Haluaisin oppia tuntemaan sinut vielä paremmin. Haluaisin tietää sinusta kaiken, mitä vain haluaisit kertoa. Ja haluaisin oppia tuntemaan jokaisen kohdan sinusta, jokaista varpaanväliäsi myöten.
Viesti miehelle
36
1207
Vastaukset
- Anonyymi
Ne huumejutut on hepreaa
- Anonyymi
Minua ei saa tuntea kukaan muu kuin hän, ainoani. On pysyttävä erossa toisista naisista.
- Anonyymi
Ihana. Kuka on ainoasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana. Kuka on ainoasi?
Tieto päätyy hänen korviinsa oikeassa elämässä, jos tämä on tarkoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieto päätyy hänen korviinsa oikeassa elämässä, jos tämä on tarkoitettu.
Hän ei tiedä? Aavistaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei tiedä? Aavistaako?
Jos tietäisi ja tykkäisi, ei oltaisi erossa.
- Anonyymi
Samoin haluaisin oppia tuntemaan paremmin H naisen. Tv. K mies
- Anonyymi
Niin mäkin sut ihana K. Rakastan sinua. t. H
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kommentti ei ole minulta. t. H (toisin sanoen H, joka on täällä aiemmin käyttänyt tuota "t. H" -tunnistetta)
Tuo kommentti kuulostaa muutenkin siltä, että joku haluaa vain pilkata tuota K-kirjaimella alkavaa miestä ja sotkea asioita täällä muutenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kommentti ei ole minulta. t. H (toisin sanoen H, joka on täällä aiemmin käyttänyt tuota "t. H" -tunnistetta)
Tuo kommentti kuulostaa muutenkin siltä, että joku haluaa vain pilkata tuota K-kirjaimella alkavaa miestä ja sotkea asioita täällä muutenkin.Onko näin? Miksi muka? Ei tuo näytä pilkkaamiselta, jos hän kertoo rakastavansa K miestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan yhtä H naista, se on varma. Tv. K mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kommentti kuulostaa muutenkin siltä, että joku haluaa vain pilkata tuota K-kirjaimella alkavaa miestä ja sotkea asioita täällä muutenkin.En todellakaan pilkkaa K-miestä vaan rakastan. Sinä et ole terve noiden juttujesi kanssa. Minäkin olen H ja käyttänyt täällä t. H. Ole hiljaa jos sulla ei ole mitään sanottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan yhtä H naista, se on varma. Tv. K mies
Sama täällä, rakastan K:ta. Hän on ainoa syy täällä kirjoitteluuni. Noista kummallisista muiden kommenteista ei vaan pidä välittää. t. H
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kommentti kuulostaa muutenkin siltä, että joku haluaa vain pilkata tuota K-kirjaimella alkavaa miestä ja sotkea asioita täällä muutenkin.Ja tästä lähtien käytän aina t.H. Keksipä sinä muu tunniste jatkossa kun tuolle tielle lähdit. Itse sotket ja saat K:n ajattelemaan, etten rakastaisi oikeasti. Vaikka varmasti rakastan yhtä K:ta. Sinä jos kuka sotket muiden asioita. t. H
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tästä lähtien käytän aina t.H. Keksipä sinä muu tunniste jatkossa kun tuolle tielle lähdit. Itse sotket ja saat K:n ajattelemaan, etten rakastaisi oikeasti. Vaikka varmasti rakastan yhtä K:ta. Sinä jos kuka sotket muiden asioita. t. H
Hämmentävää raivoa. Sulla on selvästi jotain tosi pahoja kaunoja toista H:ta kohtaan, kun joka keskustelussa raivoat kirjaimen käytöstä. Tuskin toi toinen H on sitä mitenkään halunnu omia, on vaan käyttäny tunnisteena. Oot vetänyt siitä herneet täysin nenään, jos oot sama, joka toisessaki keskustelussa siitä raivosi.
Sivusta ihmettelen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämmentävää raivoa. Sulla on selvästi jotain tosi pahoja kaunoja toista H:ta kohtaan, kun joka keskustelussa raivoat kirjaimen käytöstä. Tuskin toi toinen H on sitä mitenkään halunnu omia, on vaan käyttäny tunnisteena. Oot vetänyt siitä herneet täysin nenään, jos oot sama, joka toisessaki keskustelussa siitä raivosi.
Sivusta ihmettelen.Nyt en kyllä ymmärrä kommenttiasi yhtään. Hän väitti että en ole tosissani. Kyllä olen. Mulla ei ole mitään kaunoja ketään Hta kohtaan täällä. Mulla ei ole mitään käsitystä ketä ne Ht on. Enkä ole raivoissani yhtään. Luet väärin tunnetilani. Mitä hän kirjoitti minulle, luepa se. Hän vähätteli ja alensi minun tunteeni. Kaivan ne sanat sulle, hetki. Voit ottaa järjen käteen ja miettiä uudelleen tuota asennettasi ja tarpeetonta syyttelyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta ihmettelen.Niin jatkan vielä. Hän kirjoitti minulle näin "Tuo kommentti kuulostaa muutenkin siltä, että joku haluaa vain pilkata tuota K-kirjaimella alkavaa miestä ja sotkea asioita täällä muutenkin." Ja minä saan arvostelusi niskaani? Hän mitätöin minut ja tunteeni täysin, ja minä saan sinulta haukut? Tosi asiallista on. Lyön satasen vetoa, että olet hän itse, jolle kommentoin. En tiedä mistä muista aloituksista puhut. Olet asiaton nyt. En jatka tätä keskustelua siksi enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta ihmettelen.Tämä viestisi pitää sinänsä paikkaansa, että en ole todellakaan tarkoittanut mitään pahaa, kun olen käyttänyt omaa kirjaintani tunnisteena. Täällä on joskus joku kaivannut kirjaimia tunnisteeksi, ja siksi olen sitä käyttänyt. Käyttäähän täällä muutkin kirjaimia tunnisteena. Oma tarkoitukseni on ollut yrittää edes jotenkin saada asioita selkeämmäksi täällä, olen pahoillani, jos se on sotkenut jotakin. Minulla ei kuitenkaan ole mitään tarvetta, eikä voimia alkaa riitelemään jostain kirjaimen käytöstä.
Ja olen todella pahoillani, jos erehdyin aiemmasta kommentistasi! En tietenkään halua sotkea kenenkään asioita yhtään! Täällä on vain ollut tänään niin ilkeitä kommentteja, joiden tarkoituksena on vain ollut pilkata muita, että olen alkanut voida huonosti sellaisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä viestisi pitää sinänsä paikkaansa, että en ole todellakaan tarkoittanut mitään pahaa, kun olen käyttänyt omaa kirjaintani tunnisteena. Täällä on joskus joku kaivannut kirjaimia tunnisteeksi, ja siksi olen sitä käyttänyt. Käyttäähän täällä muutkin kirjaimia tunnisteena. Oma tarkoitukseni on ollut yrittää edes jotenkin saada asioita selkeämmäksi täällä, olen pahoillani, jos se on sotkenut jotakin. Minulla ei kuitenkaan ole mitään tarvetta, eikä voimia alkaa riitelemään jostain kirjaimen käytöstä.
Ja olen todella pahoillani, jos erehdyin aiemmasta kommentistasi! En tietenkään halua sotkea kenenkään asioita yhtään! Täällä on vain ollut tänään niin ilkeitä kommentteja, joiden tarkoituksena on vain ollut pilkata muita, että olen alkanut voida huonosti sellaisesta.Tämä kommentti oli siis H:lta, joka kirjoitti tuon klo 19.55 julkaistun kommentin.
t. H - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en kyllä ymmärrä kommenttiasi yhtään. Hän väitti että en ole tosissani. Kyllä olen. Mulla ei ole mitään kaunoja ketään Hta kohtaan täällä. Mulla ei ole mitään käsitystä ketä ne Ht on. Enkä ole raivoissani yhtään. Luet väärin tunnetilani. Mitä hän kirjoitti minulle, luepa se. Hän vähätteli ja alensi minun tunteeni. Kaivan ne sanat sulle, hetki. Voit ottaa järjen käteen ja miettiä uudelleen tuota asennettasi ja tarpeetonta syyttelyä.
Huomasin kommenttisi vasta nyt, kirjoitin omia kommenttejani ilmeisesti samaan aikaan kuin sinä, enkä huomannut niitä jostain syystä omat kommenttini lähetettyäni.
Olen todella pahoillani, että käsitit kommenttini noin! Ei todellakaan ollut tarkoitus mitätöidä tunteitasi! Tiedän, kuinka hirveää on, kun joku alentaa tai mitätöi, enkä missään nimessä halua tehdä niin kenellekään itse. Minua itseäni on mitätöity, alennettu, aliarvioitu ja vähätelty erään ihmisen taholta todella rajusti (ei ole kaipaamani mies, vaan toinen ihminen), ja sen takia ehkä olin niin herkillä tänään muiden pilkkaamisen suhteen. Toinen syy, miksi koin niin kuin koin, on se, että täällä on ollut jotenkin todella paljon ilkeitä kommentteja tänään, ja minulle tuli tuon K-miehen puolesta sellainen olo, että pitääköhän joku häntä pilkkanaan. En todellakaan halua millään tavalla mitätöidä tunteitasi! Toivottavasti ymmärrät tämän!
t. H
- Anonyymi
Lähettäen viesti, niin tarjoon pulla kaffeet. 🙄
- Anonyymi
Outo nainen jos musta aukko myös kiinnostaa.
- Anonyymi
Minusta oot nolla noine viesteinesi
Minä olen luonnollinen - Anonyymi
Mitä outoa siinä on? Kiinnostaahan se ruskean reiän ritareitakin. Voisin hyvin kuvitella maistelevani viehkeän neitosen annelia. Ottaahan jotkut sinne ihan valkaisuhoitojakin. Toki käsittely pitänee uusia usein koska pakkohan sitä joskus on käydä niilläkin asioilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä outoa siinä on? Kiinnostaahan se ruskean reiän ritareitakin. Voisin hyvin kuvitella maistelevani viehkeän neitosen annelia. Ottaahan jotkut sinne ihan valkaisuhoitojakin. Toki käsittely pitänee uusia usein koska pakkohan sitä joskus on käydä niilläkin asioilla.
Sori siellä aaanuksen tiellä on vaan se pigmentti tummempaa, ei ne mitään paskajämiä valkase.
- Anonyymi
Mielestäni syvässä Rakkaudessa voi elää omana itsenään ja myös kertoa asioita. Niitä vaikeitakin, vaikka olisi elämässä tehnyt pahaakin ja väärin.
Itsessäni on kyllä asioita, joita ei oikein voi toiselle sanoin kertoa. Ne ovat vähän selittämättömiä asioita. Ja sitten on niitä asioita, jotka ovat sanoilla kerrottavissa 😅- Anonyymi
Ja pidän siitä, kun mies opettelee ja oppii tuntemaan vartaloni. Tietää mistä pidän ja mistä en. Tietää, mistä koskettaa ja mikä tuottaa minulle suurta nautintoa.
Tuollaiset kahdenkeskiset asiat ovat ihania. Siksi myös pidän pitkistä suhteista. Ja ei se intohimokaan aina laimene pitkissä suhteissakaan . . . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pidän siitä, kun mies opettelee ja oppii tuntemaan vartaloni. Tietää mistä pidän ja mistä en. Tietää, mistä koskettaa ja mikä tuottaa minulle suurta nautintoa.
Tuollaiset kahdenkeskiset asiat ovat ihania. Siksi myös pidän pitkistä suhteista. Ja ei se intohimokaan aina laimene pitkissä suhteissakaan . . .Kuitenkin olet täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset kahdenkeskiset asiat ovat ihania. Siksi myös pidän pitkistä suhteista. Ja ei se intohimokaan aina laimene pitkissä suhteissakaan . . .Tämä kommentti ei ole aloittajalta. Toki monesta asiasta olen samaa mieltä. t. Aloittaja
- Anonyymi
Aloitus on M-miehelle.
- Anonyymi
Hah !! Älä vääristele, S-miestä kaipaan ja himoan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah !! Älä vääristele, S-miestä kaipaan ja himoan.
Aloitus on M-miehelle. Et ole aloittaja ja haluat vain sotkea asioita täällä ja kiusata toisia. Yritä mieluummin miettiä kaipaamastasi ihmisestä jotain kaunista ja kirjoittaa se tänne. t. Aloittaja
- Anonyymi
Kaheksan niitä on erillään ja yheksän yhdessä🤭
- Anonyymi
jaa
- Anonyymi
Juu juu juu
Sun ja sun kirjoitukset. - Anonyymi
Keskimmäisessä välissä ei ole juustoa lainkaan
https://m.youtube.com/watch?v=gldroEczFEY
🌡️
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733