Rakas auta mua

Anonyymi

Kerro haluatko mut vai etsitkö muita tällä hetkellä? En tahdo olla hätävarasi, koska itse en muita ajattelekaan. Mieluummin katoan maisemista jos noin on.

52

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakas on mies?

      • Anonyymi

        On mies hän.


    • Kannattaa kysyä muualla...
      Sun viestin voi moni yksipuolisesti ihastunut omia...
      Vai onko se sun tarkoitus... ?
      <3

      • Anonyymi

        Älä viitsi kyllä hän tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi kyllä hän tunnistaa.

        Älä viitsi vastata mun puolesta. Ei tunnista tuosta mutta voi vastata kuin kaivatulleen ja minä tunnistan hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi kyllä hän tunnistaa.

        Voi Rakas kyllä mä tunnistin ihan heti. Vain sinä aina rakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi vastata mun puolesta. Ei tunnista tuosta mutta voi vastata kuin kaivatulleen ja minä tunnistan hänet.

        Just tyypillistä hahahh että nainen voisi tunnistaa, ja unohtaa sitten mitenkään ilmaisemaan asiasta sille toiselle hheheh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tyypillistä hahahh että nainen voisi tunnistaa, ja unohtaa sitten mitenkään ilmaisemaan asiasta sille toiselle hheheh

        Ei tässä olla mitään eikä ketään unohtamassa. Hän on unohtumaton.


    • Anonyymi

      Sinut haluan..suhteeseen vakavaan. .aamupuuron jakamaan..

      • Anonyymi

        En syö aamuisin puuroa, mutta voihan sitä yrittää jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En syö aamuisin puuroa, mutta voihan sitä yrittää jatkossa.

        Keitetäänkö iltavelli kans?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En syö aamuisin puuroa, mutta voihan sitä yrittää jatkossa.

        Annatko meille mahdollisuuden olla oikeasti suhteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annatko meille mahdollisuuden olla oikeasti suhteessa

        Hänelle antaisin. En tiedä kuka kysyy ja keneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänelle antaisin. En tiedä kuka kysyy ja keneltä.

        Niimpä. Aloitus pelkkää shaibaa


    • Anonyymi

      Sinä olet ainut enkä katsele ketään muita... Toivottavasti tämä selvitti ajatuksiasi! Minäkin ajattelen vain sua...

      • Anonyymi

        Ne kuvat pois niin olen sinun kanssasi ikuisesti


      • Anonyymi

        No ei se selvennä. Anteeksi koko aloitus. Mulla on todella paha olla nyt, koska olen itse täysillä rakastunut ja..


    • Anonyymi

      Tee jotain fyysisesti, ei hän muuten tiedä, Helppo tapa on pyytää kahville.

      • Anonyymi

        Niin, sehän se vasta helppo tapa on tässä tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sehän se vasta helppo tapa on tässä tapauksessa.

        No mikäs on esteenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs on esteenä?

        Kaikki estää.


    • Anonyymi

      Ei ole muita naisia mulla miehellä. Yks ihana brunetti nainen on vain mielessä. Ja hän tietää sen hyvin kyllä.

      • Anonyymi

        Kiva hänelle. Ehkä värjään tukkani pähkinöillä niin jään paremmin mieleen.


      • Anonyymi

        Tietääkö? Varmasti?


      • Anonyymi

        Mistä hän tietää? Olet kertonut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö? Varmasti?

        Joo joo sulle oli ja tietää joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä hän tietää? Olet kertonut?

        Joo joo sulle oli ja tietää joo.


      • Anonyymi

        Yks brunetti luulee tietävänsä, vaikka luulo ei ole tiedon väärtti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva hänelle. Ehkä värjään tukkani pähkinöillä niin jään paremmin mieleen.

        Tai vaihdat hatun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vaihdat hatun!

        En minä mitään pipoa näillä helteillä.


    • Anonyymi

      Oon jo väsynnä etsintään.

      Ja sairas.

      Ilkeä ilme nytkin nuamalla kun viiltee tissiä.

      Sairaus, joka on ollut aina.

      Tyttö.

      Tai Vanhapiika, muuksi en itseäni ossoo ennee luokitella.

    • Anonyymi

      Täytyyhän sun tietää että mä en eti muuta kuin ratkaisun avaimia

      • Anonyymi

        Avaatko lukot?


      • Anonyymi

        En minä tuota ymmärrä. Joten en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaatko lukot?

        Tietääkö mies mikä on avain tähän lukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö mies mikä on avain tähän lukkoon.

        Tiedän minä sen, mutta sinun on tultava vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö mies mikä on avain tähän lukkoon.

        Se mitään tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö mies mikä on avain tähän lukkoon.

        E mies tietää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E mies tietää!

        Hullujen huone!


    • Anonyymi

      Älä huoli etsin vain kuolemaa.

      • Anonyymi

        Ole surutta löysin kuoleman ja olen sinut sen kanssa ❤️


    • Anonyymi

      En ole etsinyt ketään muuta, oletko huolissasi?

      • Anonyymi

        Olen huolissani.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En tiedä ketä vilkuilet mutta kiva oli kuunnella brucea.


      • Anonyymi

        On hieno laulu erityisen hieno.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei ole ollut 3kk muita...Yhä odotan, menee se loma näinkin. Unelmat on kauniita, mutta niistä tippuu korkealta alas... T

    • Anonyymi

      Et koskaan ole hätävara.

      • Anonyymi

        Ei ole mikään vara kun ei mistään mitään tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mikään vara kun ei mistään mitään tiedä

        Vara ei venettä kaada


      • Anonyymi

        Lupaatko sen? aloittaja kysyy


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe