ev6 on liian hyvä Kialle

Anonyymi

Parempi kuin Audi. Parempi kuin Tesla. Parempi kuin Mustang. Kia? Ei kai? No kyllä on

Ei Kia hetkessä voi hypätä premium autoksi.

46

8785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laittaisin tuollaisen tilaukseen gt-linena, mutta ei ole paikkaa missä ladata sitä.
      Ehkä aavistuksen ylimuotoiltu auto
      Onko tuota vielä joku oikeasti päässyt ajamaan, videoissa pyöritään vaan selfish kameroissa studiossa olevan auton ympärillä

      • Anonyymi

        "mutta ei ole paikkaa missä ladata sitä" latauspaikkoja on Suomessa jo varsin hyvin ja koko ajan tulee lisää. Kyllä sinä sitä pystyt lataamaan. Vaikka Lidlissä kauppareissulla, jos et muuta keksi. Eikä muuten maksa mitään.


    • Anonyymi

      Ihan näpsäkän näköinen kottero. Ämpärimuovia ja muutakin muovisuutta on vieläkin näkösällä, mutta ei ollenkaan paha.

    • Anonyymi

      Kuis Ferrari ja Bentley ja Porsche ja astun Martin?

    • Anonyymi

      Kia EV6 on sama Kialle kuin jos 20:nneksi rankattu urheilija voittaisi yhtäkkiä olympiakultaa.

      Kia hyppäsi suoraan premium olympiaykkössijalle maakuntasarjasta. Niin ei ole koskaan aiemmin käynyt eikä varmaankaan tule enää käymään.

      100000 autoja myyvät ovat nyt ihmeissään kun 50000 auto on reilusti parempi ja premiumpi.

      • Anonyymi

        Kyllä tuo painii vielä kyläsarjassa.
        Voitto kylän komein auto sarjassa.
        Kaupungissa menee vielä moni ohi oikealta ja vasemmalta


    • Anonyymi

      Kian nopea nousu premium-luokkaan ohi Audin ja Mersun sai hyvän startin:
      https://www.is.fi/autot/art-2000008199485.html

      Kian on varmaan pakko nostaa hintojaan, ettei ainakaan sen vuoksi jää autoja myymättä. Eihän premium-auto voi olla halpa!

    • Anonyymi

      Haaaaaaaaaa. Kia premium auto. Hehehehehehehehehehe..hohohohohohohohohoho. Idän autoille sanon nou nou. Ostanhan vain muutenkin laatutavaraa.

      • Anonyymi

        "Ostanhan vain muutenkin laatutavaraa." Sehän koomista onkin. Kia/Hyundai laatu on paljon parempaa, ja paljon pidemmällä takuulla kuin näissä sinun ns. "premium" autoissa.

        https://www.taloustaito.fi/vapaalla/autojen-takuuajoissa-yllattavia-eroja--takuun-kattavuudesta-riitoja/
        "Premium-autoina mainostetuilla Mercedes-Benzillä, BMW:llä ja Audilla on vain kahden vuoden takuu eikä Volvokaan tarjoa pidempää takuuaikaa. Mersussa takuu on lisäksi rajoitettu 100 000 kilometriin, muilla se on ilman kilometrirajaa."
        Mitä premiumia se on, jos valmistaja ei uskalla taata, että sadantonnin auto kestää kaksi vuotta tai 100tkm ajoa? Hehehehehehehehehehe..hohohohohohohohohoho.

        Ei riitä että on paljon krumeluuria ja plingplingiä. Premiumiin kuuluu myös luotettavuus ja kestävyys, joka ei läheskään aina täyty sakemannien, etenkään VAG konsernin kikkareiden kohdalla.
        Kia/Hyundai on maailman kolmanneksi suurin autovalmistaja, ei sinne tarvitse kenenkään mennä kertomaan kuinka autoja tehdään. Sehän sakemanneja kyrsii, kun Kia tekee parempaa tavaraa puolet halvemmalla ja helvetisti paremmmalla takuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ostanhan vain muutenkin laatutavaraa." Sehän koomista onkin. Kia/Hyundai laatu on paljon parempaa, ja paljon pidemmällä takuulla kuin näissä sinun ns. "premium" autoissa.

        https://www.taloustaito.fi/vapaalla/autojen-takuuajoissa-yllattavia-eroja--takuun-kattavuudesta-riitoja/
        "Premium-autoina mainostetuilla Mercedes-Benzillä, BMW:llä ja Audilla on vain kahden vuoden takuu eikä Volvokaan tarjoa pidempää takuuaikaa. Mersussa takuu on lisäksi rajoitettu 100 000 kilometriin, muilla se on ilman kilometrirajaa."
        Mitä premiumia se on, jos valmistaja ei uskalla taata, että sadantonnin auto kestää kaksi vuotta tai 100tkm ajoa? Hehehehehehehehehehe..hohohohohohohohohoho.

        Ei riitä että on paljon krumeluuria ja plingplingiä. Premiumiin kuuluu myös luotettavuus ja kestävyys, joka ei läheskään aina täyty sakemannien, etenkään VAG konsernin kikkareiden kohdalla.
        Kia/Hyundai on maailman kolmanneksi suurin autovalmistaja, ei sinne tarvitse kenenkään mennä kertomaan kuinka autoja tehdään. Sehän sakemanneja kyrsii, kun Kia tekee parempaa tavaraa puolet halvemmalla ja helvetisti paremmmalla takuulla.

        aasialaisromu...Skoda Enyaq paras!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aasialaisromu...Skoda Enyaq paras!

        Skodaki voi olla hyvä jos itä-autoista tykkää. Miksei Ladakin😁


      • Anonyymi

        Kannattaa koeajaa Kia ev6 Gt kaikki kohdallaan vm2023 navi päivitetty voimaa kun pienessä kylässä Tesla s plaid hävisi rata-ajosta Kia ketterämpi vaikka heppoja 415 vähemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ostanhan vain muutenkin laatutavaraa." Sehän koomista onkin. Kia/Hyundai laatu on paljon parempaa, ja paljon pidemmällä takuulla kuin näissä sinun ns. "premium" autoissa.

        https://www.taloustaito.fi/vapaalla/autojen-takuuajoissa-yllattavia-eroja--takuun-kattavuudesta-riitoja/
        "Premium-autoina mainostetuilla Mercedes-Benzillä, BMW:llä ja Audilla on vain kahden vuoden takuu eikä Volvokaan tarjoa pidempää takuuaikaa. Mersussa takuu on lisäksi rajoitettu 100 000 kilometriin, muilla se on ilman kilometrirajaa."
        Mitä premiumia se on, jos valmistaja ei uskalla taata, että sadantonnin auto kestää kaksi vuotta tai 100tkm ajoa? Hehehehehehehehehehe..hohohohohohohohohoho.

        Ei riitä että on paljon krumeluuria ja plingplingiä. Premiumiin kuuluu myös luotettavuus ja kestävyys, joka ei läheskään aina täyty sakemannien, etenkään VAG konsernin kikkareiden kohdalla.
        Kia/Hyundai on maailman kolmanneksi suurin autovalmistaja, ei sinne tarvitse kenenkään mennä kertomaan kuinka autoja tehdään. Sehän sakemanneja kyrsii, kun Kia tekee parempaa tavaraa puolet halvemmalla ja helvetisti paremmmalla takuulla.

        Näin se vaan on ett korealaiset menevät ohi eurooppalaisista näin kävi kännyköille aikanaan Nokia ,ericcson


    • Anonyymi

      Jos ei Kia aivan pärjää eurooppalaisille ns. paremmille merkeille, päihittää se jo japanilaiset. Kialla kehitys menee eteenpäin, eikä ole tarponut vuosikymmeniä paikoillaan.

      • Anonyymi

        Kannattaa tosiaan eurooppalaisten olla varuillaan. Meni kuitenkin jo Toyotasta ohi aika nopeasti ja menee kokoajan eteenpäin.


      • Anonyymi

        Kyllä nyt sentään hei Toyota on AUTO. Esim hybridinä RAV4 tai Camry, myös Corolla, ne ovat kestäviä lujia vehkeitä joissa miellyttävä nykimätön voimalinja. Ja pitävät hintansa aivan eri lailla.


      • Anonyymi

        Kyllä Kia ev6gt pärjää ptemium merkeille mitta pitää muistaa hinta


    • Anonyymi

      Kyllä ton mieluummin ottaa kun konsernin palopommin.

    • Anonyymi

      Nuin hienoja aatoja alakanee tehä, ilikiikö sitä ennee tämmönen tavallinen jamppa vanahemman Kian kansa ennee Kiia myymälästä käävä varaosiakkaan ies... :P

    • Anonyymi

      "ev6 on liian hyvä Kialle"

      Mitä väliä, jos on liian hyvä Kialle - minulle riittää että ei ole liian hyvä minulle.

    • Anonyymi

      Tulee olemaan haluttu auto

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On kyllä aivan liian hyvä ollakseen Kia. Aiemmin en olisi voinut ajatellakaan Kian hankkimista, kyllä laatuvehkeet tuli saksasta (joita on sitten saanutkin korjata enemmän kuin laki sallii).
      Kelkka kääntyi yhdellä koeajolla, hyvästi ajatukset q4 e-tronista, EV taitaa lähteä tilaukseen.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Parempi voi olla, mutta pirun ruma. Tuolla ei voi yleisellä paikalla ajaa ilman naamaria. Ostan ennemmin käytetyn Kia Optima PHEV Sedanin, jota ilmeisesti ei enää valmisteta.

    • Anonyymi

      Vain puoli vuotta Saksan markkinoille tapahtuneen lanseerauksensa jälkeen Hyundain Ioniq 5 on valittu vuoden 2022 German Car of the Year (GCOTY) – Vuoden Auto 2022 -kilpailun ykköseksi Saksassa. Ioniq 5 voitti arvostetun palkinnon finaalin viimeisellä äänestyskierroksella Audi E-Tron GT- ja Porsche 911 GT3-malleja vastaan.
      https://www.hyundai.fi/hyundai-ioniq-5-on-vuoden-auto-2022-saksassa/

      • Anonyymi

        Hyndai on huonompi kuin alamerkkinsä Kia ja myykin meillä surkeasti. Kansa ostaa Kiaa. Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyndai on huonompi kuin alamerkkinsä Kia ja myykin meillä surkeasti. Kansa ostaa Kiaa. Miksi?

        Maailmalla Hyundai IONIQ 5 on ehtinyt kerätä jo useita palkintoja ja vertailutestivoittoja. IONIQ 5 on pärjännyt mm. suurissa saksalaisissa vertailuissa ja Vuoden auto -kilpailuissa.
        https://www.hyundai.fi/mallisto/ioniq-5/


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kia EV6 GT Line jousitus on säädetty sporttisemmaksi kuin Hyundain ja mukavammaksi myös. Sitä en tiedä kuinka paljon eurooppan tuotavat mallit eroaa korealaisista.
      Ainakin Ioniq 5 puuttuu sivupeilit korvaavat kamerat ja itse pidin niitä aika hienoina.

      Jos Kia parantaisi vähän äänieristystä se olisi ihan Audin tasolla.
      Sama kai Hyundailla. ?

      Tossa lisää koeajossa Kia EV6 https://youtu.be/PNRCS9pFMHo

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä Hyundai Ioniq 5 ole yhtää huonompi- Vaan ehkä jopa parempi?

        https://youtu.be/yKuy2EvsDXM

        Ei EV6 / IONIQ 5 ole toinen toistaan huonompi tai parempi, ne ovat erilaisia ja siinä missä toinen sopii äidille, toinen sopii tyttärelle.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules: jos saat valita samanhintaiset Audi tai korealaiskipot niin tiedät itsekin että Audin otat.

        En minä ainakaan ole kiinnostunut pätkääkään Audista vain sen takia, että se on Audi. Korealaiskipoilla on paljon parempi takuu, ja ne ovat paljon halvempia huoltaa, eikä Audi kokemusperäisesti anna yhtään parempaa kyytiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan ole kiinnostunut pätkääkään Audista vain sen takia, että se on Audi. Korealaiskipoilla on paljon parempi takuu, ja ne ovat paljon halvempia huoltaa, eikä Audi kokemusperäisesti anna yhtään parempaa kyytiä.

        Laatu on Audissa. Koet sen kun hiplaat koelautaa, nappuloita tai viiksiä. Ne eivät heilu puoli-irti vaan ovat jämeriä ja täsmällisiä. Ajettavuus stabiili vaikka 250 nopeudessa kun taas korealaiset antautuu 160 tienoilla levottomiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laatu on Audissa. Koet sen kun hiplaat koelautaa, nappuloita tai viiksiä. Ne eivät heilu puoli-irti vaan ovat jämeriä ja täsmällisiä. Ajettavuus stabiili vaikka 250 nopeudessa kun taas korealaiset antautuu 160 tienoilla levottomiksi.

        Audi voi alkaa kiinnostaa. jos saavat laatua ylös. Takuu sen kertoo, ei niinkään kojelaudan hiplaaminen.
        Mutta laatutason nostaminen ei olekaan mikään pikku temppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules: jos saat valita samanhintaiset Audi tai korealaiskipot niin tiedät itsekin että Audin otat.

        Ei ikinä enään Audia aina pajalla vaikka uutena ostin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laatu on Audissa. Koet sen kun hiplaat koelautaa, nappuloita tai viiksiä. Ne eivät heilu puoli-irti vaan ovat jämeriä ja täsmällisiä. Ajettavuus stabiili vaikka 250 nopeudessa kun taas korealaiset antautuu 160 tienoilla levottomiksi.

        Audit on kaikkein surkein auto kallis ja vikoja paljon


    • Anonyymi

      Tuleeko kenellekään muulle mieleen häivähdys luukkulamppu Mazda 323F:stä?
      Erityisesti tuo musta A-pilari ja kattolinja, linjakas 5-ovinen viistoperä korimalli ainakin itselle tuo lievästi mieleen ko. auton. Ei huono.

    • Anonyymi

      IONIQ 5 on mennyt monissa ellei kaikissa kisoissa useiden nk. "laatuautojen" (isot Audit, mersut bemarit jne.). Miksei Kia EV6 ole pärjännyt samalla tavalla? Johtuuko siitä, että tuli IONIQ 5 hieman jälkeenpäin eikä päässyt kisoihin mukaan? Onko tämä EV6:n vuosi?

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17248044/palkittu-ioniq-5

    • Anonyymi

      Onko mitään uutta siitä pikalausongelmasta pakkasilla?

      Tuo on hieno peli mutta miksi kaikki sähköautot on vakiovarustelultaan kuin 80-luvun peruautot. Kaikki mikä on vakiona bensakoneisissa pitää ostaa lisukkeen sähköautoihin. Hintaa tulee ainakin 5ke lisää ilmoitettuun.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikki mikä on vakiona bensakoneisissa pitää ostaa lisukkeen sähköautoihin. "

        Tuohon et taida uskoa itsekään. Tai kerro edes esimerkki. https://www.kia.com/fi/ostajalle/konfiguraattori/#/carselector--auton-valinta 9 lisävarustetta voi valita perusmalliin, mm. sisätilojen tunnelmavalaistus. Sähkötoiminen takaluukku niistä olisi kenties sellainen, josta olisin halukas maksamaan.

        Jos nyt ymmärsin oikein tuon Kia EV6 konfiguraattorin, siinä on käytännössä yksi lisavaruste ja se on 2 450eur, johon kuuluu kaikki lisävarusteet. Ja josta ei tarvitse maksaa autoveroa, toisin kuin polttomoottoriautoissa.

        Mitä siis vielä mietit? Tuon lisävarustepaketin saa kuitenkin tingattua niin, että hinta menee alle 50000, jolloin autoon saa valtion tuen (-2000eur). Kai se on vielä saatavilla? Tai jos ei ole, niin kohta tulee, liikenneministerihan juuri ilmoitti, että rahaa tarvitaan lisää ja dieselin veroa nostetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt ymmärsin oikein tuon Kia EV6 konfiguraattorin, siinä on käytännössä yksi lisavaruste ja se on 2 450eur, johon kuuluu kaikki lisävarusteet. Ja josta ei tarvitse maksaa autoveroa, toisin kuin polttomoottoriautoissa.

        Mitä siis vielä mietit? Tuon lisävarustepaketin saa kuitenkin tingattua niin, että hinta menee alle 50000, jolloin autoon saa valtion tuen (-2000eur). Kai se on vielä saatavilla? Tai jos ei ole, niin kohta tulee, liikenneministerihan juuri ilmoitti, että rahaa tarvitaan lisää ja dieselin veroa nostetaan.

        Osta Kia EV 6 Gt et kadu kaikki pelaa nyt 90000 ajettu ei pienintäkään vikaa


    • Anonyymi

      Kyllä on hyvä auto Gt kia6. Tesloissa niin paljon ongelmia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitään järkeä?

      Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

      Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

      Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

      Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

      Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

      Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

      Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

      Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

      Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

      Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe