https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/5368349/Kaarinalaisvanhuksilta evattiin yhteinen hoitopaikka myos koronaaikaisissa tapaamisjarjestelyissa huomautettavaa
Miten Kaarinassa voidaan tehdä toistuvasti lainvastaisia päätöksiä ilman ylemmän johdon puuttumista asiaa. – Sieltä ei kerrottu minulle edes mahdollisuudesta kirjalliseen, valituskelpoiseen päätökseen. Senkin jouduin itse toisen viranomaisen ohjeistuksesta pyytämään.
Vanhuspalvelulain mukaan ikääntyneille avio- ja avopuolisoille on heidän niin halutessaan järjestettävä mahdollisuus asua yhdessä. Tämä ei kuitenkaan toteutunut Kaarinassa..
Kaarinalaisvanhuksilta evättiin yhteinen hoitopaikka myös korona-aikaisissa tapaamisjärjestelyissä
Anonyymi
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826391- 353501
- 443098
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402292Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282181- 1212087
- 1902022
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292009- 401652
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241618