Vaalea ihanainen

Anonyymi

sua mä ajattelen aamuin illoin päivälläkin.. ennen juhannusta näin viimeksi. Tuli se kuuluisa kaksi vuotta silloin

40

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En muista tarkelleen millon näin hänet viimeksi mutta se oli ihan vaan näkeminen? (Ei vaihdettuja sanoja)

    • Anonyymi

      Vaaleita, punapäitä, brunetteja, harmaahapsia... on siinä näkemistä, kaiken aikaa. Ihmisiä vilisee. 😅

      • Anonyymi

        Ei, vaan vaalea ja avainsanoja olivat kaksitoista vuotta ja kaksi vuotta mm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan vaalea ja avainsanoja olivat kaksitoista vuotta ja kaksi vuotta mm

        jatkan..

        unohtui pisteet.. annan kaksi..


    • Anonyymi

      Ilmaisetko asian muuten kuin palstalla?

      • Anonyymi

        Kyllä sen vois ilmaista.. jos vaan ehtii.. ettei käy kuten viimeks.. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen vois ilmaista.. jos vaan ehtii.. ettei käy kuten viimeks.. ;)

        Miten viimeksi kävi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten viimeksi kävi?

        Itseensä tyytymätön🐵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten viimeksi kävi?

        Jotain sivusta tulleita..

        viimeksi ei vaan tuntunut osuvan kohdalleen, kun vaalealla oli kiire.... olevinaan, saattoi ollakin.. en usko :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain sivusta tulleita..

        viimeksi ei vaan tuntunut osuvan kohdalleen, kun vaalealla oli kiire.... olevinaan, saattoi ollakin.. en usko :)

        Näit mutta lähti karkuun vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näit mutta lähti karkuun vai?

        Ei, kun tein virallista tikusta asiaa ja sitten siinä epäviralliseen yrittäessäni hänellä oli jo kiire mennä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kun tein virallista tikusta asiaa ja sitten siinä epäviralliseen yrittäessäni hänellä oli jo kiire mennä..

        Kiireen takia voisi olla minä mutta en usko kuitenkaan.. jospa ensi kerralla ehdit saada mukaan myös sitä epävirallista puolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiireen takia voisi olla minä mutta en usko kuitenkaan.. jospa ensi kerralla ehdit saada mukaan myös sitä epävirallista puolta.

        aa haa..
        Sulla pitäis olla jonkinlainen ovenripa takapuolen päällä mistä hyvä pysäyttää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aa haa..
        Sulla pitäis olla jonkinlainen ovenripa takapuolen päällä mistä hyvä pysäyttää..

        Se olis kätevä tai sitten toisen pitää varustautua lassolla tai vaikka virvelillä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olis kätevä tai sitten toisen pitää varustautua lassolla tai vaikka virvelillä..

        Mehän ollaan ihan samalla levelillä tässä.. eli jotain pitää nyt kehittää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mehän ollaan ihan samalla levelillä tässä.. eli jotain pitää nyt kehittää..

        Samat levelit mutta ei ne jotka täällä toisiaan kaipailee.. mitä tapahtuu palstalla, jää palstalle:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat levelit mutta ei ne jotka täällä toisiaan kaipailee.. mitä tapahtuu palstalla, jää palstalle:)

        Tai pidät mua pilkkanasi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai pidät mua pilkkanasi..

        Arvostan kyllä sitä että pääsee samalla levelille (harvinaista) mutta ei täysin osu nämä vihjeet vaikka osittain osuukin on syy minkä takia vastasinkin koska "mitä jos"? Jos se on mielestäsi pilkkaa niin sitten se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai pidät mua pilkkanasi..

        Tuskin pitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiireen takia voisi olla minä mutta en usko kuitenkaan.. jospa ensi kerralla ehdit saada mukaan myös sitä epävirallista puolta.

        Olisit ottanna tukasta kiinni ja kattonu menikö karkuun!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseensä tyytymätön🐵

        Tyydytä toki ittes!


    • Anonyymi

      Sinua tässä ajattelin.. vaniljajäätelöä koko litran syötyäni pois sulamasta. Olisi siitä kahdelle hyvin piisannut.. olisin sitten sulatellut sinua jäätelön sijaan..

    • Anonyymi

      Minkälainen tämä vaalea ihanainen on? Oliko 12 ja 2 vuotta ap:n vihjeitä?

      • Anonyymi

        On ne apn vihjeitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne apn vihjeitä

        Ikäero 12?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäero 12?

        Ei ole.. on ollut sen ajan jossain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole.. on ollut sen ajan jossain

        Sinä kauemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kauemmin?

        Ei tää aloitus sulle ole, kyllä se aika selvältä näyttää.. mutta vastaan, että minä en yhtään vuotta tietenkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tää aloitus sulle ole, kyllä se aika selvältä näyttää.. mutta vastaan, että minä en yhtään vuotta tietenkään

        Sama paikka 12 vuotta ja siniset on silmät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama paikka 12 vuotta ja siniset on silmät

        Joku tuolla kirjoitti kireistä siimoista.. tuntuu tänne saakka yltävän :) jaaa.. olisko harmaat kuitenki enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku tuolla kirjoitti kireistä siimoista.. tuntuu tänne saakka yltävän :) jaaa.. olisko harmaat kuitenki enemmän

        Totta..:) silmäni ei kuitenkaan ole harmaat. Toivotaan että saat yhteyden siihen harmaasilmäiseen ihanaiseen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tää aloitus sulle ole, kyllä se aika selvältä näyttää.. mutta vastaan, että minä en yhtään vuotta tietenkään

        Olet ollut vastaavanlaisessa mutta ei kuitenkaan samanlaisessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ollut vastaavanlaisessa mutta ei kuitenkaan samanlaisessa?

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta

        En ole ollut kyllä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ollut kyllä..

        Ei sitten mitään... ..


    • Anonyymi

      Hänen nimensä alkaa S kirjaimella?

    • Anonyymi

      Sari.

      • Anonyymi

        Vai satuko.


    • Anonyymi

      Pari vuotta sitten ei katseiden ja puheiden lisäksi ollut mitään? Paitsi se sen kohtaamisen jälkeinen tunne mikä "vainoaa" meitä vieläkin?

      • Anonyymi

        No eipä ollut tosiaan muuta kuin tunne.. mut sehän se, en nyt sanois vainoaa.. vaan väittää olevansa oikein tositunne :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe