Onko tuollainen 250cc nelari kotari 08 vuosimallia kannattava ostos? Kestääkö hyvin jos huoltaa ja onko 1600e sopiva hinta tuollaseelle
Ktm 250cc sxf
5
97
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan toivoton turisija, tehoa vähemmän kuin piikissä ja kallis ylläpitää. Jatkuvaa venttiiliremonttia tiedossa. Mutta jos pakko on moinen saada niin eihän se sitten auta kuin käydä ylihintaan ostamassa.
- Anonyymi
Juu no en mä sit varmaa tollasta
- Anonyymi
Ihan hyvä peli johonkin hiekkamonttu/höntsä enduroon.
- Anonyymi
Tuo lienee vielä kaasaripeli.
Hyvää tuossa on se että tuolla on "kevyt" ajaa. Tuolla voi vaihteilla ja kierroksilla passailla kovimmat menohalut pois moottorin tehopiikin alueelta. Jollain ruiskupeleillä ja neljäpuolikkailla on rasittavan paljon tehoa käytössä koko ajan. Taviksen räpylät väsyy vaan noilla tehopeleillä kun ne hyökkää niin äkäseen pienestäkin kaasukäden liikahduksesta..
Tehot "loppuu" lähinnä kun painetaan kovaa sellaseen ajohiekkaan. Siinäkin tehokkaampi neljäpuokki hyvillä renkailla menee vain kovempaa, ei muuta.
Itse en kaivannut lisää tehoa tuollasella ajaessa. Iskarit, renkaat yms. paljon tärkeämpää kuin 250 vs. 450 tehoero.
Kommentti koskee "turistin" motocross ajoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549