Jatkuva selittämätön ahdistus

Anonyymi

Olen kärsinyt jatkuvasta ahdistuksesta yli 2 vuotta. Syytä ahdistukseen en tiedä. Olen vain hirveän levoton ja koko kroppa on jännittynyt. En pysty keskittymään esim. television katsomiseen saati mihinkään rentoutumisharjoitukseen. Ainoastaan liikunnan aikana ahdistus on vähän lievempää.

Lapsuudesta asti olen kärsinyt erilaisista ahdistus/masennusoireista, mutta tähän en ole löytänyt apuja.
Onko vastaavia kokemuksia ja mikä on auttanut?

11

3643

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko saanut lääkitystä ahdistukseen?
      Melkein kannattaa ottaa jotakin helpottavaa lääkettä, ahdistuneisuus pilaa elämää.

• Anonyymi

Minulla menee rauhoittavaa lääkitystä, mutta siitä ei ole riittävästi apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla menee rauhoittavaa lääkitystä, mutta siitä ei ole riittävästi apua.

ehkä kasvoit auton ja tietokoneen sälässä

ja nyt maahanmuutto tuo uusia kokemuskenttiä
        ja tahdot tutustua kaikkeen

kuunnella itseään koska ei ole parempaa kaveria kuin itse
        terveellä järjellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ehkä kasvoit auton ja tietokoneen sälässä

ja nyt maahanmuutto tuo uusia kokemuskenttiä
        ja tahdot tutustua kaikkeen

kuunnella itseään koska ei ole parempaa kaveria kuin itse
        terveellä järjellä

Ei hän kirjoittanut olevansa maahanmuuttaja.🤔

• Anonyymi

Traumat? Hakeudu trauma-arviointiin ja - terapiaan.

• Anonyymi

Jos olet mies, niin kyse on useimmiten alhaisesta testosteronitasosta.

• Anonyymi

Onko sitä koko ajan vai vain useimmiten?

Minulla oli joitain vuosia sitten parin vuoden ajan niin pahaa ahdistusta etten esim. öisin juuri pystynyt nukkumaan kun ihan hyperventiloin. Syynä luultavasti menneisyyden traumat. En mennyt lääkäriin tai hakenut apua mistään muualtakaan vaan porskutin läpi vaan.

Elämä nyt vain on rankkaa. Elämme hirveässä maailmassa. Nyt ei ole enää pariin vuoteen ollut jatkuvaa ahdistusta. Olen hyväksynyt sen että elämme hirveässä maailmassa.

Olen uskossa.

• Anonyymi

Aloituksessa puhutaan jatkuvasta ahdistuksesta, siis turha kysellä onko koko ajan...

Tässä neuvo: Mene Terveyskeskukseen ja pyydä sieltä lääkärin aika. Lääkäri varmaankin määrää sinulle tarvitsemasi lääkkeet.

Toivon mukaan tilanteesi ajan myötä kohenee,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessa puhutaan jatkuvasta ahdistuksesta, siis turha kysellä onko koko ajan...

Tässä neuvo: Mene Terveyskeskukseen ja pyydä sieltä lääkärin aika. Lääkäri varmaankin määrää sinulle tarvitsemasi lääkkeet.

Toivon mukaan tilanteesi ajan myötä kohenee,

En neuvoisi hänelle lääkkeitä. Kannattaa vain sinnitellä läpi. Ahdistus menee kyllä ohi ajallaan todennäköisesti kuten minullakin meni.

Usko auttaa, rukous kantaa.

• Anonyymi

Olen myös kokenut että rukous auttaa, voi vuodattaa sydämensä tuskat Jumalalle.

• Anonyymi

Miten Jumala vastaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      76
      1059
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      774
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      218
      644
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      34
      482
    5. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      468
    6. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      70
      425
    7. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      36
      413
    8. Ihan pikku vinkki

Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin
      Ikävä
      52
      399
    9. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      43
      394
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      18
      393
    Aihe