DenimDanes

...........................

elikkäs millainen kasvattaja on kyseessä? hyviä ja huonoja puolia?

11

4064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellupatka

      Minulla ei ole ollut mitään ongelmia Erjan kanssa. Itselläni ei ole koiraa Erjalta, vaan edesmennyt koirani on DD B-pentueen emänä. Erja on erittäin mukava ihminen.

      • doggi

        ...Kokemuksia löytyy kyseisetä kennelistä, ja hyviä kokemuksia. Perheessämme on sieltä doggi ja onkin aivan ihana :) Erja on mukava ja aina valmis auttamaan ongelmien ilmetessä. Joten suositellaan Demim Danesia. :)


    • hauva..

      .. DD:stä. Kiltti, ihana, komea ja mielettömän loistava koira!!
      Kasvattaja on mukava ja avulias ei mitään pahaa sanottavaa.

    • erja kajukorpi

      Moi,
      Tervetuloa tutustumaan Denim Danes tanskandoggi maailmaan täällä www.denimdanes.com
      Siellä löytyy kaikki info meidän koirista ja tulevista pennuista.
      Minulle voi myös soittaa numeroon 040-9606383 tai laittaa sähköpostia [email protected]

      Ystävällisin terveisin,
      Erja Kajukorpi

    • Danni

      Erja on aivan ihana ja aina valmis auttamaan! meillä maailman kultasin Danni tyttönen!

    • Dream Catcher

      Ei todellakaan mitään huonoa sanottavaa! Ihana ihminen ja aina valmis auttamaan oli kuinka pieni murhe tahansa kyseessä.

    • Desperado

      Erja on ihana ja kultainen ihminen!!! Minulla on maailman paras, paras, paras doggi!!!
      Kiitos Erjalle siitä!!!

    • Anonymous

      Minulla on DD:sta doggi!
      Suosittelen ehdottomasti!!
      Erja on luotettava ja erittäin avulias kasvattaja!

      • Alkeellista toimintaa

        Kai sitä itse kukin kasvattaja voisi tällaisen ketjun itsestään väsätä... Kovin on pieni sanavarasto tällä kehujalla...
        Hohhoh.


      • böönis

        Nooo tästä nyt on jo aikaa mutta ei kasvattajana kerron... minä joudun antamaan toisen koiran pois ja jestas sentään mitä kyselyitä tuli.
        Eli kyseessä oli parivuotinen ulkomailta tuotu jalostuskoira, mitä tuli käyttää siis jalostukseen.

        -Yksi oisi käynyt vaan hakemaan tämän pois ja oli ihmeissään kun ei saanut ilmaiseksi koiraa.
        -Yksi sitten oli oikein mukava ja alustavasti sovittiin jo että kun hän saa asiat järjestymään niin luovutetaan koira hänelle. Luojalle kiitos että sain muutamat varoituspuhelut ajoissa ja perun koko homman. Tämä ei hoitanut kotona olevaakan koiraansa kunnolla... onneksi naapuristo ja doggiporukka varoitti.
        -Yksi alkoi vääntämään sopimusehdoista
        -Pariihmistä vaan tuntui jo puhelimessa siltä että ei ikinä.

        Eli... kyllä mä katsoin että mulla on oikeus valita koiran uusi koti koska koirasta välitin?
        Mulle riitti yksi paskapuhe koiran omistajasta ja jos puheet on mitä on niin totta ihmeessä mä peruin koiran katsomisetkin jo. Myönnettäköön et hiukka vauhko olen ja joskus lopetuskin on parempi vaihtoehto kun huonolle omistajalle joutuminen. Ja sitent on joitakin ihmisiä jotka ei tunne käsitettä yhteistyö ja sopimus.

        Noita vahinkoastumisia saattuu "paremmissakin piireissä", moni kasvattaja näitä vaan ei rekisteröi ja näin myyvät sitten halvalla.
        Musta ei ikinä tule kasvattajaa, koska en usko et löytäisin sopivaa kotia pennuilleni *wirn* =) =)


      • Taaba

        Kävin sitä perjantaina katsomassa ja otin sen heti. Koira on tosiaan kolme vuotias ja ollut kolmessa paikassa jo. Se osaa testata ja haastaa.

        Asumme maalla kaukana kaikesta ja koira saa olla aina vapaana. Meillä on myös ennen ollut mm. dobermanneja, joten haastavakin uros saadaan ruotuun.

        Ikävää, että olitte ehtineet jo sopia tapaamisen, mutta koiralla on ainakin nyt kaikki hyvin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe