Toyota Prius 150 tkm kestotesti huippuarvosanoin

Anonyymi

43

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saksalaiset vois ottaa hiukka mallia Tojon laadusta ja kestävyydestä.

    • Anonyymi

      Ei ainakaan linkin takana ollut mitään sellaista. Oliskohan toyopappa nähnyt päiväunia?

      • Anonyymi

        Gollf 1.4 tsi Sportsvan DSG 150 tkm kestotesti ei mitään vikaa moottori ja vaihteisto uutta vastaavia... Yksi ristiselän säädön ruuvi vain korjattiin kun irtosi ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gollf 1.4 tsi Sportsvan DSG 150 tkm kestotesti ei mitään vikaa moottori ja vaihteisto uutta vastaavia... Yksi ristiselän säädön ruuvi vain korjattiin kun irtosi ei muuta.

        Kyllä Saksalainen osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gollf 1.4 tsi Sportsvan DSG 150 tkm kestotesti ei mitään vikaa moottori ja vaihteisto uutta vastaavia... Yksi ristiselän säädön ruuvi vain korjattiin kun irtosi ei muuta.

        Super kestotesti Golf Autobild 13/2018..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gollf 1.4 tsi Sportsvan DSG 150 tkm kestotesti ei mitään vikaa moottori ja vaihteisto uutta vastaavia... Yksi ristiselän säädön ruuvi vain korjattiin kun irtosi ei muuta.

        Paljo oli öljyn kulutus, litra tuhanella ? Monesko DSG oli testin lopussa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Saksalainen osaa.

        Toyota priusin pohja oli muuten kautaaltaan ruosteessa,toyota laatua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljo oli öljyn kulutus, litra tuhanella ? Monesko DSG oli testin lopussa ?

        Just sanoin että ei mitään vikaa eikä öljynkulutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota priusin pohja oli muuten kautaaltaan ruosteessa,toyota laatua.

        No sehän on jo tuttua edellistenkin Toyotan kestotestien kohdalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just sanoin että ei mitään vikaa eikä öljynkulutusta.

        DSG:ssä on aina vikaa, toimii kunnolla vain hybridikoneissa. Toyota on tiennyt tämän jo vuodesta 1996 alkaen, jolloin Priukset tulivat kauppoihin ensimmäisinä sarjatuotanto hybridiautoina. Toyotan käyttämä planeetta vaihteisto on 10 kertaa luotettavampi kuin DSG tyyppiset kaksoiskytkin viritykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota priusin pohja oli muuten kautaaltaan ruosteessa,toyota laatua.

        Toyota Priusin pohja on CORTEN-terästä. Se vetää pinnan ruskeaksi, mutta korroosio ei jatku syvemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän on jo tuttua edellistenkin Toyotan kestotestien kohdalta.

        Eihän tuo ole vika, vaan Toyotan ominaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota Priusin pohja on CORTEN-terästä. Se vetää pinnan ruskeaksi, mutta korroosio ei jatku syvemmälle.

        Ei ole korroosiota vaan pintaan muodostuu suojaava ja kulutusta kestävä oksidikerros.


    • Anonyymi

      Noin niitä legendoja syntyy. Toyota on kestävin.

      • Anonyymi

        Legenda jo ruostuessaan sanoo Auto Bild kaikkien japanilaisten kohdalla ja samalla ollaan järkyttyneitä miten voidaan tuollaisia hyväksyä. No viiden vuoden käyttöönhän Toyota suunnitellaan ja sen ne kestää jos ei kauheasti ajeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Legenda jo ruostuessaan sanoo Auto Bild kaikkien japanilaisten kohdalla ja samalla ollaan järkyttyneitä miten voidaan tuollaisia hyväksyä. No viiden vuoden käyttöönhän Toyota suunnitellaan ja sen ne kestää jos ei kauheasti ajeta.

        Missä numerossa?


    • Anonyymi

      Onko tuo nykyaikana jokin saavutus? Itsellä lähes 200 tkm germaanissa mittarissa ja jarrurempalla ja perushuolloilla on menty. Purkamaan en viitsi turhaan lähteä. Mukavuutta ja ajettavuutta taatusti enemmän kuin tuossa Tojossa ja hankintahintakin alempi. Bensaa saa rahalla, joten ei aihetta itkuun. Suomen tiestö ja talvi kuluttaa autoa ihan eri malliin kuin Saksassa.

      • Anonyymi

        Ei ole saksalaisessa autossasi mukavuutta ja ajettavuutta enemmän vaan paljon vähemmän. Hybrideissä jarruremppa on siinä 500 tkm paikkeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole saksalaisessa autossasi mukavuutta ja ajettavuutta enemmän vaan paljon vähemmän. Hybrideissä jarruremppa on siinä 500 tkm paikkeilla.

        Kannattaisi myös perustella väite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole saksalaisessa autossasi mukavuutta ja ajettavuutta enemmän vaan paljon vähemmän. Hybrideissä jarruremppa on siinä 500 tkm paikkeilla.

        Moottori-lehti kertoi totuuden Priuksesta
        "Kun Prius syntyi, mallin asema ainoana hybridiautona oli toki erilainen, ja hyvinkin oikeutettu. Toisin on nykyään: miksi valitsisi keskinkertaisella ajettavuudella, laatuvaikutelmalla, melutasolla ja tavaratilalla sekä kömpelöillä yksityiskohdilla varustetun Priuksen, kun erittäin hyvin toimivan hybriditekniikan on saanut jo pitkään muihinkin Toyotan malleihin – ennen muuta mainioon uuteen Corollaan, jossa vaihtoehtona on nyt voimakkaampikin hybridiversio?"

        https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/koeajo-vetoapua-sahkoavulla-toyota-prius-awd-i/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole saksalaisessa autossasi mukavuutta ja ajettavuutta enemmän vaan paljon vähemmän. Hybrideissä jarruremppa on siinä 500 tkm paikkeilla.

        Valetta niinkuin terolta jatkuvasti hybridi toyotassa palat ja levyt 80 tkm vaihtoon.Valmistajana TURKKI.Karvakäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moottori-lehti kertoi totuuden Priuksesta
        "Kun Prius syntyi, mallin asema ainoana hybridiautona oli toki erilainen, ja hyvinkin oikeutettu. Toisin on nykyään: miksi valitsisi keskinkertaisella ajettavuudella, laatuvaikutelmalla, melutasolla ja tavaratilalla sekä kömpelöillä yksityiskohdilla varustetun Priuksen, kun erittäin hyvin toimivan hybriditekniikan on saanut jo pitkään muihinkin Toyotan malleihin – ennen muuta mainioon uuteen Corollaan, jossa vaihtoehtona on nyt voimakkaampikin hybridiversio?"

        https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/koeajo-vetoapua-sahkoavulla-toyota-prius-awd-i/

        Toyota on höpöhöpö hybridi ihmiset pysykää näistä vikapesistä kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi myös perustella väite.

        Tohjo tero on niin tyhmä ettei pysty perustelemaan valmistunu apukoulusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on höpöhöpö hybridi ihmiset pysykää näistä vikapesistä kaukana.

        Kyllä se riittää kun sinä pysyt kaukana.
        Antaa normi-ihmisten nauttia laadusta ja luotettavuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tohjo tero on niin tyhmä ettei pysty perustelemaan valmistunu apukoulusta.

        Onko vaginistia taas kuksmanni kusettanut ? Onko turkkilainen karvakäsi tehnyt vakuuttavaa työtä Saksassa käskystä?


    • Anonyymi

      taas tulee saksassa työttömiä

      • Anonyymi

        Germaaneilta tulee sähköautoja pilvin pimein, mites Tojolta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Germaaneilta tulee sähköautoja pilvin pimein, mites Tojolta?

        "Tohjo tero on niin tyhmä ettei pysty perustelemaan valmistunu apukoulusta."
        Mitäköhän tuokin tarkoittaa? Mistä näitä kuksmannien huijaamia järjen jättiläisiä oikein sikiää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Germaaneilta tulee sähköautoja pilvin pimein, mites Tojolta?

        Hybridillä mennään ilman piuhasulkeisia ja natsiongelmia, haittaakse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hybridillä mennään ilman piuhasulkeisia ja natsiongelmia, haittaakse?

        Ja bensaa palaa. Huoltoja yhtenään, takaisinkutsuja ja ruostetta piisaa. Aasialainen bulkkituote on häpeä ostaa ja omista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hybridillä mennään ilman piuhasulkeisia ja natsiongelmia, haittaakse?

        Joka metri bensalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka metri bensalla.

        Huolto kerran vuodessa, ei remonttia. Hieman yli 4 litraa satasella. Käyttövero satasen pinnassa/vuosi, eikä tarvi etsiskellä rikkinäisiä latauspaikkoja ja lorvita ja norkoilla jossain aabeeceellä tuntitolkulla odottelemassa patterin täyttymistä. Ei niitä muuten eniten ostettaisikaan! Haittaak se?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tohjo tero on niin tyhmä ettei pysty perustelemaan valmistunu apukoulusta."
        Mitäköhän tuokin tarkoittaa? Mistä näitä kuksmannien huijaamia järjen jättiläisiä oikein sikiää?

        Tero tero mieti mieti pieni pääsi puhki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tero tero mieti mieti pieni pääsi puhki.

        Älä sinä ota itseesi siitä, kun toyota menestyy, ja sinun oma merkkisi, missä kikkelisi rupeaa seisomaan, niin ei menesty.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuohon saavutukseen ei pysty tänä päivänä yksikään saksalainen. Ei edes se kuuluisa mersu, kun kaikessa paistaa läpi vain se MYYNTI ON SE TÄRKEIN ASIA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon saavutukseen ei pysty tänä päivänä yksikään saksalainen. Ei edes se kuuluisa mersu, kun kaikessa paistaa läpi vain se MYYNTI ON SE TÄRKEIN ASIA!

        Kuka hullu menisi tuollaisen kyytiin ja maksaisi täyden hinnan.


    • Anonyymi

      Tämä Toyota on kuulema tilastojen mukaan kaikkien aikojen kestävin automerkki.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        "kuulema tilastojen mukaan"
        Tuossa on nyt kaksi suomalaista luotettavaa tilastoa jotka kertovat miten vähän tojolla ajetaan per vuosi ja kuinka ne paalataan vähän ajettuina.
        Mihin tilastoon sinä viittaat?


    • Anonyymi

      Toyotat aloittavat toisen elämän Afrikassa 40-vuotiaana.

      • Anonyymi

        Afrikkaan ei viedä yhtäkään latauskelvotonta tojo hybridiä. Aivan liian monimutkaisia kikottimia sinne.

        Tämäkin yksinkertaisten höpötys on pelkkää yksinkertaisten höpötystä.

        Elätte lasten mielikuvitusmaailmassa.


    • Anonyymi

      Kestävä ja luotettava on Toyotan koko suunnittelun perusta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Alle 15 oli

      Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2658
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

      Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      204
      1682
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

      Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1610
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1471
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

      Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1242
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

      Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

      Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Rakastan sinua

      Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      74
      906
    9. Sä oot kyllä

      Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45
      877
    10. Millaistakohan

      Sun kanssa suhde olisi?
      Ikävä
      61
      845
    Aihe