Onko Soffelle tehty BBL?

Anonyymi

Siinäpä se kyssäri otsikossa.

27

1124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli brasilian butt lift..eli pepun kohotus. Selvennyksenä.

• Anonyymi

On, näkeehän ton

• Anonyymi

Implanttien rajat näkyy kuvissa, ei tarvii arvuutella

• Anonyymi

Monesko aloitus tämä oli sulta tänään? Olet säälittävä ihmisolento. Elämäsi pyörii Sofian haukkumisen ympärillä. Sofia on sun keskipiste ja tekstiesi sisältö. Voi kuinka tänne asti kuuluu kun pääsi humisee tyhjyyttään. Eikö elämääsi tosiaan mahdu muuta. Varo, ettei pääsi ihan pehmene näillä helteillä ja räjähdä tuosta vihasta ja katkeruudesta. Mitäs jos ajattelisit välillä itseäsi ei kun sitä toista niin tulisi hyvä ja paljon positiisempi mieli.

• Anonyymi

Tää oli itseasiassa mun eka aloitus täällä 😂 en mä vihaa ketään! Mietin vain, miten asia on. Olen itsekin sitä mieltä, että todennäköisesti BBL on tehty. On niin selkeä ero muuhun kroppaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää oli itseasiassa mun eka aloitus täällä 😂 en mä vihaa ketään! Mietin vain, miten asia on. Olen itsekin sitä mieltä, että todennäköisesti BBL on tehty. On niin selkeä ero muuhun kroppaan.

Aloitus olisi voinut olla myös; Mitä operaatioita Sofialle EI ole tehty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota ei usko vanha Erkkikään. Älä yritä.

• Anonyymi

💯%- varmasti on pefassa implanttit, sen näkee jo sokeekin.

• Anonyymi

Toivottavasti lokin implantit alkavat sulaa näillä helteillä.

• Anonyymi

Jaa-a, kuka kumma se maksaa niiden kumien vaihdon seuraavaksi? Stepulla tais viimeksi tyhjetä lompakko uusiin etureppuihin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti lokin implantit alkavat sulaa näillä helteillä.

Miten joku haluaa riskeerata terveytensä näillä leikkauksilla? Eihän vielä ole mitään näyttöä miten nämä vaikuttavat pitkällä aikavälillä. Aika hurjaa rulettia elämän kanssa. Ja for what?? Että saa olla Seiskan kannessa???? Dear Lord

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa-a, kuka kumma se maksaa niiden kumien vaihdon seuraavaksi? Stepulla tais viimeksi tyhjetä lompakko uusiin etureppuihin!

Ei löydy Martinankaan kumipalloille sponsoria...

• Anonyymi

TBL, tamperelainen vastaava

• Anonyymi

En voi käsittää miksi joku haluaisi ison perän... ?? Kauhean kömpelöä liikkumista jos katsoo vaikka hänen esikuvaansa, hinata nyt perässään sellaista irtolisäkettä, outoa en vaan tajua.

• Anonyymi

Soffa ihannoi Kim Kardashiania, ja implantit BBL oli nopein tie saada megaiso takalisto kuten KK:lla. KK on jäänyt koukkuun BBL:iin, ja on harrastanut sitä toistakymmentä vuotta, Soffalla oli paljon kirittävää.

• Anonyymi

Onko kenellekään miehelle tehty Suomessa BBL? Sofialle ja Tarulle on tehty tooooodella irstaan näköiset butsit mutta onko miehille? Joku jutusteli että Akille olisi asennettu jotain fyllinkiä

• Anonyymi

Niin Palsanmäelle?
        En tiedä, mutta jos on niin eiköhän se olisi vaan hyvä asia?

Tasapainohan on tärkeintä kropassa. Akilla kun on muhkea etureppu , niin kun laittaa takapuoleen lisää massaa niin se tasapainottaa ja helpottaa selkävaivoja, kun eturepun paino ei väännä ruotoa väärään asentoon.

• Anonyymi

On

• Anonyymi

Aloitus ilmoitettu Eskolle

• Anonyymi

on tehty BBL..ja myös AB. nimim. varma tieto ..no niin juntit-kuka tietää mitä tarkoitan? ...ja yks juttu vielä-meikä pitää Sohvia hyvännäköisenä.oikeasti..kade olen..tunnustan..noh,mä voitan huomenna VikingLotossa,ja sit mä hemmottelen Sohvin...ja näen SEN!!!! -repa-

• Anonyymi

No lähdetään nyt siitä että BBL ei oo implantti.
      Vaan oman rasvan imu esim kyljistä.
      Näkee Soffella kyljet ja vatsat vaikka rasvaa on mualla vaikka kuinka.
      Se pistetään sit takas peppuun ja siitä saadaan tommonen epäsopusuhtainen... se on BBL.
      Ja joo soffelle on tehty

• Anonyymi

No korjattiinko se toinen pakara nyt tämän viimeisimmän leikkauksen yhteydessä?

Oikeanpuoleinen pakara nimittäin vaelteli pitkin takareittä tässä taannoin keväällä.

Ja BBL ei ole pelkkä helppo rasvansiirto. Monet jotka peparumbaan lähtee, ottaa implantit samalla kerralla, koska lopputulema on näyttävämpi ja toipuminen on ihan yhtä hidas prosessi otti implantteja tai ei.

Ja oma lukunsa on naiseksi itseään tituleeraavat miehet, he haluavat implantit siksi, että saadaan pepusta miesmäisyys pois. Se ei pelkällä rasvansiirrolla onnistu.

• Anonyymi

Miiten ihminen voi olla niin epätoivoinen ja heikkoitsetuntoinen, ettei edes oma luomupeppu riitä. Ajat muuttuu ja kauneusihanteet... Kapeat huulet tulee taas muotiin jne. Mites suu sitten pannaan, kun ollanki jo niin "last season".

Voi raukka-reppana tuota Sofiaa.:(

• Anonyymi

Martinalla on mesolangat ja silarit ja mitähän muuta...

• Anonyymi

Siksi koska se ihanne on Kim Kardashian :D

• Anonyymi

On peppu implantit. Myös 2 alinta kylkiluuta häneltä poistettu.

• Anonyymi

Minä poistaisin neljä alinta jos mahdollista

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe