättäisivät sen metsässä laukkaamisen ja ansiomerkkien jakamisen toisilleen vähemmälle ja siivoaisivat sankarihautausmaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jättäisivät sen metsässä laukkaamisen ja ansiomerkkien jakamisen toisilleen vähemmälle ja siivoaisivat sankarihautausmaan

Tuossa iässä saavat tehdä tasan mitä itse haluavat. Eivät ole kenellekään mitään velkaa. Laukatkoon metsässä ja jakakoon mitaleita vaikka joka päivä. Paltamo olisi siisti ja viihtyisä paikka jos narisijat valituksen sijaan tekisivät jotain rakentavaa. Sinne vain siis kiviaitaa siistimään. Minä tulen kaveriksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa iässä saavat tehdä tasan mitä itse haluavat. Eivät ole kenellekään mitään velkaa. Laukatkoon metsässä ja jakakoon mitaleita vaikka joka päivä. Paltamo olisi siisti ja viihtyisä paikka jos narisijat valituksen sijaan tekisivät jotain rakentavaa. Sinne vain siis kiviaitaa siistimään. Minä tulen kaveriksi.

Juuri noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeita veteraaneja ei ole enää tarkoitan tuota porukkaa joka ramppaa viikonloppuisin juoksntelemassa maastopuku päällä ylennyksen toivossa, ovat iältään sotaveteraanien lapsenlapsenlapsia. Erikseen sitten oikeat sotaveteraanit ja rintamanaiset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä hyvä idea että joka osallistuu aidan siivoukseen, saisi vaikkapa kensratin tai luunantin arvon, ei tarvitsisi kiukutella aina itsenäisyyspäivän jälkeen kun ei tullut ylennystä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1390
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1076
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 65
      744
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      727
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe