Facebook tili hakkeroitu, auttakaa!

Anonyymi

Eli, tuli ilmoitus, että mun Facebook tilille kirjauduttiin Meksikossa ja luonnollisesti, kun kysyttiin, että olinko se minä, niin vastasin, että en oo siellä kirjautunut. Sitten piti vaihtaa salasana ja teinkin sen, mutta hakkerit olivat kerenneet sen jo vaihtamaan ilmeisesti. Ongelma on se, että Facebook tili on tehty joskus 2006-2008 vanhalla sähköpostiosoitteella, joka ei ole enää käytössä, eikä sitä ole enää edes olemassa, samoin myöskään sen aikainen puhelinnumero ei ole käytössä. En löydä mitään järkevää neuvoa tuolta FB:n tuesta, enkä paikkaa, josta voisin ilmiantaa tunnukseni tai olla yhteydessä Facebookin johonkin ylläpitoon. Mitä tälläsessä tilanteessa kannattaa tehdä? Oon ihan super ahdistunut tästä, vaikka siellä nyt ei ole mitään salaista, mutta kuitenkin kaikki kuvat vuosien varrelta jne. menee sitten siinä, jos en saa tiliäni enää takaisin.

3

1499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos spostia ja puhnroa ei enää ole, et pysty palauttamaan tiliä, muuttamaan salasanaa, vaihtamaan spostiosoitetta jne.

      En tiedä mitä täällä tapahtuu, mutta kokeile: www. facebook.com/login/identify

    • Anonyymi

      Sama ongelma oli itsellänikin. Sitten huomasin, että sähköpostiosoitteeni oli toisen henkilön käytössä facessa, tein rikosilmoituksen, mutta se ei johtanut mihinkään. Eli, olin ilmoittanut silloiselle operaattorille lopettavani kyseisen sähköpostiosoitteen, tein siis kaiken kuten pitikin, ongelma oli vain siinä, etten saanut mitään ilmoitusta; sähköpostisi on poistettu käytöstä. Luotin kuitenkin sokeasti että näin oli tehty. Kun lopulta menin faceen löytyi sähköpostiosoitteeni toiselta henkilöltä, nimi oli identtinen omani kanssa, sillä eroituksella, että ja öö- kirjaimet olivat poistettu..
      Sitten mulla oli juuri tuo sama ongelma; olin luonut facebook- profiilin työpaikkani sähköpostiosoitteella ja omalla, silloisella puh.numerollani. Kun laitoin hakuun työpaikan sähköpostiosoitteella tilin hakuun
      , tuli esiin, että se on jollain käytössä, kyseessä oli eri sukupuolta edustavan profiili. Kun laitoin tuolla sähköpostiosoitteella ja nykyisellä puh.numerolla haun, oli yllätys melkoinen, kun löytyi Yhdysvaltain suuntanumerolla oleva numero, josta facebook ilmoitti että se liittyy läheisesti nykyiseen puh.numerooni jonka olin ottanut käyttööni monen monta vuotta sen jälkeen, kun olin lähtenyt työpaikastani. En käsittänyt koko jutusta yhtään mitään., enkä .tänä päivänäkään tajua mistä oli kyse. Facebook- tili ilmeisesti vain jäi elämään omaa elämäänsä, minun kykenemättä sitä poistamaan,

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe