Meen syksyllä seiskalle. Meidän kunta on sen verran pieni että luokat sekoitetaan kahden luokan kesken kun vaihdetaan ala-asteen luokista yläasteelle.
Eli kaikki tulevat luokkalaiset on joko mun vanhoi luokkalaisii (mun lisäks niit on 6), vanhoi rinnakkaisluokkalaisii (niit on 8), joten tunnen jollain tavalla ne kaikki. Ala-asteella meidän luokkahenki oli tosi hyvä, nyt kutosella pari ihmistä meijän vanhasta luokasta alko ärsyttää eikä nekään minusta pitäneet. Ja tietenkin ne on mun kaa samal luokal edelle nyt ku ne sekotettii. En tiiä onko tälleen muissa kouluissa, mutta meillä tehtiin sellanen kolmen hengen lista, johon laitettiin kolme ihmistä kenen kanssa haluisi olla samalla luokalla. Mulla vain yksi toteutui.
Kaikki muut kaverit on nyt sillä toisella luokalla, tiiän että nyt mun koulumenestys huononee tän takii, ja se ahdistaa. Ahdistaa myös se, että kun uudella luokalla on vaan yks hyvä kaveri, nii jos hän on ppoissa koulusta, nii jään yksin
Kouluun paluu ahdistaa
Anonyymi
1
61
Vastaukset
- Anonyymi
Sama tilanne täällä :/ mulle tulee onneks kaks kaverii samalle luokalle mut APUA saan astmakohtauksii ku ahdistaa nii helkutisti ja tyylii pyörryn koulus 🥴 Et samassa veneessä ollaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812