Kuinka matkustaa pummilla vaasasta helsinki junalla, ei tarvi kommentoida mitää että kuinka typerää se on tai maksa se! Kertokaa vaan vinkit
Junalla matkustaminen pummilla
4
234
Vastaukset
- Anonyymi
Menet kyytiin ilman lippua henkilöjunassa tai sitten muuten vaan tavaravaunussa heinien alla piilossa. Ainakin Iisalmesta Hesaan sillä tavalla monta monituista kertaa kesäisin.
- Anonyymi
Kuinka typerää, maksa se.
Ei täällä mitään laittomia neuvoja jaella. Ja siitähän joutuu maksamaan paljon enemmän sen jälkeen, kun konduktööri löytää ilmaismatkustusta yrittävän sieltä piilosta.- Anonyymi
Heh, härkävaunussa mitään konduktöörejä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, härkävaunussa mitään konduktöörejä ole.
Rahtilaivojen antamista kyydeistä olen minäkin kuullut, niillä jotkut maailmanmatkaajat reissaavat merien yli, mutta tavarajunan kyydeistä olen kuullut vain jostain sota-ajoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm35615- 38608
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446