Kabiinivenettä etsimässä puolison ja parin pienen lapsen kanssa retkiveneilyyn.
Olen katsellut lähinnä seuraavia veneitä:
- Belmar 575 CA
- Finnsport 600C
- Yamarin 580 Big Game
Onko muita varteenotettavia koppiveneitä joita olisi syytä tutkia? Etuhytilliset eivät oikein kiinnosta.
80-90 luvun kabiiniveneet
3
392
Vastaukset 3
- Anonyymi
Tuossa on varmaan yleisimmät.
Muita mieleen tulevia olisi suncamp 605 ja Särki 570 cabin. On noita vielä pari lisääkin, mutta ei nyt muista.
Tommonen on kyllä kiva kun pääsee sääsuojaan ja saa hytin lämpimäksi lämmittimellä :)- Anonyymi
Kiitos kommentista, laitetaan listalle. Lisäsin myös Suncamp 620, kun näytti olevan aika samanlainen kuin tuo 605.
- Anonyymi
belmar 575 ca on ainoa alle 7 metrinen vene jossa on 1. vc komero ja 2. umpihytti ja 3. plaanaava nopeakulkuinen, johon mennään ovesta. Nuo kaksi muuta on kuin mitkä tahansa puolipressu/ hellekesäveneet, ei substanssia kevät- ja syksyveneilyyn tai järkevään lämmitinkäyttöön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483