Ikävä. En tiiä mitä pelleilyjä täällä on mutta ikäväni sinua kohtaan ei lähde pois. Vaikken usko että tunne olisi molemminpuolinen koskaan ollutkaan.
Mulla on oikeasti sua
31
841
Vastaukset
Toivotaan, et pääset vielä jaloillesi.....
<3- Anonyymi
Mikä sinua epäilyttää siinä mitä minä tunnen Sinua kohtaan ? Minun on vaikea vakuuttaa Sinua jos et kerro missä tai mikä epäilysi herättää .
- Anonyymi
Oon kova pelleileen ja vääntään asioita, mutta tunteissa en pelleile koskaan milloinkaan ikinä.
- Anonyymi
Se vain että kun on kova pelleilemään, voi menettää uskottavuutensa. Rajansa kaikella ja ennen kaikkea on ymmärrettävä toisen osapuolen huumorintajua missä se raja hänellä kulkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vain että kun on kova pelleilemään, voi menettää uskottavuutensa. Rajansa kaikella ja ennen kaikkea on ymmärrettävä toisen osapuolen huumorintajua missä se raja hänellä kulkee.
Toisten rajoja on tosiaan syytä kunnioittaa kaikin mahdollisin tavoin. Sivusta tämä.
- Anonyymi
Ootkos sinkku
- Anonyymi
Tätä kauttahan tää asia EI vittu ETENE ÄÄLIÖ. Voit vinkuu IKÄVÄÄS LOPUTTOMIIN.
- Anonyymi
Rakas älä jätä mua :( mä teen mitä vaan kun et jätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jätä sinnuu :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätin Jo 😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🐷🤡🔝🔟🖕🖕🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi
Ai jaa taas riidoissa .
- Anonyymi
Eikö näissä päivästä toiseen pyörivissä satutarinoissa olla aina joissain draamoissa ja riidoissa ja yksinkertaiset vaan tavaa ja tavaa.
- Anonyymi
Miksi ajattelet että tunne ei olisi molemninpuolinen?
- Anonyymi
Kun mies sanoo niin, ei se ole molemminpuolinen! T. Mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet säälittävä kun esiinnyt toisena näytelmässässi mikä ei pohjaudu tositapahtumiin millään tavalla ja pahanolon aiheuttamisen tarpeesi osuu ainoastaan ulkopuolisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli onko aloitus tämä siis mieheltä miehelle? Mulla on naisena samanlainen olo miehestä. Mietin vaikka yritän olla miettimättä. Kun vähän unohdan hän putkahtaa esille jonkun käytännön jutun myötä. Ehkä sille että kohtasin hänet ja ihastuin oli joku tarkoitus. Tahtoisin kuitenkin elää enemmän hetkessä en haihatella ja haaveilla.
- Anonyymi
Sivusta-
Kyllä mies ottaisi yhteyttä jos olisi kiinnostunut, Välttelee vain.
- Anonyymi
Kauanko aloittajan ikävä kestänyt?
- Anonyymi
Erosta saakka ikävöinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erosta saakka ikävöinyt.
Kun et tee mitään konkreettista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erosta saakka ikävöinyt.
Millon te erositte?
- Anonyymi
Oli se, mutta nyt on mennyt jo niin paljon aikoo ja on vaivoja.
- Anonyymi
No mun rakkaus ei koskaan sammunut. Sinusta en tiedä, mahtoiko se alkaakaan.
- Anonyymi
Jaa, no kaippa sitä voi varmaan ikävöidä myös enemmän vaan sitä tunnetta, jonka toinen herättää. Ja sitte enemmänki sitä ihmistä, jos kumpiki tykkää.
- Anonyymi
Puhua pitäisi.
- Anonyymi
En kehtaa, hävettää niin kaikki ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kehtaa, hävettää niin kaikki ...
Joo, no sehän onkin varmaan sitten parempi, että käyttäytyy päin persettä ja menee poteroon piiloon. Tämä yleisenä huomiona, ei missään nimessä kannata ottaa vastuuta mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, no sehän onkin varmaan sitten parempi, että käyttäytyy päin persettä ja menee poteroon piiloon. Tämä yleisenä huomiona, ei missään nimessä kannata ottaa vastuuta mistään.
10:55 kirjoittajalta
Minua hävettää ihan aiheesta, sekoilin 'rakkauspäissäni' niin rankasti että en itsekään käsitä...
Ainoa keino päästä tästä eteenpäin on välttely tai se että ihastukseni kohde tekisi aloitteen, sitä ei taida tapahtua💔
- Anonyymi
Jos ero oli mielestäsi virhe niin eikö se kannattaisi kertoa toiselle?
Milloin te erositte?- Anonyymi
🖕🖕🖕🖕🖕🤮🤮🤮🤮🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷➡️en todellakaan halua sinun kanssasi mitää muuta kuin jutella ja sen jälkeen toivotan sinulle rauhassa lepää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566638Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404562- 552299
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391868Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71438Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151219- 171184
- 171181
- 241154
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097