Joo, koitin tuota Panemua.net palvelua, mutta ei se ole mitään muuta, kuin rahastusta vaan. Koko ajan pitäisi olla jotain kolikoita ostelemassa, siinä siis tulee kolme eri osa-aluetta, joista valitsin gougars/ puumia -osion ja ainakin siellä niin.
Ja kun ei ollenkaan tiedä, paljonko niitä kolikoita pitäisi ostaa, että saisi chattailla naisten kanssa. Ja sitten, vaikka mulla ei ole siellä profiilissani mitään kuvia, tai tietoja, niin heti muka muutama nainen oli minusta kiinostunut, ei voi olla niin.
Joten kertokaa, teinkö jotain väärin, tai sitten ihan selvä sivusto, jossa ei tarvitse arvailla, vai täälläkö seuraa kyselen???
En kaipaa mitään erikoisuuksia, ei ole mitään erikoisvaatimuksia, vaan ihan perus-seksiä, kun parisuhdtta en saa itselleni ja jopa mulla on oikeus seksielämään. Olen 55 vuotias mies, eli ehkä kuitenkin omaa ikäluokkaa ja vanhempaa, kuin ainakaan huomattavasti nuorempaa....
Eikä se maksullisuuskaan ole paha, jos se toimii, kuten esim. E-kontaktissa, että on kiinteä kuukausihinta ja sillä saa chattailla rajattomasti ja että maksaa voisi suoraan verkkopankilla.
Seksiseuraa netistä ilman rekisteröitymistä ja rahastusta
18
3585
Vastaukset
- Anonyymi
Minuu taas nyppii ky muijat pyytää vähän sponssia jos tulee. Seksiä ilman vaateita ja odotuksia.
- Anonyymi
Vai vaipoissa🤣🤣 Juu en seksistä maksa. Ihan periaate
- Anonyymi
Sää mää ja bää sua siis pidetään märissä vaipoissa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai vaipoissa🤣🤣 Juu en seksistä maksa. Ihan periaate
No eikös ne vaipat ole hourulan normaali käytäntö.
- Anonyymi
Siis missä määrissä määkijä vaippoja oikein olet kuluttanut. On se loppu nyt eikä vaihdeta enää kun kerran viikkoon.
- Anonyymi
Käviskö 48 vuotias rouva kirjoittelu yms seuraksi?
- Anonyymi
Kyllä käy😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä käy😊
Sinä 48v rouva .kyllä kelpaa😊
- Anonyymi
Missä 48 vuotias rouva asustelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä 48 vuotias rouva asustelee.
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
Katos spedellä taas sekottaa.
- Anonyymi
Moikka, oliko juttukaveria
- Anonyymi
Lissäilkääs mua snäpis jos sais vaikka uusii kamui ja juttelu seuraa oon 19 v poika ja snäppi on nigges01
- Anonyymi
Moi. OULUSTA?
- Anonyymi
Olen Oulun seudulta mies ja naista haen
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963