Uudet Skodan mallit

Anonyymi

lyövät toimittajat ja koeajajat ällikällä. Monet toimittajat ja koeajajat ovat menneet mykäksi, he ovat kokeneet huimausta ja heidät on täytynyt taluttaa lepotiloihin koeajon jälkeen.

23

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Skoda antaa eniten vastinetta rahoille. Kun ajaa Skodalla kunnon maantielenkin niin huomaa ajaneensa ja eikö auton pidä olla sellainen että ajokokemus syöpyy muistiin eikä häviä kuin tuhka tuuleen. Osta sinäkin Skoda ja koe ajaminen joka solullasi.

    • Anonyymi

      Monella toimittajalla ovat ranteet kipeytyneet ja onnettomilla murtuneet, kun Skoodan rattia on väännetty, jotta pysyttäisiin tiellä.

      • Anonyymi

        Voi sinua omapoika, heikoiksi on juttusi käyneet ja lapsellisuutesi tulee esiin.


      • Anonyymi

        sun pieniä aivoja on kääntänyt...........


    • Anonyymi

      Skoodan uudet mallit? 🤔

      Samoja malleja vuodesta toiseen!

      • Anonyymi

        Skoda Enyaq -se sähäkkä sähköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda Enyaq -se sähäkkä sähköinen.

        Ai niin, se... Se, jossa hermeettinen takaloosteri on täytetty lyijyakuilla, jotta saadaan 20 km:n toiminta säde, eli kolhoosin pihasta kaalipellolle ja ehkäpä jopa kolhoositorille samana päivänä.


      • Anonyymi

        Uudella tarkoitetaan myös uusiutunutta mallia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, se... Se, jossa hermeettinen takaloosteri on täytetty lyijyakuilla, jotta saadaan 20 km:n toiminta säde, eli kolhoosin pihasta kaalipellolle ja ehkäpä jopa kolhoositorille samana päivänä.

        Voi kateuden määrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kateuden määrää.

        Toyotan ylivoimaisuus aikaansaa skodisteissa primitiivireaktiona äärettömän kateuden tunteen. Skoda on vain Skooda, mutta Toyota virheetön auto ja paras valmistaja!

        Faktat ovat armottomia, eikä Skooda muuksi muutu. Niin se vain on.


      • Anonyymi

        Joooooo ja eniten myydään! Eikö olekin kumma juttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan ylivoimaisuus aikaansaa skodisteissa primitiivireaktiona äärettömän kateuden tunteen. Skoda on vain Skooda, mutta Toyota virheetön auto ja paras valmistaja!

        Faktat ovat armottomia, eikä Skooda muuksi muutu. Niin se vain on.

        Onneksi SKODA muuttuu Jatkuvasti ,Ja on paras AUTO ,mitä ihmispoloiset osaavat valmistaa... Voittaa AINA kaikki testit ja on MYYDYIN !!! Revi siitä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, se... Se, jossa hermeettinen takaloosteri on täytetty lyijyakuilla, jotta saadaan 20 km:n toiminta säde, eli kolhoosin pihasta kaalipellolle ja ehkäpä jopa kolhoositorille samana päivänä.

        Olet varmaan lomalla jostain hoitolaitoksesta..... mee sinne takaisin.......


      • Anonyymi kirjoitti:

        Skoda Enyaq -se sähäkkä sähköinen.

        ootellaan 4-vetoa ,sitten lyö volkkarin id,n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, se... Se, jossa hermeettinen takaloosteri on täytetty lyijyakuilla, jotta saadaan 20 km:n toiminta säde, eli kolhoosin pihasta kaalipellolle ja ehkäpä jopa kolhoositorille samana päivänä.

        Kyse ei ollut Priuksesta.


    • Anonyymi

      Oksennusrefleksi on erittäin tyypillinen sivuoire myös

      • Anonyymi

        Silloin se on henkisellä puolella oleva feelu.
        Toyotan omapoika on liekeissä.


    • Anonyymi

      Sulla on varmasti jotain linkkejä asiasta?

      • Anonyymi

        Skodistilla on aina valmiina linkkejä "testivoittoihin" ja "tilastoihin". Mutta kauppakirjoja "myydyistä "Skoodista ei ole esittää. Kumma juttu. Tai sitten ei, valhe on valhe ja Skooda on 100% valhetta. eihän Skodoa kelpaa enää edes eläkeläisille. Halppisliisinkiin liian kallis ja dieseliä ei saa, joten moppiratsutkaan ei edes huolisi.


    • Anonyymi

      Skodalla ajaminen on huimaavaa.

    • Anonyymi

      Olet unohtanut ottaa lääkkeesi ...ota heti ,kun luet tämän.........

      • Anonyymi

        Otin pahoinvointilääkkeen. Nyt passaa hypätä skoodan rattiin.


    • Anonyymi

      Skoodan taru on loppu sitten, kun EUn ilmastotavoitteet saavuttaa Venäjän. Onneksi Putler ei kummempia perusta lännen kotkotuksista, oli se Pride-kulkueet, homoliitot tai Skoodan saastepäästöt.

      Venäjällä Skooda saa olla ja pysyä ikuisesti aitovenäläisenä itäautona!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe