Soffa ei tykkää Selänteen pariskunnasta

Anonyymi

Ei ole pakko olla sellaisessa seurassa jossa ei viihdy. Siksi Soffa lähti Hangosta pois.

65

3814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai niin, että sellainen harha tällä kertaa.
      Et sitten pimeenpää aloitusta keksinyt.

• Anonyymi

Ei taida AP edes tietää mikä Hanko on.

• Anonyymi

Vai oliskohan niin ,että Selänteen ei suostuneet samaan porukkaan Sohvin kans,tämä versio on kyllä uskottavampi.😂

• Anonyymi

Vai ettei olisi toisinpäin?! Kyllä Sofia on kuin iilimato paikalla jos on kuuluisuuksia omalla terassillaan. Vaan nämä kuuluisuudet taitavat nähdä golddiggerin läpi, eivätkä halunneet häntä paikalle.

• Anonyymi

Missä lokilla on OMA terassi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stooreissa nimesi jo Stefun Hangon kodin terassin omakseen 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka paikassa, missä on Stefullakin terassi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stooreissa nimesi jo Stefun Hangon kodin terassin omakseen 😂

Se on se sama terassi jonka eräs M. A. nimesi omaksi terassikseen😊

• Anonyymi

Jos on Sofian terassi, miksei ole siellä emännöimässä?

• Anonyymi

Ei tykkää Selänteen pariskunnasta koska ovat Sofian mielestä liian materialisteja ja minä minä minä tyyppejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tykkää Selänteen pariskunnasta koska ovat Sofian mielestä liian materialisteja ja minä minä minä tyyppejä.

Päivän paras vitsi, hienoa sarkasmia, arvostan 😂👌

• Anonyymi

Veikkaan ettei Teemu ja Sirpa halua esiintyä katiskaprinsessan seurassa, että juttu on täysin päinvastoin kuin mitä aloittaja yrittää valehdella. Taitaa olla Sofian itsensä näpyttämään aloitus.

• Anonyymi

Ei Teemu ja Sirpa ole Sofiaa parempia ihmisiä, joten ihan turhaa huulenheilutusta tuokin.
        Kyllä tuolla Hangon terassilla on Sofia (ja Stefu) se joka päättää, ketä siellä on, ei Selänteet, eikä kukaan muu.
        Jos Sofia ei kaikista vieraista piittaa, hän voi olla muuallakin, eli ei ole turhan nipottaja, antaa Stefun kavereiden olla ja pitää itse muualla hauskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Teemu ja Sirpa ole Sofiaa parempia ihmisiä, joten ihan turhaa huulenheilutusta tuokin.
        Kyllä tuolla Hangon terassilla on Sofia (ja Stefu) se joka päättää, ketä siellä on, ei Selänteet, eikä kukaan muu.
        Jos Sofia ei kaikista vieraista piittaa, hän voi olla muuallakin, eli ei ole turhan nipottaja, antaa Stefun kavereiden olla ja pitää itse muualla hauskaa.

No sieltä tuli vitsien vitsi, hyvin sä vedät Sofian äiti! 😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣
        Kuka näitä kehtaa päästää julki? Typeryksien typerys koko tyyppi!
        Niin Sofia kuin seurakuntansa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sieltä tuli vitsien vitsi, hyvin sä vedät Sofian äiti! 😂😂😂😂

Viimeksihän olin ihan itse Sofia, päätä jo kuka olen, joskus olin Maisakin, varmaan sinä luulet kaikkia kirjoittajia julkuiksi tai niitten sukulaisiksi.
        Koeta päästä noista harhoistasi, helpottaa itseäsikin.

• Anonyymi

Olrn aina pitänyt Selänteistä muttaa luullut että heillä on arvot kohdallaan eivätkä pyörisi huumeiden käyttäjien seurassa. Valtava pettymys sekä huono esimerkki lapsille. Kun tollaisissa piireissä liikkuvat
        Tuo kummius pitäisi ottaa pois ja antaa jollekkin toiselle
        Toki hauskaa pitää ihmisten pitää mutta nyt meni yli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimeksihän olin ihan itse Sofia, päätä jo kuka olen, joskus olin Maisakin, varmaan sinä luulet kaikkia kirjoittajia julkuiksi tai niitten sukulaisiksi.
        Koeta päästä noista harhoistasi, helpottaa itseäsikin.

Aivan sama mikä olet ,mutta huuhaata päästelet..Kait Selänteen sen verran itseään arvostavat etteivät sotke itseään katiska morsiameen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣...
        Tää oli läppä?? Eikö vaan?? Sofia päättää siis Stefanin asunnon vieraat? Really? Sofia oli heittääs pulveri räppiä mies seurassa . Ja sillä aikaa Stefan kestitsi perhettään, sukulaisiaan, ystäviään OMALLA terassillaan. Sirpa taisi aikanaan laittaa Sofiasta ja Stefanista jonkun "tzemppi kommentin"..ja Sofia oli siitä julkisesti niiiiiiiiin kiitollinen. Kuinka tuollainen hieno ihminen...vaan nyt on Sofia näyttänyt korttinsa. Stefan ei kehdannut perheensä pariin ottaa riidankylväjää juhlimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keitä tai kuka! Opetelkaa kirjoittamaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kai se on Stefanin terassi ,eikä Sohvin ,jotain rajaa.

• Osaisiko Sofia emännöidä ja kestitä vieraita? Vai menisikö se siihen, että se tälläytyisi (tietty niihin mustiin sukkiksiin) ja ketkuttellisi hanuriaan vieraiden edessä (etenkin Teemun) ja kuvaisi joka jumalan minuutti itteään? Pienessä maistissa se ei hyväksyisi sitä, että vieraat juttelevat jostain muusta, kuin hänestä ja hänen kauneudestaan. Sehän tunkisi jokaiseen keskusteluun itteään ja kuinka kauunis hän on jne. jne.... Osaisiko Sofia edes keskustella sivistyneesti?

Siinä Stefan joutuisi häpeämään samalla lailla, kun vuosi sitten Hangon pippaloissa, joten parempi se on kaikille osapuolille, että Sofia ei ole paikalla pilaamassa seurustelua.

• Anonyymi

Kyllä se Raili on fiksu, osaa päätellä ventovieraan ihmisen emännöintitaidotkin😂.

• Anonyymi

Juurikin noin. Hyvä Raili👍!

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se Raili on fiksu, osaa päätellä ventovieraan ihmisen emännöintitaidotkin😂.

Sen minkä käsityksen olen täältä ja mediasta Sofiasta saanut on helppo päätyä kommenttini mukaiseen päätelmään.

Sofia menee AINA valmiiseen pöytään ja ei laita tikkua ristiin passatakseen/palvellakseen jotakuta muuta, kuin itseään. Sofia on aina se, jota palvellaan ja jota pitää palvella. Esim. noi monet tyrkyt (mm. Sara ja Martina) kuvaavat pöydän kattausta illanaistujaisiin kavereiden kanssa, mutta milloin olet nähnyt sellaisen kuvan/otoksen, että Sofia kattaa pöydän ja tekee ruuan? Jos olet nähnyt niin laita toki näytille. Uskoisin, että sellainen on hyvin harvinainen kuva.

PS. Mainitsin Martinan koska Martina oikeesti osaa tehdä ruokaa ja kattaa pöydän. Sen näki noista ruokaohjelmista siitä, että Martina osasi käyttää keittiön eri välineitä likimain ammattitaitoisesti. Saran mainitsin siksi, että Sara on kuvannut "kauniita" kattauksia siellä pöllyävien heinien keskellä.

• Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

Sen minkä käsityksen olen täältä ja mediasta Sofiasta saanut on helppo päätyä kommenttini mukaiseen päätelmään.

Sofia menee AINA valmiiseen pöytään ja ei laita tikkua ristiin passatakseen/palvellakseen jotakuta muuta, kuin itseään. Sofia on aina se, jota palvellaan ja jota pitää palvella. Esim. noi monet tyrkyt (mm. Sara ja Martina) kuvaavat pöydän kattausta illanaistujaisiin kavereiden kanssa, mutta milloin olet nähnyt sellaisen kuvan/otoksen, että Sofia kattaa pöydän ja tekee ruuan? Jos olet nähnyt niin laita toki näytille. Uskoisin, että sellainen on hyvin harvinainen kuva.

PS. Mainitsin Martinan koska Martina oikeesti osaa tehdä ruokaa ja kattaa pöydän. Sen näki noista ruokaohjelmista siitä, että Martina osasi käyttää keittiön eri välineitä likimain ammattitaitoisesti. Saran mainitsin siksi, että Sara on kuvannut "kauniita" kattauksia siellä pöllyävien heinien keskellä.

Eli sinun oli helppo päätellä, että kun Sofia ei tee niin kuin ”muut tyrkyt”, niin hän ei osaa tehdä niin🤔😂

• Anonyymi kirjoitti:

Eli sinun oli helppo päätellä, että kun Sofia ei tee niin kuin ”muut tyrkyt”, niin hän ei osaa tehdä niin🤔😂

Sillähän siitä pääset, kun näytät, että Sofia osaa. Mä en ole nähnyt Sofiasta mitään sellaista aineistoa, että se tekisi itse mitään toisten hyväksi.

• Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

Sillähän siitä pääset, kun näytät, että Sofia osaa. Mä en ole nähnyt Sofiasta mitään sellaista aineistoa, että se tekisi itse mitään toisten hyväksi.

Tekee lukuisten miesten hyväksi paljonkin. Paineet purkaantuvat mutta kalliiksi tulee.

• Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

Ja kun Sinä et ole nähnyt sellaista aineistoa, niin se tarkoittaa mielestäsi sitä, että Sofia ei osaa tehdä mitään, mistä Sinä et ole nähnyt aineistoa🧐🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Ja kun Sinä et ole nähnyt sellaista aineistoa, niin se tarkoittaa mielestäsi sitä, että Sofia ei osaa tehdä mitään, mistä Sinä et ole nähnyt aineistoa🧐🤣

Aläpäs vääristele. En sanonut, että se ei osaa mitään. Tyrkyt kuvaavat omaa elämäänsä niihin kaikenmaailman instoinin yms.. He antavat ymmärtää yleisölle/faneilleen, että tämä on sitä eläämää, mitä minä elän ja miten elän. Silloin on lupa olettaa, että Sofian elämään ei kuulu toisten huomioon ottaminen ja läheisten hemmoittelu esim. hyvällä ruualla ja kauniilla kattauksella tai ylipäätään millään muistamisella (esim. synttärilahjat). Sofiasta ei sellaista kuvaa ainakaan mun silmiini ole osunuut, että hän moiseen alentuisi. Hänelle on tärkeintä hän itse. Kuten sanoin, niin laita toki näkyville sellainen kuva, jos kerta sinulla on parempaa tietoa.

• Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

Aläpäs vääristele. En sanonut, että se ei osaa mitään. Tyrkyt kuvaavat omaa elämäänsä niihin kaikenmaailman instoinin yms.. He antavat ymmärtää yleisölle/faneilleen, että tämä on sitä eläämää, mitä minä elän ja miten elän. Silloin on lupa olettaa, että Sofian elämään ei kuulu toisten huomioon ottaminen ja läheisten hemmoittelu esim. hyvällä ruualla ja kauniilla kattauksella tai ylipäätään millään muistamisella (esim. synttärilahjat). Sofiasta ei sellaista kuvaa ainakaan mun silmiini ole osunuut, että hän moiseen alentuisi. Hänelle on tärkeintä hän itse. Kuten sanoin, niin laita toki näkyville sellainen kuva, jos kerta sinulla on parempaa tietoa.

