Voi että tulee hyviä muistoja mieleen, kun näin vuosikymmenten jälkeen kuljen säännöllisesti siitä Kauttuan läpi Köyliöön, tulen Laitilasta, mutta Kauttuanhovi itsessään näyttää kovin pahalta. Olin Huovinrinteellä armeijassa 86/87 ja silloin Kauttuanhovi oli ihan täysillä kuvioissa mukana, se tiekin meni erilailla silloin, ei ollut Euran keskustaan omaa tietä kuten nyt, vaan Kauttuan läpi.
Mä olen pohjoisen Satakunnan poikia, mutta yks inttikaveri asu Paneliassa ja hän tuli usein mun kyydissä Hoviin, kun lomille lähdettiin, minäkin seuraksi jonkun kahvin, tai colan join ja jatkoin sitten matkaa ja hän jäi sinne odottelemaan kavereitaan. Oli minusta kodikas paikka ja käytiin sitten mun kavereiden kanssa joskus ihan vuosikymmenen lopussa Lallintalolla ja poikettiin Kauttuanhovissa, joka oli ihan täynnä väkeä ja kaikki vaikutti hyvältä, mutta ei enää, mikä meni pieleen, uusia mestoja on ainakin vieressä siinä, eli tuliko pikkuhiljaa kilpailu sietämättömäksi esteeksi?
Mikä oli Kauttuanhovin kohtalo?
3
1402
Vastaukset
- Anonyymi
Myymättähän tuo on eikä uutta toimintaa ole. En tiedä, mitä tietä mahtanet tarkoittaa mitä ei olisi ollut 80- luvun puolivälissä Kauttualta Euraan. Itselleni ei tule mieleen yhtäkään. Olen syntynyt Eurassa, asunut myös Kauttua kylällä.
- Anonyymi
Myytiin pilkkahinnalla 2020- luvun alussa mutta omistaja ei ilmeisesti aio mitään uutta toimintaa aloittaa. Oon itsekin alkujaan Euralainen, myös Kauttuan kylällä asunut ja samat tiet siellä on kuin ennenkin eli en minäkään tiedä mitä tietä mahtaa tuo kommentoija tarkoittaa.
- Anonyymi
sukari ostaa tytölleen kaqikki kauttualta jotta tyttö saa vuokrata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on34092- 454043
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai823298Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist393155En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142977Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632831- 252409
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42310Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141838Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231737