Sairaalassa oloaika työttömänä

Anonyymi

ruoka siellä kuuluuko toimeentulotuen piiriin?

11

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hohhhoijaa.. Vastataan nyt tupauunolle. Sairaalassaoloajalta peritään hoitopäivä maksu, joka sisältää myös ruuat. Hoitopäivämaksut voit hakea toimeentulotukena, jos yleensä olet toimeentulotukeen oikeutettu.

      • Anonyymi

        vuosimaksu kattaa ylläpidon aina patologin pöydälle asti, vai kattaako?
        vuosimaksu on sama summa, vaikka minuuttia ennen uutta vuotta.

        t.pelastushenkilökunta ei ole mikään teatteriryhmä, ryyppää kustas, kusi on neutraali, senkin näin, miten eläkeläinen ryybbäntyimpäin, hähähähähähähä
        https://www.youtube.com/watch?v=z4GH2ihWCO0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vuosimaksu kattaa ylläpidon aina patologin pöydälle asti, vai kattaako?
        vuosimaksu on sama summa, vaikka minuuttia ennen uutta vuotta.

        t.pelastushenkilökunta ei ole mikään teatteriryhmä, ryyppää kustas, kusi on neutraali, senkin näin, miten eläkeläinen ryybbäntyimpäin, hähähähähähähä
        https://www.youtube.com/watch?v=z4GH2ihWCO0

        Ai tupauunollakin oli jotain kommentoitavaa.. Ei vuosimaksu kata sairaalapäivämaksuja, jos joudut makaamaan sairaalas tai terveyskeskuksessa. Idiot..


    • Anonyymi

      Hienoja vastauksia Suomessa on sivistynyt kansa.

      • Anonyymi

        Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa🤔


    • Anonyymi

      Ei kuulu. Listahinnan mukaan maksat tai olet nälässä. Pizzataksin tai kauppakassin toimittajien käyttö kiellettyä.

    • Anonyymi

      Lopun aika voi kulua nielemisvaikeuksissakin

    • Anonyymi

      Etkö saa siellä sairaalassa sosiaaliohjaajaa kysyttyä paikalle kertomaan mitä tukea voit saada sairaalalaskuun?
      Ja aina voit soittaa Kelaankin ja kysellä asiasta.

    • Anonyymi

      jaahas taas suomenruotsalainen homo länkyttää. Mutta katsoppas tätä: kansanedustaja Elina Valtonen järjestää 100 hengen synttäribileet Berliinissä (suomalaisten veronmaksajien rahoilla? kokoomushan ei itse ikinä maksa velkojaan tai laskujaan)

    • Anonyymi

      Itse olin viikon sairaalassa. Noin 350 euron sairaalamaksua ei tarvinnut itse maksaa.

      • Anonyymi

        Minulle kävi myös noin, tosin olin vain pari päivää osastolla. Toimeentulotukea en ole edelleenkään saanut, mutta hoitomaksujen poistamista voi silti hakea ja saada.

        Pitkäaikatyötön


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      165
      6911
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4087
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2065
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1591
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      20
      1564
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe