Joo, koitin tuota Panemua.net palvelua, mutta ei se ole mitään muuta, kuin rahastusta vaan. Koko ajan pitäisi olla jotain kolikoita ostelemassa, siinä siis tulee kolme eri osa-aluetta, joista valitsin gougars/ puumia -osion ja ainakin siellä niin.
Ja kun ei ollenkaan tiedä, paljonko niitä kolikoita pitäisi ostaa, että saisi chattailla naisten kanssa. Ja sitten, vaikka mulla ei ole siellä profiilissani mitään kuvia, tai tietoja, niin heti muka muutama nainen oli minusta kiinostunut, ei voi olla niin.
Joten kertokaa, teinkö jotain väärin, tai sitten ihan selvä sivusto, jossa ei tarvitse arvailla, vai täälläkö seuraa kyselen???
En kaipaa mitään erikoisuuksia, ei ole mitään erikoisvaatimuksia, vaan ihan perus-seksiä, kun parisuhdtta en saa itselleni ja jopa mulla on oikeus seksielämään. Olen 55 vuotias mies, eli ehkä kuitenkin omaa ikäluokkaa ja vanhempaa, kuin ainakaan huomattavasti nuorempaa....
Eikä se maksullisuuskaan ole paha, jos se toimii, kuten esim. E-kontaktissa, että on kiinteä kuukausihinta ja sillä saa chattailla rajattomasti ja että maksaa voisi suoraan verkkopankilla.
Seksiseuraa netistä ilman rekisteröitymistä ja rahastusta
19
5265
Vastaukset
- Anonyymi
Minuu taas nyppii ky muijat pyytää vähän sponssia jos tulee. Seksiä ilman vaateita ja odotuksia.
- Anonyymi
Vai vaipoissa🤣🤣 Juu en seksistä maksa. Ihan periaate
- Anonyymi
Sää mää ja bää sua siis pidetään märissä vaipoissa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai vaipoissa🤣🤣 Juu en seksistä maksa. Ihan periaate
No eikös ne vaipat ole hourulan normaali käytäntö.
- Anonyymi
Siis missä määrissä määkijä vaippoja oikein olet kuluttanut. On se loppu nyt eikä vaihdeta enää kun kerran viikkoon.
- Anonyymi
Käviskö 48 vuotias rouva kirjoittelu yms seuraksi?
- Anonyymi
Kyllä käy😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä käy😊
Sinä 48v rouva .kyllä kelpaa😊
- Anonyymi
Missä 48 vuotias rouva asustelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä 48 vuotias rouva asustelee.
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
Katos spedellä taas sekottaa.
- Anonyymi
Moikka, oliko juttukaveria
- Anonyymi
Lissäilkääs mua snäpis jos sais vaikka uusii kamui ja juttelu seuraa oon 19 v poika ja snäppi on nigges01
- Anonyymi
Moi. OULUSTA?
- Anonyymi
Olen Oulun seudulta mies ja naista haen
Minäkin olen Oulun seudulta jos kiinnostaa mulla on kik samalla nimimerkillä?Olen mies ja naista haen
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3682278IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk541751Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1551389Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.981348- 1531326
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021171Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten121162Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.851122Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701067Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan481022