Toki sinulla on lupa olettaa ihan mitä vaan, mutta niinhän se taitaa olla, että se joka olettaa, ei tiedä 🤔😙😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekee lukuisten miesten hyväksi paljonkin. Paineet purkaantuvat mutta kalliiksi tulee.

🤣🤣🤣🤣🤣...huulille saatu hyväksytty selitys. Lontoon kaduilla oli kovaa.🙈🙈😲😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki sinulla on lupa olettaa ihan mitä vaan, mutta niinhän se taitaa olla, että se joka olettaa, ei tiedä 🤔😙😆

Ai Sofia kokkailee ..🤭..se onkin nähty. Purkki hernekeittoa, pussikeittoja... Mutta siis vain itselleen.☝️.. muuten hän istuu takapuolen päällä valmiissa pöydässä. Nainen joka esittelee itsestään KAIKEN, niin tekisi kyllä numeron jos hän jonkun eteen jotain tekisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia ei siis ole tyrkky? Katsohan vaikka YouTubesta Sofian haastatteluja jonkun muun seurassa. On suunnilleen aina kyynärpää taktiikalla tökkimässä haastateltavaa pois edestä ja tunkemassa kuvaan.

• Anonyymi

Se Sofian keskustelutaito on niin nähty ,eli ei osaa moukka se on.

• Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

Ootteko koskaan muuten edes kuulleet että Sofialla olis kavereita? Vaikee kestitä ku ei oo ystäviä jotka tulis kylään.

• Anonyymi

Sofiako osaisi emännöidä?! Hahaha, hän ei palvele kuin itseään, ja mitä hän tarjoaisi vieraille, alkukeitoksi hernerokkaa, pääruuaksi limaista lohta ja kalpeaa puoli raakaa kanaa lötköillä kasviksilla, ja jälkkäriksi 7euron proteiinijäätelöä?

• Anonyymi

Selänteet eivät tietenkään halua tulla yhdistetyiksi Sofiaan millään tavoin eli eivät olisi tulleet Hankoon jos Sofia olisi siellä ollut. Stefan valitsi Selänteet eikä Sofiaa. Sofia on saanut kokea niin paljon mitätöintiä (ja varmaan ihan aiheesta), että ihmettelen miten hänen pääkoppa kestää kaiken sen käsittelemisen?

• Anonyymi

Kohta Sofiaa taas tuodaan Bentleyllä Hankoon ja kuvaa itseään ja Bambia jaloissa ja Stefun käsiä niin että auton merkki näkyy.

• Anonyymi

Näin on 👍

• Anonyymi

Pääkoppa kestää siten että ajattelee ja myös sanoo ääneen että itsessä ei mitään vikaa vaan kaikki vika on aina muissa. Ja jos Stefu kirjoittaa mietelauseitaan niin väittää että ei tarkoittanut häntä. Ei ehkä itse usko mutta pääkoppa kestää kun saa ainakin julkisesti väittää että jotain muita tarkoitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääkoppa kestää siten että ajattelee ja myös sanoo ääneen että itsessä ei mitään vikaa vaan kaikki vika on aina muissa. Ja jos Stefu kirjoittaa mietelauseitaan niin väittää että ei tarkoittanut häntä. Ei ehkä itse usko mutta pääkoppa kestää kun saa ainakin julkisesti väittää että jotain muita tarkoitti.

Stefu esitti julkisen anteeksipyynnön. Olisiko Sofia uhannut poliisilla kuten oli tehnyt Levillä.

• Anonyymi

Selänteillä on kyllä selkärankaa olla Sofian kanssa, ei heidän maine siitä kärsi. Sofia on rangaistuksensa saanut, joten saa jatkaa elämäänsä kuten me muutkin normaalisti. Ilman Nikoon tutustumista Sofialla ei olisi mitään tuomioita, joten Niko on syyllinen ainoastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selänteillä on kyllä selkärankaa olla Sofian kanssa, ei heidän maine siitä kärsi. Sofia on rangaistuksensa saanut, joten saa jatkaa elämäänsä kuten me muutkin normaalisti. Ilman Nikoon tutustumista Sofialla ei olisi mitään tuomioita, joten Niko on syyllinen ainoastaan.

