Vuokra-asuntojen kunto ja asuinalueiden maine.

Anonyymi

Olen muuttamassa työn perässä Sotkamoon ensikuun alussa. Olisin halunnut kysyä kokemuksia eri asuinalueista ja Sotkanmaan vuokra-asunnoista? Minulle annettiin kyseisen firman kautta sotkahaka kerrostaloista ehdotus yksiöstä. Kokemukset ja pienetkin tiedot tulisivat nyt tarpeeseen.

21

1423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kai se alue on jo vähän rauhoittunut entisistä ajoistaan. Ihan työssä käyviä ihmisiäkin siellä nykyään asuu. Meno oli siellä aika villiä vielä vuosikymmen sitten..

• Anonyymi

Asunnot pääsääntöisesti remontoituja ja hyvä kuntoisia. Normaaleita kanssaihmisiä asukkaina.

• Anonyymi

Huono maineinen mutta hyvä asuinalue nykyään.

• Anonyymi

Joka talossa on niitä kunnollisia asukkaita,mutta myös niitä apinoita, jotka ei välitä yhtään muiden asumisrauhasta. Ihan tuurista kiinni,saatko kunnolliset naapurit... Ja miten pitkäksi aikaa.

• Anonyymi

Unohtamatta kerrostalokyttääjiä! Rasittavia mäkättäjiä, kyttäävät ja kommentoivat jokaikistä liikettä. Pierun aikataulunkin tietävät vessan vedot, suihkut, vieraat, vedenkäytön yms. Niillä ei oo omaa elämää, alkavat elää naapuriensa kautta, eivätkä ole todellakaan mitään ystävällistä rotua, yyyyhhh!

• Anonyymi

Sotkanmaa eli hakatalot? Juoppoja ainakin ennen asui, ja eräs Jopo Sale oli paikan ystävällinen asukas! Hakataloilla on maine, että sossun elätit asuvat siellä.

• Anonyymi

Ajat ovat muuttuneet ja niin myös talojen asukkaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajat ovat muuttuneet ja niin myös talojen asukkaat.

Köyhälistö silti asuu siellä yhä.

• Anonyymi

En muuttaisi itse makkoswnmäelle

• Anonyymi

Kyllä minua ainakin hävettäisi sanoa, että asun Hakalla.

• Anonyymi

Kertoo aika paljon sanojasta.

• Anonyymi

Itse asuin Sotkanmaakta vuokratussa 2 kerroksisessa rivarissa vuokatissa ja eipä ollut naapureista häiriötä ja kun valitun pesuhuoneen kunnosta niin tekivät ph-remontin! Kiva paikka asua ja huolto pelasi👍

• Anonyymi

Makkosenmäen rivitalot ja omakotitalot on ihan hyviä. Mutta perushakatalossa kirkkoa vastapäätä on alkeellista ja ihmiset kyttää toisia.

• Anonyymi

Onko uimatie rauhoittunu yhtään?

• Anonyymi

Talvella siellä hakataloilla matkitaan kun yks laittaa jouluvalot heti toinen perässä ja sitten jotkut terrorisoi ja laittaa jättivilkkuvat sirkusvalot. Jollain oli useampi sellainen partsilla. Tiedän, kun kaveri asuu ja sanoo että olisi se onnenpäivä kun pääsisi muualle!

• Anonyymi

Niin että jouluvalojen laittaminen ennen joulua on "matkimista"? Ei hyvää päivä teidän kans.

• Anonyymi

No senkus lähtee vaan pois sieltä. So simple.

• Anonyymi

Ei nämä pääse pois, kun luottotiedot on juotu. Se on katsos oltava hakalla tai muutettava telttaan.

• Anonyymi

Meni saakeli rahahommat pieleen, tule viina nyt väkisinkin mieleen..

• Anonyymi

Kannattaa muistaa lukita auto, ettei käy kuin naapurin vanhalle pariskunnalle,että lähtee ruokaostospussi voron matkaan.

• Anonyymi

Rivitaloja saisi sotka maalla enemmän olla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6945
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1231
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1032
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      834
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      781
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe