Miksi Paltamon hieno kiviaita on tuon näköinen?Eikö oo aikaa korjata,ja puhaltaa hiekat pois,siistiä yleisilmettä kun on nykyaikana hienot laitteet.Samoin terveyskeskuksen kivetykset kasvaa jos mitä heinää.puuta ym.Nyt laittamaan kuntoon niin on muissakin kunnissa tehty kun oon kulkenut ,ilo silmälle.Toivottavasti jotain sais tehtyä.
Kulkija
Siisteys kunniaan nyt
13
707
Vastaukset
- AnonyymiTaitaa olla seurakunnan kiviaita jos tarkoitat sankarihautausmaan aitaa. 
- AnonyymiSankarihautausmaan aidan voisivat vaikkapa resrviläiset ym sotilaspojat ja sotaveteraaniyhdistyksen jäsenet siivota, tulisi kerrankin jotakin näkyvää ja hyödyllistä tehtyä - Anonyymiovat tainneet jo oman hommansa tehdä. Ottakaa mopopojat ja tytöt koppia tästä nii ei aina valiteta. Omin päin ei kannata mennä sinne touhuamaan mutta varmasti seurakunta auttaa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:ovat tainneet jo oman hommansa tehdä. Ottakaa mopopojat ja tytöt koppia tästä nii ei aina valiteta. Omin päin ei kannata mennä sinne touhuamaan mutta varmasti seurakunta auttaa mitähän nuo on tehneet muuta kuin pönöttäneet kuvissa?? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:mitähän nuo on tehneet muuta kuin pönöttäneet kuvissa?? Mitä itse oot valmis tekemään? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:mitähän nuo on tehneet muuta kuin pönöttäneet kuvissa?? Sinne vain kaveriksi tekemään. Ne muut näyttää aina joutilaita. Näytä mallia miten pitäisi hoitaa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mitä itse oot valmis tekemään? kaikkea muuta mutta en pönöttämään kuvissa kun muut tekevät työt 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:kaikkea muuta mutta en pönöttämään kuvissa kun muut tekevät työt Ootetaan mielenkiinnolla koska alkaa näkyä jälkeä aidan kunnostuksessa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ootetaan mielenkiinnolla koska alkaa näkyä jälkeä aidan kunnostuksessa. Jättäisivät sen metsässä laukkaamisen ja ansiomerkkien jakamisen toisilleen vähemmälle ja siivoaisivat sankarihautausmaan 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Jättäisivät sen metsässä laukkaamisen ja ansiomerkkien jakamisen toisilleen vähemmälle ja siivoaisivat sankarihautausmaan Tuossa iässä saavat tehdä tasan mitä itse haluavat. Eivät ole kenellekään mitään velkaa. Laukatkoon metsässä ja jakakoon mitaleita vaikka joka päivä. Paltamo olisi siisti ja viihtyisä paikka jos narisijat valituksen sijaan tekisivät jotain rakentavaa. Sinne vain siis kiviaitaa siistimään. Minä tulen kaveriksi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tuossa iässä saavat tehdä tasan mitä itse haluavat. Eivät ole kenellekään mitään velkaa. Laukatkoon metsässä ja jakakoon mitaleita vaikka joka päivä. Paltamo olisi siisti ja viihtyisä paikka jos narisijat valituksen sijaan tekisivät jotain rakentavaa. Sinne vain siis kiviaitaa siistimään. Minä tulen kaveriksi. Juuri noin. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tuossa iässä saavat tehdä tasan mitä itse haluavat. Eivät ole kenellekään mitään velkaa. Laukatkoon metsässä ja jakakoon mitaleita vaikka joka päivä. Paltamo olisi siisti ja viihtyisä paikka jos narisijat valituksen sijaan tekisivät jotain rakentavaa. Sinne vain siis kiviaitaa siistimään. Minä tulen kaveriksi. Oikeita veteraaneja ei ole enää tarkoitan tuota porukkaa joka ramppaa viikonloppuisin juoksntelemassa maastopuku päällä ylennyksen toivossa, ovat iältään sotaveteraanien lapsenlapsenlapsia. Erikseen sitten oikeat sotaveteraanit ja rintamanaiset 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tuossa iässä saavat tehdä tasan mitä itse haluavat. Eivät ole kenellekään mitään velkaa. Laukatkoon metsässä ja jakakoon mitaleita vaikka joka päivä. Paltamo olisi siisti ja viihtyisä paikka jos narisijat valituksen sijaan tekisivät jotain rakentavaa. Sinne vain siis kiviaitaa siistimään. Minä tulen kaveriksi. Siinäpä hyvä idea että joka osallistuu aidan siivoukseen, saisi vaikkapa kensratin tai luunantin arvon, ei tarvitsisi kiukutella aina itsenäisyyspäivän jälkeen kun ei tullut ylennystä 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset414874
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183636
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693433
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1002794
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302610
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161663
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161496
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?1931366
- 1521311