vanhempani eivät kunnioita minua

Anonyymi

Eli siis tossa pari päivää sitten kävi semmone juttu että satuin saaman uuden kaverin jonka jälkeen lähes kaikki vanhat kaverit eivät enää halunneet olla kanssani tämä kaveri oli siis lapsuuden tuttu jonka vanhemmat olivat tienneet jo silloin kun hän oli 3 mutta nyt sitten yhtenä päivänä kysyin vanhemmiltani että saisin olla hieman ,yöhempään ulkona mutta sieltä tuli vastaukseksi ei joten tulin siitä sitten kotiin ja kun olin kotona isäni tuli haistelemaan minua ja haisin kuulemma tupakalle vaikka en sitä ollut polttanut seuraavana päivänä ilmoitin äidilleni että lähden kaupunkiin en sanonut vielä kenen kanssa sillä en itsekään tiennyt veljeni vei minut sinne ja kun olimme kaverini kanssa hetken keskustelleet niin lähdimme käymään pizalla sitten sain vanhemmilta kutsun kotiin kun menin siitä sitten kotiin niin vanhempani sanoivat että löysivät huoneestani nuuskaa ja tupakan puruja ja kumpaakaan en ole käyttänyt 5kk sitten he sanoivat että en enää saisi olla tämän uuden ystäväni kanssa ja että minun pitäisi alkaa taas olemaan vanhojen ystävieni kanssa joidenka kanssa en todellakaan haliua olla sillä uusien ystävien kanssa on hauskempaa ja siellä vasta päihteitä käytetäänkin yritin tästä vanhemmille sanoa mutta vastaukseksi tuli että älä puhu paskaa mielestäni aika väärin että ensin pengotaan minun huoneeni ilman lupaa sitten kielletään olemasta kaverin kanssa ja sen jälkeen käsketään olemaan ihmisten kannsa joidenka kanssa en halua olla mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä?

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla samanlainen koti. Ala-asteella äiti luki päiväkirjani ja sitten toisti kirjoittamaani ja minua hävetti. Kotona ei ollut mitään yksityisyyttä vaan kaikki pengottiin. Kavereilleni minut nolattiin. Kaverit illkkuivat että äitisi kysyi taas sitä ja tätä. Äidilläni ei ollut yhtään omia ystäviä niin että minun ystävät olivat hänenkin ja hän soitteli ystävieni koteihin. Minä en ollut suvustani kertonut mitään kun äitini möläytti että tietäähän ne. Ihmettelin että mitä ne tietää kun en ollut puhunut mitään.

      Kotona ei saanut koskaan nukkua pitkään kun herätettiin kuudelta jo viikonloppuisinkin. Kun kotoa pääsin pois muuttamaan niin olin ihan sekaisin pitkän aikaa ja tein terapiaa itseni kanssa kun ei ollut varaa ammattilaisiin. Myöhemmin tajusin että minkälaisen hoitamattoman mielenterveys ongelmaisen kanssa elin ja koko hänen perheensä oli samaa sairasta sakkia joidenka tekoja piiloteltiin. Koko se yhteisö oli sairas. Aloin vihaamaan äitini sukua ja sitä läheisriippuvuutta sen suvun kanssa. Ihan sairaita touhuja oli siellä. En valota niitä enempää. Mitä ei päivänvalo kestä. On siellä joku vielä elossa ja äitini pakottaisi olemaan yhteydessä ettei se jää yksin ja muka menneet ovat unohdettu mutta minä en unohda koskaan. Sanoin että minulla on pitkä muisti enkä tarvitse sukuasi elämääni enää. Olen vahva ja päässyt läheisriippuvuudesta kovan itsetutkiskelun jälkeen. Minua ei kukaan enää ohjaile kuin pässiä narussa. Kun itsetuntemus on lisääntynyt niin sitä vahvemmaksi olen tullut. Äitini mielestä suvun kanssa pitää olla naimisissa vaikka se olisi kuinka pahaa ja haitallista mutta ulkopuolisten kanssa ei saa olla missään tekemisissä sillä ne ovat pahoja ihmisiä. Apua ei saanut hakea vaikka oli kuinka paha olo. Se oli oman pesän likaamista mikä tosi oli todella saastainen. Äitini käyttää hyväkseen tai kumpikin ovat hyväksikäyttäjiä, sisartani jolla ei ihmissuhteet ole onnistuneet ja on päästään vialla yksinäinen päihde ongelmainen joka ei suostunut terapiaan. Ne elävät ihan omassa maailmassaan ja pää ihan sekaisin kummallakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe