Kuinka moni mies miettii lähes 60v ikäisenä miltä muna tuntuisi, eli miltä tuntuisi olla miehen kanssa. Saavana osapuolena sekä antavana, jänniä mietteitä kesäisenä helle päivänä.
Muna mielessä
38
1682
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, mä mietin usein salaa tuollaisia. Oon tosin nuorempi mies ja haaveiden kohteena ikäisesi mies, jonka kanssa tutustua miesten välisiin nautintoihin.
Oletko mistä päin? Itse olen pirkanmaalta, oletko minkä ikäinen ja kokoinen, onko sinulla minkä kokoinen penis, itselläni on peniksen koko pituus 18.5cm ympmittaa 14.7cm eli halkaisija noin 4.5cm. olen joskus nuorena ollut miehen kanssa eli noin 38v sitten.
- Anonyymi
suonikas57 kirjoitti:
Oletko mistä päin? Itse olen pirkanmaalta, oletko minkä ikäinen ja kokoinen, onko sinulla minkä kokoinen penis, itselläni on peniksen koko pituus 18.5cm ympmittaa 14.7cm eli halkaisija noin 4.5cm. olen joskus nuorena ollut miehen kanssa eli noin 38v sitten.
38 vuotias ja asun pääkaupunkiseudulla, minulla on joku 16cm kulli. En ole mittaillut sen tarkemmin
Anonyymi kirjoitti:
38 vuotias ja asun pääkaupunkiseudulla, minulla on joku 16cm kulli. En ole mittaillut sen tarkemmin
Mitä mieltä olet minun peniksestä, onko vähän liian suuri esim peppuun.
- Anonyymi
suonikas57 kirjoitti:
Olen 65v Helsingistä ajattelen usein kullin imemisestä peppuun saamista.Olen ukm.
- Anonyymi
suonikas57 kirjoitti:
No ajatuksena noin paksu neitsyt peppuun, on se kyllä liian paksu. Pituushan ei sinällään ole olennainen, vaan tuo paksuus. Mutta olisihan tuo kiva ottaa suuhun, siinä samalla voisit vaikka sormin peppua totutella
Anonyymi kirjoitti:
No ajatuksena noin paksu neitsyt peppuun, on se kyllä liian paksu. Pituushan ei sinällään ole olennainen, vaan tuo paksuus. Mutta olisihan tuo kiva ottaa suuhun, siinä samalla voisit vaikka sormin peppua totutella
Ottaisiko loppuun asti suihin, nielisitkö spermat minulta tulee todella suuria määriä. Keskimäärin tuollainen 40ml.
- Anonyymi
suonikas57 kirjoitti:
Ottaisiko loppuun asti suihin, nielisitkö spermat minulta tulee todella suuria määriä. Keskimäärin tuollainen 40ml.
Ottaisin ja yrittäisin kyllä niellä kaiken
Anonyymi kirjoitti:
Saisinko suihin oton jälkeen sovittaa kulliani peppuusi, hitaasti runsaan liukkarin kanssa pikkuhijaa pohjaan asti. Sitten alkaa hitaasti liikuttelemaan sitä pepussasi pitkin työnnöin ihan juurta myöten, lopuksi ruiskuttaa ison lastin spermaa kullin ollessa kokonaan sisälläsi.
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisin sinulta ensin suihin ja nielisin kaiken sperman. Sitten saisit tulla sisään peppuuni koko kalun mitalta ja laskea spermat sisääni.
- Anonyymi
suonikas57 kirjoitti:
Suksi hornaan idiootti
- Anonyymi
suonikas57 kirjoitti:
Saisinko suihin oton jälkeen sovittaa kulliani peppuusi, hitaasti runsaan liukkarin kanssa pikkuhijaa pohjaan asti. Sitten alkaa hitaasti liikuttelemaan sitä pepussasi pitkin työnnöin ihan juurta myöten, lopuksi ruiskuttaa ison lastin spermaa kullin ollessa kokonaan sisälläsi.
Saisit, mutta pitäisit lämmitellä ensin imemisen yhteydessä. Voisit nuolla peppuani samalla kun imen kulliasi, nuolemisen jälkeen voisit liukastaa peppua ja sormeilla varovasti, sitten pepputappi odottamaan myöhempää, jolloin sovitat kullin peppureiälleni ja työnnyt hitaasti sisään. Jos olet puhdas, saat sykkiä spermat sisääni. Peppuusi en tulisi, se ei ole juttuni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suksi hornaan idiootti
Mistähän sun laisiasi idiootteja oikein sikiää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suksi hornaan idiootti
Idiootti mene itse edellä.
- Anonyymi
suonikas57 kirjoitti:
Harmi, kun välimatka on pitkä! Kalusi olisi juuri sopivan kokoinen ja kiihottava. Kuusamossa olisin antanut sinun viedä neitsyyteni
- Anonyymi
suonikas57 kirjoitti:
kuulostaa ihanalta mutta liukkaria ei tarvi koska kipu muuttuu nautinnoks hitaasti se on jotain näin tulee anaali orkku
- Anonyymi
Olen miettinyt ja yrittänytkin. Netistä löysin parikin kiinnostavaa miestä. Ensimmäisellä kerralla hommat meni puihin, koska korona. Toisella kertaa päästiin vähän pitemmälle. Tavattiin, juteltiin, saunottiin. Toisesta osapuolesta ei saanut oikein selvää, haluaako vaiko ei. Saunan jälkeen veti vaatteet päälle, vaikka ihan hyvi olisi voinut kahden kesken edelleen esiintyä nakusillaan, varsinkin kun tapaamisen syy oli kokeilla m&m seksiä. Lopulta ehdotin housujen vetämistä alas ja nappasin munan suuhuni. Kerrottakoon tässä vaiheessa ettei ihan nuorista miehistä ole kyse, minä nuorempana lähes 60, toinen osapuoli yli 70.. Kunnolla en saanut mulkkua kovettumaan ja luovutin. Näin jälkikäteen vituttaa vähän. Selviä elonmerkkejä hänenkin alapäässä oli. Vaihdettiin osia ja minä sain ensimmäistä kertaa eläissäni mieheltä suihinoton. Omalta kohdalta asia oli ok, laukesin.... Jäi vain harmittamaan etten pystynyt kaverille tekemään samaa. Ehkä tulee uusi yritys tai sitten yritän toista 80 ikäistä. Mikähän on kun minua kiinnostaa vanhat miehet? Nuoremmilta saisi helpommin kovaa munaa suuhun...
- Anonyymi
Kiinnostaisi jos joku transu panisi mua oikein kunnolla perseeseen isolla kalulla, niin kauan että laukeaisin.
Voisi myös itse nussia ja ottaa suihin.
Kuopiossa panettaa.- Anonyymi
Ah se tunne kun nojaat mahalleen kone peltiin ja housut olet laskenut nilkkoihin ja puhdas liukastettu posliini pylly paljaana ja vaistoat että takaa lähestyy top mies Kalu valmiina työntymään sisääsi ja täyttämään kiimanen aukkosi runsaalla siemennesteellä Ah ei siinä sanoja tarvita ja hän poistuu nopeasti kuten tulikin!!
- Anonyymi
Taitaa tositilanteessa jutut jäädä tekemättä jos ihminen on aikuisen oikea aikuinen. Se on on aivan eriasia jos ”juniorina” on ollut kaveri jonka kanssa on ollut.
Ja taitaa sukupuolellakin olla väliä. Tytöt/naiset on kait paljon kykenevempiä tähän kuin me miehet.
Ja tyhmäthän sopii asioita netissä. Netti sekoilu koskee myös heteroseksiäkin. Älkää hullut uskoko kaikkea! Jos peli on menetetty, niin se on menetetty.- Anonyymi
Pelihän on menetetty vasta jos itse päättää niin. Aikuinen, jopa mies, voi kokeilla ja oppia uutta tasan niin kauan ja paljon kuin kiinnostusta riittää.
Miehet tuntuu vain olevan niin kovin arkoja kun kiinnostuksen kohteena on toinen mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelihän on menetetty vasta jos itse päättää niin. Aikuinen, jopa mies, voi kokeilla ja oppia uutta tasan niin kauan ja paljon kuin kiinnostusta riittää.
Miehet tuntuu vain olevan niin kovin arkoja kun kiinnostuksen kohteena on toinen mies.Kukin taaplaa tyylillään, turha jotakin tapaa vääräksi. Tosi asiassa netissä on helpompi kertoa mitä on etsimässä eikä tule huteja (ja mahdollisesti turpiin). Tämä varsinkin kun samaa sukupuolta olevaa kumppania etsii. Kohdalleni on ainakin sattunut vain miehiä, jotka ovat sitä mitä sanovatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin taaplaa tyylillään, turha jotakin tapaa vääräksi. Tosi asiassa netissä on helpompi kertoa mitä on etsimässä eikä tule huteja (ja mahdollisesti turpiin). Tämä varsinkin kun samaa sukupuolta olevaa kumppania etsii. Kohdalleni on ainakin sattunut vain miehiä, jotka ovat sitä mitä sanovatkin.
Ei tule turpiin kun juttu lähtee leviämään netissä ja henki lähtee livessä.
Paljon parempi olla ilman jos ei livessä ole juniorina asiaa kokenut. Tietenkin isoissa kaupungeissa on paikat kohdata sopiva tyyppi - Anonyymi
"Taitaa tositilanteessa jutut jäädä tekemättä jos ihminen on aikuisen oikea aikuinen. Se on on aivan eriasia jos ”juniorina” on ollut kaveri jonka kanssa on ollut."
Mistähän tuollaisia pakkomielteisen ahtaita käsityksiä syntyy ja siis missä "tositilanteessa."
Havaintojeni mukaan pieni osa kypsempään ikään ehtineistä, itselleenkin yllätyksenä, alkaa tulla jossakin määrin uteliaaksi myös miehistä, kuin extrakokemuksena naisten rinnalla, sekä myös jossakin vaiheessa tutustuu vastaavaan / vastaaviin. Huono puoli on se, että siellä on paljon ukm puolisoaan pettämässä.
Eivät ne nuoret kollitkaan kokeilujaan toteuta tuntemattomille yllättäen ja yks'kaks ehdotellen ... kaikki menee omalla painollaan asteittain.
Sitten kaikki nuo tautilingot, puskajussit ja glory holien kiertäjät ovat ihan oma täysin edesvatuuton populansa ja osalla on vielä vaimo kotona :/
Nykyisin netin ja "Tinderien" kautta tapahtuu huomattava osa miesten ja naisten kohtaamisista ja seikkailuista, mutta liian kritiikitön ja naivi eri ilmoituksien suteen ei ole hyvä olla.
- Anonyymi
Saispa imeä vanhemman yli kuuskymppisen paksua ja pitkää kullia. Miehen joka on pitkään ollut ilman kun vaimo ei anna panna. Runkkaisin ja imisin. Tahtoisin suuhun kiimaisen miehen spermat.
- Anonyymi
Missä päin olet.Kohta 4v ilman seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin olet.Kohta 4v ilman seksiä.
Hei, mlstäpäin sinä olet ”kohta 4v ilman seksiä”?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, mlstäpäin sinä olet ”kohta 4v ilman seksiä”?
Helsingistä olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingistä olen.
Minä myös, olisi mukava jutella kanssasi ihan kahden kesken aiheesta lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä myös, olisi mukava jutella kanssasi ihan kahden kesken aiheesta lisää.
Olen nyt mökillä pohjois-karjalassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nyt mökillä pohjois-karjalassa.
Onko sulla sähköpostia jossa voisimme jutella ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla sähköpostia jossa voisimme jutella ?
Onko sulla paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla paikka
Ei ole paikkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla paikka
Oisko sulla sit paikka ajoittain kun olet yksin?
- Anonyymi
Aika usein tulee mieleen,miltä tuntuisi antaa ja saada.
- Anonyymi
olen haaveillut aidosta koska dildo ei enää riitä
- Anonyymi
Olen 63 v ukkomies. Olis kyllä kiva saunoa toisen ukkomiehen kanssa. Alastonsuomi nimimerkki kariq.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2552683Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1031649
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2011264- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036