Voi että tulee hyviä muistoja mieleen, kun näin vuosikymmenten jälkeen kuljen säännöllisesti siitä Kauttuan läpi Köyliöön, tulen Laitilasta, mutta Kauttuanhovi itsessään näyttää kovin pahalta. Olin Huovinrinteellä armeijassa 86/87 ja silloin Kauttuanhovi oli ihan täysillä kuvioissa mukana, se tiekin meni erilailla silloin, ei ollut Euran keskustaan omaa tietä kuten nyt, vaan Kauttuan läpi.
Mä olen pohjoisen Satakunnan poikia, mutta yks inttikaveri asu Paneliassa ja hän tuli usein mun kyydissä Hoviin, kun lomille lähdettiin, minäkin seuraksi jonkun kahvin, tai colan join ja jatkoin sitten matkaa ja hän jäi sinne odottelemaan kavereitaan. Oli minusta kodikas paikka ja käytiin sitten mun kavereiden kanssa joskus ihan vuosikymmenen lopussa Lallintalolla ja poikettiin Kauttuanhovissa, joka oli ihan täynnä väkeä ja kaikki vaikutti hyvältä, mutta ei enää, mikä meni pieleen, uusia mestoja on ainakin vieressä siinä, eli tuliko pikkuhiljaa kilpailu sietämättömäksi esteeksi?
Mikä oli Kauttuanhovin kohtalo?
3
1434
Vastaukset
- Anonyymi
Myymättähän tuo on eikä uutta toimintaa ole. En tiedä, mitä tietä mahtanet tarkoittaa mitä ei olisi ollut 80- luvun puolivälissä Kauttualta Euraan. Itselleni ei tule mieleen yhtäkään. Olen syntynyt Eurassa, asunut myös Kauttua kylällä.
- Anonyymi
Myytiin pilkkahinnalla 2020- luvun alussa mutta omistaja ei ilmeisesti aio mitään uutta toimintaa aloittaa. Oon itsekin alkujaan Euralainen, myös Kauttuan kylällä asunut ja samat tiet siellä on kuin ennenkin eli en minäkään tiedä mitä tietä mahtaa tuo kommentoija tarkoittaa.
- Anonyymi
sukari ostaa tytölleen kaqikki kauttualta jotta tyttö saa vuokrata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.833928Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973297Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1232597Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2071898Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.201764Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä951628Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m771610- 1101509
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11281- 571172