lyövät toimittajat ja koeajajat ällikällä. Monet toimittajat ja koeajajat ovat menneet mykäksi, he ovat kokeneet huimausta ja heidät on täytynyt taluttaa lepotiloihin koeajon jälkeen.
Uudet Skodan mallit
23
101
Vastaukset
- Anonyymi
Skoda antaa eniten vastinetta rahoille. Kun ajaa Skodalla kunnon maantielenkin niin huomaa ajaneensa ja eikö auton pidä olla sellainen että ajokokemus syöpyy muistiin eikä häviä kuin tuhka tuuleen. Osta sinäkin Skoda ja koe ajaminen joka solullasi.
- Anonyymi
Monella toimittajalla ovat ranteet kipeytyneet ja onnettomilla murtuneet, kun Skoodan rattia on väännetty, jotta pysyttäisiin tiellä.
- Anonyymi
Voi sinua omapoika, heikoiksi on juttusi käyneet ja lapsellisuutesi tulee esiin.
- Anonyymi
sun pieniä aivoja on kääntänyt...........
- Anonyymi
Skoodan uudet mallit? 🤔
Samoja malleja vuodesta toiseen!- Anonyymi
Skoda Enyaq -se sähäkkä sähköinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skoda Enyaq -se sähäkkä sähköinen.
Ai niin, se... Se, jossa hermeettinen takaloosteri on täytetty lyijyakuilla, jotta saadaan 20 km:n toiminta säde, eli kolhoosin pihasta kaalipellolle ja ehkäpä jopa kolhoositorille samana päivänä.
- Anonyymi
Uudella tarkoitetaan myös uusiutunutta mallia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin, se... Se, jossa hermeettinen takaloosteri on täytetty lyijyakuilla, jotta saadaan 20 km:n toiminta säde, eli kolhoosin pihasta kaalipellolle ja ehkäpä jopa kolhoositorille samana päivänä.
Voi kateuden määrää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kateuden määrää.
Toyotan ylivoimaisuus aikaansaa skodisteissa primitiivireaktiona äärettömän kateuden tunteen. Skoda on vain Skooda, mutta Toyota virheetön auto ja paras valmistaja!
Faktat ovat armottomia, eikä Skooda muuksi muutu. Niin se vain on. - Anonyymi
Joooooo ja eniten myydään! Eikö olekin kumma juttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan ylivoimaisuus aikaansaa skodisteissa primitiivireaktiona äärettömän kateuden tunteen. Skoda on vain Skooda, mutta Toyota virheetön auto ja paras valmistaja!
Faktat ovat armottomia, eikä Skooda muuksi muutu. Niin se vain on.Onneksi SKODA muuttuu Jatkuvasti ,Ja on paras AUTO ,mitä ihmispoloiset osaavat valmistaa... Voittaa AINA kaikki testit ja on MYYDYIN !!! Revi siitä.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin, se... Se, jossa hermeettinen takaloosteri on täytetty lyijyakuilla, jotta saadaan 20 km:n toiminta säde, eli kolhoosin pihasta kaalipellolle ja ehkäpä jopa kolhoositorille samana päivänä.
Olet varmaan lomalla jostain hoitolaitoksesta..... mee sinne takaisin.......
Anonyymi kirjoitti:
Skoda Enyaq -se sähäkkä sähköinen.
ootellaan 4-vetoa ,sitten lyö volkkarin id,n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin, se... Se, jossa hermeettinen takaloosteri on täytetty lyijyakuilla, jotta saadaan 20 km:n toiminta säde, eli kolhoosin pihasta kaalipellolle ja ehkäpä jopa kolhoositorille samana päivänä.
Kyse ei ollut Priuksesta.
- Anonyymi
Oksennusrefleksi on erittäin tyypillinen sivuoire myös
- Anonyymi
Silloin se on henkisellä puolella oleva feelu.
Toyotan omapoika on liekeissä.
- Anonyymi
Sulla on varmasti jotain linkkejä asiasta?
- Anonyymi
Skodistilla on aina valmiina linkkejä "testivoittoihin" ja "tilastoihin". Mutta kauppakirjoja "myydyistä "Skoodista ei ole esittää. Kumma juttu. Tai sitten ei, valhe on valhe ja Skooda on 100% valhetta. eihän Skodoa kelpaa enää edes eläkeläisille. Halppisliisinkiin liian kallis ja dieseliä ei saa, joten moppiratsutkaan ei edes huolisi.
- Anonyymi
Skodalla ajaminen on huimaavaa.
- Anonyymi
Olet unohtanut ottaa lääkkeesi ...ota heti ,kun luet tämän.........
- Anonyymi
Otin pahoinvointilääkkeen. Nyt passaa hypätä skoodan rattiin.
- Anonyymi
Skoodan taru on loppu sitten, kun EUn ilmastotavoitteet saavuttaa Venäjän. Onneksi Putler ei kummempia perusta lännen kotkotuksista, oli se Pride-kulkueet, homoliitot tai Skoodan saastepäästöt.
Venäjällä Skooda saa olla ja pysyä ikuisesti aitovenäläisenä itäautona!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673