Kyllä Sofia oli ihan 100% mukana Katiskassa omasta tahdostaan, olisi voinut vapaasti lähteä Suomeen, mutta rahattomana valitsi luxuksen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofian maine on kyseenalainen muullakin tavalla kuin vain Katiska yhteydestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syy on aina muissa ja itse ollaan viattomia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia juuri viikonloppuna räppäsi että pulveria löytyy yhtä paljon kun ranta-aholla....🙄

• Anonyymi

Selänteet sopivat mainiosti ässien seuraan. Samanlaisia tyhjäpäitä hekin...

• Anonyymi

Onko kukaan opiskellut peruskoulua enempää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tukiainen sanoi että "minä olen sentään ylioppilas" ja halveksi pelkän peruskoulun suorittaneita. Miksi täällä joku toistaa Tukiaisen ja Bergin vanhoja puheita ja kirjoituksia päivät pitkät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sirpa taitaa olla ainut jolla on ammattikorkeakoulu paperit. Eipä muilla mulkeroilla taida olla.

• Anonyymi

Päivän paras vitsi!🤣🤣🤣

• Anonyymi

Kaikki rikkaat ja vähänkin kuuluisat miehet ovat saaneet Sofialta vonkausviestejä ja varmasti joukossa myös Teemu. Ajettiin pois roska ns. parempien ihmisten tieltä, ettei mokaa koko juhlintaa

• Anonyymi

Samaa mieltä ,että oli yllättävää, että Teemu Selänne viettää stefun kanssa iltaa. Stefun on varmaankin hauskaa biletysseuras,mutta pitäis miettiä mitä arvomaailmaa edustaa. Huumeiden käyttöä ja kytkös Niko ranta- ajoin on ?. Sellaiseen kaverin seurassa ei urheilijana kannattaisi kuvia napsia. Siinä ei ollut paikalla,ei tee toista kertaa samaa virhettä .Viime vuosien katiska jupakka oli mielessä ja otti opiksi.

• Anonyymi

Voi olla, että Teemullekin kelpaa valkoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, että Teemullekin kelpaa valkoinen.

Sofin fanit yrittää nyt lytätä Teemua todella, kun eivät hyväksyneet Selänteet Sofia kesäjuhliinsa Stefanin luona.😂👍

• Anonyymi

Eihän he tiedä täkäläisestä menosta mitään. Tunteeko he edes Termannia?

• Anonyymi

Jos kuka tahansa on saanut rahansa luistelemalla kumikiekon perässä. Se kertoo kaiken siitä arvomailmasta.

• Anonyymi

Mitä joku Sofia olisi vieraille tarjonnut? Ei mitään.
      Stefu tälläkin kertaa kuvasi instastooreissa kuinka itse laittoi viimeisen päälle hyvät sapuskat isolle vierasjoukolle.

Sofia ei osaa edes tehdä mitään ja puhuu vain omia bimbojuttujaan, joten tietenkin se potkaistiin pois Hangosta vierailun ajaksi 🕊

• Anonyymi

Onko Sofialla ystäviä?

• Anonyymi

suomi soffa

• Anonyymi

Selänteen pariskunta on parhaimmillaankin pikkujulkkisten ponnahdusalusta ja wannabe-rikkiden tuttu. E pidä heitä kovin suuressa arvossa itsekään.

• Anonyymi

Hah hah haa, oliskohan hu..a laitettu junaan ennen muiden tuloa.
      On sanomattakin selvää, ettei kukaan halua tulla liitetyksi Sofiaan.
      Ainosstaan Hangon oma hörhö ei tätä ymmärrä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5493
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      433
      4769
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3909
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      189
      3467
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      14
      2586
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2335
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2298
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      154
      2101
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      128
      2059
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1529
    Aihe