Jatkuva selittämätön ahdistus

Anonyymi

Olen kärsinyt jatkuvasta ahdistuksesta yli 2 vuotta. Syytä ahdistukseen en tiedä. Olen vain hirveän levoton ja koko kroppa on jännittynyt. En pysty keskittymään esim. television katsomiseen saati mihinkään rentoutumisharjoitukseen. Ainoastaan liikunnan aikana ahdistus on vähän lievempää.

Lapsuudesta asti olen kärsinyt erilaisista ahdistus/masennusoireista, mutta tähän en ole löytänyt apuja.
Onko vastaavia kokemuksia ja mikä on auttanut?

11

2915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko saanut lääkitystä ahdistukseen?
      Melkein kannattaa ottaa jotakin helpottavaa lääkettä, ahdistuneisuus pilaa elämää.

      • Anonyymi

        Minulla menee rauhoittavaa lääkitystä, mutta siitä ei ole riittävästi apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla menee rauhoittavaa lääkitystä, mutta siitä ei ole riittävästi apua.

        ehkä kasvoit auton ja tietokoneen sälässä

        ja nyt maahanmuutto tuo uusia kokemuskenttiä
        ja tahdot tutustua kaikkeen

        kuunnella itseään koska ei ole parempaa kaveria kuin itse
        terveellä järjellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehkä kasvoit auton ja tietokoneen sälässä

        ja nyt maahanmuutto tuo uusia kokemuskenttiä
        ja tahdot tutustua kaikkeen

        kuunnella itseään koska ei ole parempaa kaveria kuin itse
        terveellä järjellä

        Ei hän kirjoittanut olevansa maahanmuuttaja.🤔


    • Anonyymi

      Traumat? Hakeudu trauma-arviointiin ja - terapiaan.

    • Anonyymi

      Jos olet mies, niin kyse on useimmiten alhaisesta testosteronitasosta.

    • Anonyymi

      Onko sitä koko ajan vai vain useimmiten?

      Minulla oli joitain vuosia sitten parin vuoden ajan niin pahaa ahdistusta etten esim. öisin juuri pystynyt nukkumaan kun ihan hyperventiloin. Syynä luultavasti menneisyyden traumat. En mennyt lääkäriin tai hakenut apua mistään muualtakaan vaan porskutin läpi vaan.

      Elämä nyt vain on rankkaa. Elämme hirveässä maailmassa. Nyt ei ole enää pariin vuoteen ollut jatkuvaa ahdistusta. Olen hyväksynyt sen että elämme hirveässä maailmassa.

      Olen uskossa.

      • Anonyymi

        Aloituksessa puhutaan jatkuvasta ahdistuksesta, siis turha kysellä onko koko ajan...

        Tässä neuvo: Mene Terveyskeskukseen ja pyydä sieltä lääkärin aika. Lääkäri varmaankin määrää sinulle tarvitsemasi lääkkeet.

        Toivon mukaan tilanteesi ajan myötä kohenee,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa puhutaan jatkuvasta ahdistuksesta, siis turha kysellä onko koko ajan...

        Tässä neuvo: Mene Terveyskeskukseen ja pyydä sieltä lääkärin aika. Lääkäri varmaankin määrää sinulle tarvitsemasi lääkkeet.

        Toivon mukaan tilanteesi ajan myötä kohenee,

        En neuvoisi hänelle lääkkeitä. Kannattaa vain sinnitellä läpi. Ahdistus menee kyllä ohi ajallaan todennäköisesti kuten minullakin meni.

        Usko auttaa, rukous kantaa.


    • Anonyymi

      Olen myös kokenut että rukous auttaa, voi vuodattaa sydämensä tuskat Jumalalle.

      • Anonyymi

        Miten Jumala vastaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe