Onko hänellä joku

Anonyymi

Lempinimi?
Joku mitä muut käyttää ja sinun keksimä oma lempinimi?

75

2190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse kutsun häntä mielessäni yhdellä nimellä kyllä. Se on lähes oma keksintö.

• Anonyymi

Voinko udella, että millä nimellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voinko udella, että millä nimellä?

En viitsi sanoa, kun en tietä totuutta siitä nimestä. Se alkaa S-kirjaimella. En ole sitä tänne koskaan kirjoittanut.

• Anonyymi

Hirviö 😆

• Anonyymi

Nuori tyllerö 😌 on siis mua yli 10 nuorempi

• Anonyymi

Tähkäpää

• Anonyymi

Johtaja rouva 😘

• Anonyymi

Keksisin hänelle kaikkia hassuja nimiä. Mutta en vielä ole mitään hänelle. m>n

• Anonyymi

Saatat ollakin vaikka rakkaus hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatat ollakin vaikka rakkaus hänelle.

Joo. Mutta en ehkä ole. Olen aivan hiljaakin.

• Anonyymi

Joskus puhelimen muistiossani Ystävä 😔

• Anonyymi

Kullaksi varmaan sanoisin jos olisi mun mies vielä joku päivä. On hänellä lempinimi jota kaikki käyttää, itse välillä käyttänyt myös, välillä en.

• Anonyymi

Olet ilmeisesti kirjoitellut J-miehestä jo2017 aikana ja valehdellut sen toisen kirjoittamaksi, juuri tämän naisen kirjoittamaksi, jota olet mustamaalannut ja haukkunut ja kiusannut, on ilmeisesti tämän kiusaamasi ihmisen aviopuolisokin tämä yks j mies. Miten kehtaat, olet todella outo ihminen meille!

• Anonyymi

En taida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ilmeisesti kirjoitellut J-miehestä jo2017 aikana ja valehdellut sen toisen kirjoittamaksi, juuri tämän naisen kirjoittamaksi, jota olet mustamaalannut ja haukkunut ja kiusannut, on ilmeisesti tämän kiusaamasi ihmisen aviopuolisokin tämä yks j mies. Miten kehtaat, olet todella outo ihminen meille!

En kirjoita J miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on tehnyt sitä vuosia. Varmaan muuallakin somessa vainonnut tuota perhettä. Sairas tapaus.

• Anonyymi

Iso D.....

• Anonyymi

Voi, voi on parikin hyvää lempinnimeä miehelle (ite mielessäni käytän) Ei niitä voi tässä sanoa, toinen on hänen ammattinimikkeensä muokattuna .......moguli ja toinen on yksi puutarhatyökalu 🤣🤣 Kaikella rakkaudella vaan.

• Anonyymi

Pallopää on minulle pelkkä trolli nainen .

• Anonyymi

Enkä ole pallopää enkä trolli.
        Ai niin! Tarzan ja Murunen vallan unohtui!

• Anonyymi

Monta olen keksinyt itse, ja yhden kuulin kerran hänen tuttunsa sanovan, kai ehkä tarkoitti häntä ;)

• Anonyymi

tai siis en kuullut vaan näin :D

• Anonyymi

Tittelintuure

• Anonyymi

Otas yks rekkamiehenpastilli saat karvoja extrana.

• Anonyymi

Tämä aloitus kertoo paljon ketä täällä käy.
      Ei ketään mun mittapuusta katsottuna.

• Anonyymi

Meillä on tsoukkinimet, joita vain me käytimme toisistamme.

• Anonyymi

saman tyyliset kyllä

• Anonyymi

Nämä on aika ilkeitä nimityksiä. Miksi kaipaatte ihmisiä joita vihaatte noin paljon.

• Anonyymi

Hymy pyllyyn ja pieru perästä Elämä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymy pyllyyn ja pieru perästä Elämä on.

Täällä on myös porukkaa jotka eivät kaipaa ketään, kuhan tulevat tänne ilkeilemään ja pilailemaan muiden kustannuksella.

• Anonyymi

Kutsun välillä häntä mielessäni hänen (lapsuuden)kotipaikkakunnan nimellä. Joskus myös sukunimellä, myös ääneen. Sukunimellä kutsumisesta hän ei vaikuttanut pitävän.

• Anonyymi

Kutsun häntä nimien etukirjaimilla, mielestäni antaa kivan yhdistelmän, joka kuvaa🤣 häntä.💣

• Anonyymi

Osuiko arvaukseni oikein, kun se on poistunut? Kirjoitin "TNT"

• Anonyymi

S naiselta edellinen .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S naiselta edellinen .

Siis toi tarina lempinimestä? Arvaus ei ollut se oli multa.

• Anonyymi

Reppana

• Kiitos siitä............
        <3

• Anonyymi

On lempinimi Pihtailija!

• Kaiken olen kuullut.....
        <3

• Anonyymi

Hän on elämäni valo😍

• Anonyymi

Olen aina mielessäni kutsunut häntä RRmimmiksi.
      RR tarkoittaa Rumaa Römpsää Kjäh

• Anonyymi

Ja sinäkö joku pikkupilien prinssi olet 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinäkö joku pikkupilien prinssi olet 😆

Kato vaa omaan peiliis jos se ei ole jo rikki

• Anonyymi

Mansikki

• Anonyymi

Järtsä-Pärtsä!

"Hei en ikinä enää yhdenkään järtsän ännä
      Myä köhdellä niinkyin sä köhtelit, lllöykkäsit ja häävöitit myä.
      En räkästä ketään, jökä vöi öllä niin jylllmäh.
      Sä tiedät, että sä lllöykkäsit, lllöykkäsit ja häävöitit myä."

https://www.youtube.com/watch?v=eAFRWQgwet0

• Anonyymi

tidi dii, tidi dii, tidi dii...

• Anonyymi

Hänellä on kutsumanimi, jota muut hänen läheisensä käyttävät ja jota minä en käytä koskaan. Lisäksi hänellä on minun keksimäni kutsumanimi, jota käytännössä kukaan muu ei käytä.

• Anonyymi

kulta. Naapurin pappa nasse jos tämän näkisi niin jotain ilkeää osaisi tähänkin sivaltaa siitä huolimatta olemme onnellisia. pilkasta huolimatta mitä tämä kyseinen paparainen kylvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kulta. Naapurin pappa nasse jos tämän näkisi niin jotain ilkeää osaisi tähänkin sivaltaa siitä huolimatta olemme onnellisia. pilkasta huolimatta mitä tämä kyseinen paparainen kylvää.

Naapurin nasse on ilkeä pappa. Tekee kaikkensa tuhotakseen meidän onnen.

• Anonyymi

🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉

Kylmäkiskoinen, kuolettavan kiduttava kaksinaamainen kaiken kahmiva kammotus!

🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉

• Anonyymi

Kelpaako, kultaseni?😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpaako, kultaseni?😁

🤗🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤗🤗

Oh, oikein siis nautit julmuudestasi? 😢

• Anonyymi

Läski Jutila.

• Anonyymi

Paatti (lyhenne sanasta psykopaatti)

• Anonyymi

Ihmiset Jakelevat sanoja, mitä he eivät ymmärrä, tai, saati, halua ymmärtää, en ole älykäs tai, viisas, mutta ihmisen älykkyyden ja viisauden huomaa ja ymmärtää käytöstavoista, ja, siten suurin osa ihmisistä on mitä, on, ja, niistä vasta ihmisen todellinen älykkyys ja viisaus mitataan ja punnitaan, ja, siitä miten hän auttaa pyyteettömästi muita ihmisiä jotka hädässä apua tarvitsevat, olen nähnyt tuskaa ja kurjuutta aivan liian paljon, joten, vaikka ihmiset vihaisivat minua lopun elämääni kuolemaan saakka, niin, lupaan että jonain päivänä maailma on paratiisi ihan jokaiselle ihmiselle, ja, sitä ei tehnyt maailman vahvin tai älykkäin ihminen, vaan, maailman heikoin ja tyhmin ihminen, ja, kun 50 vuotta on kulunut, niin, silloin ihmiset ymmärtävät mistä puhun, vasta silloin, kun aika moni ihminen näkee tulevaisuuden nyt, minä vasta 50 vuoden päähän. N

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset Jakelevat sanoja, mitä he eivät ymmärrä, tai, saati, halua ymmärtää, en ole älykäs tai, viisas, mutta ihmisen älykkyyden ja viisauden huomaa ja ymmärtää käytöstavoista, ja, siten suurin osa ihmisistä on mitä, on, ja, niistä vasta ihmisen todellinen älykkyys ja viisaus mitataan ja punnitaan, ja, siitä miten hän auttaa pyyteettömästi muita ihmisiä jotka hädässä apua tarvitsevat, olen nähnyt tuskaa ja kurjuutta aivan liian paljon, joten, vaikka ihmiset vihaisivat minua lopun elämääni kuolemaan saakka, niin, lupaan että jonain päivänä maailma on paratiisi ihan jokaiselle ihmiselle, ja, sitä ei tehnyt maailman vahvin tai älykkäin ihminen, vaan, maailman heikoin ja tyhmin ihminen, ja, kun 50 vuotta on kulunut, niin, silloin ihmiset ymmärtävät mistä puhun, vasta silloin, kun aika moni ihminen näkee tulevaisuuden nyt, minä vasta 50 vuoden päähän. N

Puhun nyt kiusaajan lempinimestä. Mistä sinä puhut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhun nyt kiusaajan lempinimestä. Mistä sinä puhut?

Syköpuatti

Hih hih

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syköpuatti

Hih hih

Kuopiossa oli Puattipubi

Intiimi

• Anonyymi

Nakke.

• Anonyymi

Ryhävalas, on lihonut viime kesästä ainakin 10 kiloa. Ei ole enää seksuaalisesti haluttava. Sori baby ...

• Anonyymi

Sanon häntä aina kukkakaalikepiksi leikkimielisesti tietysti.

• Anonyymi

Inksu (uusin kaikista) 😜

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6648
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      40
      4582
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      56
      2319
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      39
      1878
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      7
      1438
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1219
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      17
      1214
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1191
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1154
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1097
    Aihe