Seksiseuraa netistä ilman rekisteröitymistä ja rahastusta

Anonyymi

Joo, koitin tuota Panemua.net palvelua, mutta ei se ole mitään muuta, kuin rahastusta vaan. Koko ajan pitäisi olla jotain kolikoita ostelemassa, siinä siis tulee kolme eri osa-aluetta, joista valitsin gougars/ puumia -osion ja ainakin siellä niin.

Ja kun ei ollenkaan tiedä, paljonko niitä kolikoita pitäisi ostaa, että saisi chattailla naisten kanssa. Ja sitten, vaikka mulla ei ole siellä profiilissani mitään kuvia, tai tietoja, niin heti muka muutama nainen oli minusta kiinostunut, ei voi olla niin.

Joten kertokaa, teinkö jotain väärin, tai sitten ihan selvä sivusto, jossa ei tarvitse arvailla, vai täälläkö seuraa kyselen???

En kaipaa mitään erikoisuuksia, ei ole mitään erikoisvaatimuksia, vaan ihan perus-seksiä, kun parisuhdtta en saa itselleni ja jopa mulla on oikeus seksielämään. Olen 55 vuotias mies, eli ehkä kuitenkin omaa ikäluokkaa ja vanhempaa, kuin ainakaan huomattavasti nuorempaa....

Eikä se maksullisuuskaan ole paha, jos se toimii, kuten esim. E-kontaktissa, että on kiinteä kuukausihinta ja sillä saa chattailla rajattomasti ja että maksaa voisi suoraan verkkopankilla.

18

3585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minuu taas nyppii ky muijat pyytää vähän sponssia jos tulee. Seksiä ilman vaateita ja odotuksia.

• Anonyymi

Vai vaipoissa🤣🤣 Juu en seksistä maksa. Ihan periaate

• Anonyymi

Sää mää ja bää sua siis pidetään märissä vaipoissa buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai vaipoissa🤣🤣 Juu en seksistä maksa. Ihan periaate

No eikös ne vaipat ole hourulan normaali käytäntö.

• Anonyymi

Siis missä määrissä määkijä vaippoja oikein olet kuluttanut. On se loppu nyt eikä vaihdeta enää kun kerran viikkoon.

• Anonyymi

Käviskö 48 vuotias rouva kirjoittelu yms seuraksi?

• kamik(at) saunalahti.fi

• Anonyymi

Kyllä käy😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä käy😊

Sinä 48v rouva .kyllä kelpaa😊

• Anonyymi

Missä 48 vuotias rouva asustelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä 48 vuotias rouva asustelee.

Niuvanniemen suljetulla tietenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niuvanniemen suljetulla tietenkin

Katos spedellä taas sekottaa.

• Anonyymi

Moikka, oliko juttukaveria

• Anonyymi

Lissäilkääs mua snäpis jos sais vaikka uusii kamui ja juttelu seuraa oon 19 v poika ja snäppi on nigges01

• Anonyymi

Moi. OULUSTA?

• Anonyymi

Olen Oulun seudulta mies ja naista haen

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      72
      4184
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3020
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      2105
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1206
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1024
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1012
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe