Elämänkatsomukseni on sellainen, etten halua ketään ku**ttaa ja hyväksikäyttää, enkä puhua pa*kaa !!! Onko sekin jokin ongelma ? En todellakaan oke niin tyhmä etten osaisi ☺. Ei vaan kiinnosta !😙
Jos minun oma
9
60
Vastaukset
- Anonyymi
Ei raha oo mun valuuttaa tahdon saada jotain kauniimpaa !!!! :: pelle miljoona ☺
- Anonyymi
En todellakaan ole mikään äiti teresa, kaukana siitä ☺. Mut on omat periaatteet . Mut lesbolinjalla nyt kun ollaan , niin 12 vuotta sitten kun huomasin ja hyväksyin lesbouteni. Niin minustahan tuli "mielisairas " , harmi kun nämä minun hyväksikäyttäjäni eivät asiaa hyväksyneet, minulle ihan sama, pakkohoitomääräys m.sairaalaan ym. Eikä siinä mitään, kun nyt jo vihdoin loppuisi....ei kukaan voi minun seksuaalisuudelleni ja elämälleni mitään !!! HEIIII!!!! Yhä edelleen oma elämäni !!!!!!Lämpimästi suosittelen, et joko nyt olisi aika, alkaa elämään sitä OMAA elämää ?!!!! Ilman lähdettä ...?!! Minulla ihan vähän kohta menee hermot......!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Ei ole muuten vielä koskaan mennyt, mut kerta sekin on ensimmäinen !!!!!!!!!!!!!!!😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole muuten vielä koskaan mennyt, mut kerta sekin on ensimmäinen !!!!!!!!!!!!!!!😙
Sori, et kirjoitan täällä, mutta hän tätä palstaa lukee. Eikä hänen kanssaan voi mistään keskustella, koska hän on täysin SYYTÖN kaikkeen, eikä hän ole koskaan sanonut mitään eikä tehnyt mitään, harmi kun en ole ymmärtänyt nauhoittaa ☺. Mut voi hänhän on ihan täysin puhdas pulmunen , harmillisesti kaikki muut ihmiset ovat sairaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, et kirjoitan täällä, mutta hän tätä palstaa lukee. Eikä hänen kanssaan voi mistään keskustella, koska hän on täysin SYYTÖN kaikkeen, eikä hän ole koskaan sanonut mitään eikä tehnyt mitään, harmi kun en ole ymmärtänyt nauhoittaa ☺. Mut voi hänhän on ihan täysin puhdas pulmunen , harmillisesti kaikki muut ihmiset ovat sairaita.
Hitosti menettänyt ihmisiä, mut soriiiiiiiii ☺, minä osaan olla YKSINKIN !!!!!! 😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitosti menettänyt ihmisiä, mut soriiiiiiiii ☺, minä osaan olla YKSINKIN !!!!!! 😙
RAKKAUTENI, luota minuun ❤. Se kuolema....miks hitossa palaan siihen aina uudestaan ?! Silmien avausta, kiitos ☺❤. Minutkin potkittiin...tuli portsarit väliin, ei kukaan muu. Hm..ehkä sellane about 300000 € on auttanut asiaan ja häikälemättömyys !!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RAKKAUTENI, luota minuun ❤. Se kuolema....miks hitossa palaan siihen aina uudestaan ?! Silmien avausta, kiitos ☺❤. Minutkin potkittiin...tuli portsarit väliin, ei kukaan muu. Hm..ehkä sellane about 300000 € on auttanut asiaan ja häikälemättömyys !!!!!!!!
Tää oli "ehkä" paras , edelliskesältä, päätti tää kaiken lääkkeistä tietävä ihminen. Tehdä lääkkeillä itsarin....juu, soriiiiiii, meni muille sekin läpi. Ei MINULLE !!!!!!😙 valitan ihan v*tun syvästi !!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli "ehkä" paras , edelliskesältä, päätti tää kaiken lääkkeistä tietävä ihminen. Tehdä lääkkeillä itsarin....juu, soriiiiiii, meni muille sekin läpi. Ei MINULLE !!!!!!😙 valitan ihan v*tun syvästi !!!!!!!
En MINÄ narsistia vastaan taistele,en tietenkään ☺. Kerron vaan tosiasioita ☺😙
- Anonyymi
No jee ☺, näitä täältä tulee ☺. No mut on jo onneks rekisteröity ☺😙❤😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086