Kuulin että syksyllä alkaa romaneille suunnattu vartijakurssi Kannuksen maaseutuoppilaitoksessa. Teollisuusvartija ja koiravartija koulutus on suunnattu romani vähemmistölle ja paikkakunnalle on jo muuttanut runsaasti näitä uusia oppilaita. Kaksivuotinen opiskelu ja työharjoittelu suoritetaan vain paikkakunnalla ja lisää yrityksiä kaivataan vartioinnin piiriin.
Vartija kurssi Kpedu Kannus
3
1033
Vastaukset
- Anonyymi
Kannukseen ei tarvi koulutettuja vartijoita. Täällä riittää kerrostalokyttääjiä, jotka menevät vartijoista ja itsekin kokevat olevansa lähes poliisin vertaisilla oikeuksilla. Heillä on oikeus viedä talon omaisuutta, heillä on oikeus tehdä mitä haluavat ja muilla ei olekaan oikeuksia. Nämä kyttääjät ja pahimmat häiriköt pitäisi vain saada samaan taloon asumaan.
- Anonyymi
Onko nuo kaikki mitä tuossa keskustan kerrostalossa asuu ilmaiseksi kaupungin elätettävinä vai maksaako kela osan?
- Anonyymi
Kela maksaa ja saadaan valtiontukia enemmän asukasluvun mukaan. Näin edellinen kaupunginjohtaja oli evästänyt merkanttia joka hoitaa asiaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749