Mulla on oikeasti sua

Anonyymi

Ikävä. En tiiä mitä pelleilyjä täällä on mutta ikäväni sinua kohtaan ei lähde pois. Vaikken usko että tunne olisi molemminpuolinen koskaan ollutkaan.

31

866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivotaan, et pääset vielä jaloillesi.....
      <3

    • Anonyymi

      Mikä sinua epäilyttää siinä mitä minä tunnen Sinua kohtaan ? Minun on vaikea vakuuttaa Sinua jos et kerro missä tai mikä epäilysi herättää .

    • Anonyymi

      Oon kova pelleileen ja vääntään asioita, mutta tunteissa en pelleile koskaan milloinkaan ikinä.

      • Anonyymi

        Se vain että kun on kova pelleilemään, voi menettää uskottavuutensa. Rajansa kaikella ja ennen kaikkea on ymmärrettävä toisen osapuolen huumorintajua missä se raja hänellä kulkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vain että kun on kova pelleilemään, voi menettää uskottavuutensa. Rajansa kaikella ja ennen kaikkea on ymmärrettävä toisen osapuolen huumorintajua missä se raja hänellä kulkee.

        Toisten rajoja on tosiaan syytä kunnioittaa kaikin mahdollisin tavoin. Sivusta tämä.


    • Anonyymi

      Ootkos sinkku

    • Anonyymi

      Tätä kauttahan tää asia EI vittu ETENE ÄÄLIÖ. Voit vinkuu IKÄVÄÄS LOPUTTOMIIN.

      • Anonyymi

        Rakas älä jätä mua :( mä teen mitä vaan kun et jätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas älä jätä mua :( mä teen mitä vaan kun et jätä

        En jätä sinnuu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas älä jätä mua :( mä teen mitä vaan kun et jätä

        Jätin Jo 😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🐷🤡🔝🔟🖕🖕🤮🤮🤮🤮


    • Anonyymi

      Ai jaa taas riidoissa .

      • Anonyymi

        Eikö näissä päivästä toiseen pyörivissä satutarinoissa olla aina joissain draamoissa ja riidoissa ja yksinkertaiset vaan tavaa ja tavaa.


    • Anonyymi

      Miksi ajattelet että tunne ei olisi molemninpuolinen?

      • Anonyymi

        Kun mies sanoo niin, ei se ole molemminpuolinen! T. Mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mies sanoo niin, ei se ole molemminpuolinen! T. Mies.

        Ok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mies sanoo niin, ei se ole molemminpuolinen! T. Mies.

        Olet säälittävä kun esiinnyt toisena näytelmässässi mikä ei pohjaudu tositapahtumiin millään tavalla ja pahanolon aiheuttamisen tarpeesi osuu ainoastaan ulkopuolisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mies sanoo niin, ei se ole molemminpuolinen! T. Mies.

        Eli onko aloitus tämä siis mieheltä miehelle? Mulla on naisena samanlainen olo miehestä. Mietin vaikka yritän olla miettimättä. Kun vähän unohdan hän putkahtaa esille jonkun käytännön jutun myötä. Ehkä sille että kohtasin hänet ja ihastuin oli joku tarkoitus. Tahtoisin kuitenkin elää enemmän hetkessä en haihatella ja haaveilla.


      • Anonyymi

        Sivusta-
        Kyllä mies ottaisi yhteyttä jos olisi kiinnostunut, Välttelee vain.


    • Anonyymi

      Kauanko aloittajan ikävä kestänyt?

      • Anonyymi

        Erosta saakka ikävöinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erosta saakka ikävöinyt.

        Kun et tee mitään konkreettista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erosta saakka ikävöinyt.

        Millon te erositte?


    • Anonyymi

      Oli se, mutta nyt on mennyt jo niin paljon aikoo ja on vaivoja.

    • Anonyymi

      No mun rakkaus ei koskaan sammunut. Sinusta en tiedä, mahtoiko se alkaakaan.

    • Anonyymi

      Jaa, no kaippa sitä voi varmaan ikävöidä myös enemmän vaan sitä tunnetta, jonka toinen herättää. Ja sitte enemmänki sitä ihmistä, jos kumpiki tykkää.

    • Anonyymi

      Puhua pitäisi.

      • Anonyymi

        En kehtaa, hävettää niin kaikki ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kehtaa, hävettää niin kaikki ...

        Joo, no sehän onkin varmaan sitten parempi, että käyttäytyy päin persettä ja menee poteroon piiloon. Tämä yleisenä huomiona, ei missään nimessä kannata ottaa vastuuta mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, no sehän onkin varmaan sitten parempi, että käyttäytyy päin persettä ja menee poteroon piiloon. Tämä yleisenä huomiona, ei missään nimessä kannata ottaa vastuuta mistään.

        10:55 kirjoittajalta
        Minua hävettää ihan aiheesta, sekoilin 'rakkauspäissäni' niin rankasti että en itsekään käsitä...
        Ainoa keino päästä tästä eteenpäin on välttely tai se että ihastukseni kohde tekisi aloitteen, sitä ei taida tapahtua💔


    • Anonyymi

      Jos ero oli mielestäsi virhe niin eikö se kannattaisi kertoa toiselle?

      Milloin te erositte?

      • Anonyymi

        🖕🖕🖕🖕🖕🤮🤮🤮🤮🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷➡️en todellakaan halua sinun kanssasi mitää muuta kuin jutella ja sen jälkeen toivotan sinulle rauhassa lepää


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe