Illan rauhan pitäisi laskeutua paikkakunnalle Niin ei kuitenkaan käy ainakaan keskustassa.
PRRRRRRR PRRRRR PRRRRRRRR kaikuu pitkin teitä ja kujia. Jalankulkijat ja pyöräilijät joutuvat hengittämään bensiinin käryä.
Lelu nimeltä mopedi on otettu käyttöön muutamassa kodissa.
Ympäristöä saastuttavat melu ja pakokaasut nuorten mopedinkäyttäjien johdosta.
Eikö asialle voida mitään? Missä ovat
paikalliset ympäristönsuojelijat ? Ovatko ne oikeita lälläreitä? Missä on se kunnanvaltuutettu, joka tekee asian hyväksi jotakin?
Ihmetyttää että on vanhempia, jotka hankkivat perilliselleen moisen lelun käytettäväksi yleisille teille.
mopedihäiriköintiä kylällä
11
986
Vastaukset
- Anonyymi
Taneli siellä päristelee.Maksa hannikainen velkas
- Anonyymi
Ei se maksa, rahaton kun on. Se vaan päristelee aseman ja S-Marketin välillä.
- Anonyymi
Siinä bensiiniä kuluu ja ilmaa saastuu.
- Anonyymi
Veroja maksaa polttoaineesta, moni eli elää pelkillä fattan fyrkilla
- Anonyymi
Moni on tehnyt toiseksi viimeisen matkansa vauhdin huumasta nauttien kaksipyöräisellä moottoripelillä.
Viimeinen matka onkin sitten sujunut leppoisasti hautuumaan siimeksesä toisten kantaessa. - Anonyymi
Mäntyharjun pojat on lähteneet reissulle.
- Anonyymi
Eihän se ketään häiritse pieni pörinä sehän vain piristää. Jatketaan vielä toriaikoja ja pidetään tori auki myös sunnuntaisin läpi vuoden ja pienet kilpailut joka ilta.
Kyllä meteliä pitää olla kylällä.- Anonyymi
Jos meteliä pitää olla, niin pitäkää sitä päiväsaikaan, vaikka klo 12-14.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos meteliä pitää olla, niin pitäkää sitä päiväsaikaan, vaikka klo 12-14.
Ei sitä nuori ajattele, ennenkun olosuhteiden pakosta joutuu toivomaan hiljaisuutta.
- Anonyymi
Kutsutaan seuraavaan mopomiittiin mukaan kaverit ja kevarit Mikkelistä
- Anonyymi
Olen aina ollu sitä mieltä, että metelikoneen omistava ei osaa ajatella tulevaisuuden yllättäviä muutoksia. Eräänä päivänä on oltava kuin kusisukassa, eikä voi päästä nopee mihinkään, ku pelit pitää semmosta meteliä. Ja tuli tuhlattua rahatkin bensaan ku piti päästä huudattamaan olemassaolostaan, nyt ei oo.
Se, mikä laskee nuorisoa jaloilleen maahan, on tulevaisuuden suunnitelmat "mitä jos..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883204Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3202809Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401252Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621242Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281031- 74990
- 79987
- 117960
- 72924