Mulla on oikeasti sua

Anonyymi

Ikävä. En tiiä mitä pelleilyjä täällä on mutta ikäväni sinua kohtaan ei lähde pois. Vaikken usko että tunne olisi molemminpuolinen koskaan ollutkaan.

31

866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivotaan, et pääset vielä jaloillesi.....
      <3

    • Anonyymi

      Mikä sinua epäilyttää siinä mitä minä tunnen Sinua kohtaan ? Minun on vaikea vakuuttaa Sinua jos et kerro missä tai mikä epäilysi herättää .

    • Anonyymi

      Oon kova pelleileen ja vääntään asioita, mutta tunteissa en pelleile koskaan milloinkaan ikinä.

      • Anonyymi

        Se vain että kun on kova pelleilemään, voi menettää uskottavuutensa. Rajansa kaikella ja ennen kaikkea on ymmärrettävä toisen osapuolen huumorintajua missä se raja hänellä kulkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vain että kun on kova pelleilemään, voi menettää uskottavuutensa. Rajansa kaikella ja ennen kaikkea on ymmärrettävä toisen osapuolen huumorintajua missä se raja hänellä kulkee.

        Toisten rajoja on tosiaan syytä kunnioittaa kaikin mahdollisin tavoin. Sivusta tämä.


    • Anonyymi

      Ootkos sinkku

    • Anonyymi

      Tätä kauttahan tää asia EI vittu ETENE ÄÄLIÖ. Voit vinkuu IKÄVÄÄS LOPUTTOMIIN.

      • Anonyymi

        Rakas älä jätä mua :( mä teen mitä vaan kun et jätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas älä jätä mua :( mä teen mitä vaan kun et jätä

        En jätä sinnuu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas älä jätä mua :( mä teen mitä vaan kun et jätä

        Jätin Jo 😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🐷🤡🔝🔟🖕🖕🤮🤮🤮🤮


    • Anonyymi

      Ai jaa taas riidoissa .

      • Anonyymi

        Eikö näissä päivästä toiseen pyörivissä satutarinoissa olla aina joissain draamoissa ja riidoissa ja yksinkertaiset vaan tavaa ja tavaa.


    • Anonyymi

      Miksi ajattelet että tunne ei olisi molemninpuolinen?

      • Anonyymi

        Kun mies sanoo niin, ei se ole molemminpuolinen! T. Mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mies sanoo niin, ei se ole molemminpuolinen! T. Mies.

        Ok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mies sanoo niin, ei se ole molemminpuolinen! T. Mies.

        Olet säälittävä kun esiinnyt toisena näytelmässässi mikä ei pohjaudu tositapahtumiin millään tavalla ja pahanolon aiheuttamisen tarpeesi osuu ainoastaan ulkopuolisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mies sanoo niin, ei se ole molemminpuolinen! T. Mies.

        Eli onko aloitus tämä siis mieheltä miehelle? Mulla on naisena samanlainen olo miehestä. Mietin vaikka yritän olla miettimättä. Kun vähän unohdan hän putkahtaa esille jonkun käytännön jutun myötä. Ehkä sille että kohtasin hänet ja ihastuin oli joku tarkoitus. Tahtoisin kuitenkin elää enemmän hetkessä en haihatella ja haaveilla.


      • Anonyymi

        Sivusta-
        Kyllä mies ottaisi yhteyttä jos olisi kiinnostunut, Välttelee vain.


    • Anonyymi

      Kauanko aloittajan ikävä kestänyt?

      • Anonyymi

        Erosta saakka ikävöinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erosta saakka ikävöinyt.

        Kun et tee mitään konkreettista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erosta saakka ikävöinyt.

        Millon te erositte?


    • Anonyymi

      Oli se, mutta nyt on mennyt jo niin paljon aikoo ja on vaivoja.

    • Anonyymi

      No mun rakkaus ei koskaan sammunut. Sinusta en tiedä, mahtoiko se alkaakaan.

    • Anonyymi

      Jaa, no kaippa sitä voi varmaan ikävöidä myös enemmän vaan sitä tunnetta, jonka toinen herättää. Ja sitte enemmänki sitä ihmistä, jos kumpiki tykkää.

    • Anonyymi

      Puhua pitäisi.

      • Anonyymi

        En kehtaa, hävettää niin kaikki ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kehtaa, hävettää niin kaikki ...

        Joo, no sehän onkin varmaan sitten parempi, että käyttäytyy päin persettä ja menee poteroon piiloon. Tämä yleisenä huomiona, ei missään nimessä kannata ottaa vastuuta mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, no sehän onkin varmaan sitten parempi, että käyttäytyy päin persettä ja menee poteroon piiloon. Tämä yleisenä huomiona, ei missään nimessä kannata ottaa vastuuta mistään.

        10:55 kirjoittajalta
        Minua hävettää ihan aiheesta, sekoilin 'rakkauspäissäni' niin rankasti että en itsekään käsitä...
        Ainoa keino päästä tästä eteenpäin on välttely tai se että ihastukseni kohde tekisi aloitteen, sitä ei taida tapahtua💔


    • Anonyymi

      Jos ero oli mielestäsi virhe niin eikö se kannattaisi kertoa toiselle?

      Milloin te erositte?

      • Anonyymi

        🖕🖕🖕🖕🖕🤮🤮🤮🤮🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷➡️en todellakaan halua sinun kanssasi mitää muuta kuin jutella ja sen jälkeen toivotan sinulle rauhassa lepää


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe