Onko kellään kokemusta kyseisestä autosta ja sen lastutuksesta.Miten on kestänyt yms.
v 70 D5 Lastutus Kokemuksia
5
1933
Vastaukset
- Putte
On lastutettu omani 855 tdi,tosin ei ole samalla koneella,kuin tuo v70 D5.
Nyt on ajettu sisäänajo,eli 400 tuhatta tulee pian täyteen,ja vielä pelaa,joten tuntuu tuo toimivan,no niin,kai se nyt sitte laukeaa,kun pikkasen tässä kehuu. - BSR PPC?
Itse olen rullanut nyt BSR:n PPC:llä, eli en lastulla vaan ohjelmapäivityksellä 80tkm.
Itse koin lastuttamisessa ongelmaksi huoltopäivitykset ja en pitänyt mielekkäänä sitä etten saa palautettua autoani vakioksi sillon kun haluan esim katsastukseen. Siksi päädyinkin hivenen kallimpaan ohjelmistopäivitykseen. Kokemuksia: Positiivista: kulutus laskenut n.0.5-1L satasella, Suoritus arvot huomattavasti paremmat eli varsinkin ohituksissa auto on paljon turvallisempi. Miinukset 900€ köyhempi mutta onnellisempi silti :).- kolkuttelee
Sinähän se varsinainen fakiiri olet, polttoainetta poltetaan enemmän, välityksiä muuttamatta, ja kulutus pienenee
- ja sitten
kolkuttelee kirjoitti:
Sinähän se varsinainen fakiiri olet, polttoainetta poltetaan enemmän, välityksiä muuttamatta, ja kulutus pienenee
vähän ajokokemusta ja tietoa, ennenkuin tulet sössöttämään asioista mistä et ymmärrä mitään.
- 18v kunniaan
kolkuttelee kirjoitti:
No ei ainakaan ole ylästeen fysiikka edes haluussa, saati sitten ajokorttia taskussa. Mitäs jos menisit kasvamaan äitin helmojen alle ja tulisit sitten lässyttämänn kun oot lukenut aiheesta jotakin saati sitten virityttänyt jonkin Turbo-auton millä pääset itse asiaa testaamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292228
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261868Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121429Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121297Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931048
- 17937
- 88903
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741