Laki edellyttää kalanviljelylaitokselle ympäristön omavalvontaa. Mistä näitä valvonnan tuloksia näkee. Eivät ne ole salaisia ja näkyykö tuloksissa eroavuuksia edellisiin vuosiin. Miten sitä omavalvontaa kontrolloidaan.
Kalanviljelylaitoksen omavalvonta.
7
735
Vastaukset
- Anonyymi
Et kai tosissasi usko johonkin "omavalvontaan"?
Omavalvonta on kokoomusketaleitten itselleen kehittämä viranomaisten harhautus ja kusetus. Kukaan viranomainen ei todellisuudessa sellaista "omavalvontaa" valvo.- Anonyymi
Niinpä ja kuka valvoisi viranomaista ja kuka viranomaisen valvojan valvojaa? Telkkariin on muuten tulossa ohjelmasarja jossa seurataan ja kuvataan niitä jotka katsovat sohvaperunat- sarjaa telkkarista. Tekeillä on myös sarja jossa seurataan niitä jotka katsovat niitä jotka katsovat niitä jotka katsovat sohvaperunat- sarjaa.
- Anonyymi
Kai niitä ohjeita jossain on, kun vain osaa etsiä. Osaako joku sanoa, missä niitä omavalvonnan määräyksiä on. Naapurivalvonta on myös hyvä, mutta se saattaa johtaa koston kierteeseen ja helposti näin tapahtuu, kun ollaan niin mahtavia.
- Anonyymi
Tiedätkö että olet sairas päästäsi, vaikka oletkin kokoomuslainen poliitikko. Ei terve ihminen toimi noin, vaan terve ihminen toimii avoimesti päivänvalossa.
- Anonyymi
Jos minun täytyisi suorittaa omista jätöksistä omavalvontaa, niin laittaisin näytteenottopaikat mahdollisimman puhtaisiin ja virtaaviin paikkoihin kauas oletetusta päästöpaikasta. Säästyisi monelta harmilta. Eipä viranomaisetkaan kovin ahkerasti vesiä tarkkaile mikäli järviwigin sivustoja katselee.
- Anonyymi
Järviwiki kirjoitetaan k:lla. Luvian edustalla sen mukaan viranomaisilla näyttää olevan yksi näytteenottopaikka ja sekin kaukana merellä. Kannattaisi tulla vähän rannemmaksi vaikkapa sitten ensi kesänä.
- Anonyymi
Näin kokoomuslainen juuri toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199314
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266138- 1044996
- 624886
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432731