Pyhä Jumala siirsi kaikki pelastuksen vuoksi pahalle

Anonyymi

1998 tapahtui merkittävä ilmestyminen ihmisen pojan ja Kristuksen.
Jumala antoi saatanalle koko voimansa käyttöön ja käskyn : langeta kaikki alaisuuteesi taikakeinoin. Miksi niin tapahtui?

Koska Pyhä Jumala itse ei voi pyörtää sanojaan vaan kaikki kuuluvat niiden mukaan kadotukseen. Antoi Jumala kaikki saatanan alaisuuteen jotta he saisivat lisäaikaa sen minkä Ilmestys ja Daniel 7 lupaa kolmelle pedolle.

Nyt on kaikki alistettu pahan valtaan, jotta olisi mahdollista kiertää Jumalan pyhyyden antama tuomio koko maailmalle.

Mutta parannus ja kääntymys on mahdollinen Imaami Mahdin alla.
Jos Jumala suo. Niille sydämille, jotka Jumalaa rakastavat hänen normeistaan korkeista huolimatta. Ja jotka tahtovat kääntyä, vaikka se merkitsee huonoa elämää ja olosuhteita. Vain harvat siihen kykenee. Suuri osa jatkaa Jumalan saatanan välityksellä antamaa pitkää lisäaikaa.

32

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmestys 1998 antoi myös seuraavan sanoman: Ilmestys 12 menossa sekä Joh 16:25.
      Avoin sanoma Jumalasta ja vertauskuvien avaaminen on käynytkin mahdolliseksi teknillisten laitteiden avulla.
      Ilmestys toinen tapahtui 2003 ja sen sanoma oli surullinen.
      Jeesus sanoi saaneensa perintöosansa paratiisia myöten, mutta tuo perintö turmeltiin kidnappauksin ja kuolleitten luilla.
      Niinpä koko maailma on nyt alttari, jolla kaikki kaunis uhrataan.

2003 Jeesus sanoi tulevansa Meksikosta, levähtävänsä hetken Suomessa ja jatkavan matkaa Sebulonin luokse.

Vuonna 2011 tai 2012 tapahtuikin tuo kolmas Ilmestys Slovakiassa mitä ilmeisimmin.

• Anonyymi

Jumala on suurin ja nimensä Allah.

• Anonyymi

Myös 2017 tapahtui pienimuotoinen Ilmestys.
      Joten niitä on tapahtunut noin viiden vuoden välein. Mikäli niin on voimme odottaa 2022 seuraavaa ILMESTYSTÄ tai merkkiä.

Itse yritän pyhittäytyä sen varalta, mutta olen liian köyhä ja vailla entistä apua, jotta itse seuraavasta ilmestymisestä voisin täysin rinnoin olla mukana.

Yritän kuitenkin, jos Herra suo.

• Anonyymi

Raamatussa kuvataan henkistä vaellusta, muutenhan sillä ei olisi mitään merkitystä ja JEESUS kuvaus on sitä uskoa millä tätä vaellusta teemme

• Anonyymi

Esko Valtaoja – Universumin MYSTEERIT

https://www.youtube.com/watch?v=V9p8al9TOKA

- Hyvä jakso, Esko on hieno mies! Teki aikoinaan vaikutuksen kun eräässä keskusteluohjelmassa (en muista enää mikä) häneltä kysyttiin että mitä sanoisit jos näkisit että maailmanloppu nyt todella tulisi, ja vastaus oli "Voi vittu".

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Päivän Sana
      06.09.25

Ei hän huuda eikä melua, ei kuulu hänen äänensä kaduilla. Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden. Jes. 42:2–3

Kuinka kaunis kuva Herrastamme. Kuinka erilainen kuin millaiseksi hänet helposti kuvittelemme. Väärän kuvan syy lienee meissä seuraajissa. Olemme aivan liian kovia ja tuomiohenkisiä ja kuljemme heikkojen ohi pysähtymättä. Herra, armahda meitä! Jeesus ei kulje särjettyjen ohi eikä vähättele ihmisen kipua. Hän ottaa rikkimenneen suojaansa. Hän tunnistaa sielumme jokaisen liikkeen ja lukee oikein sydämemme huokaukset. Hän osaa kertoa rakkaudestaan siten, että kenenkään ei tarvitse pelätä. Jeesuksen luokse ovat aina löytäneet tiensä heikot ja sairaat, koska he tunnistavat hänessä armollisen mielen. Maailma on kova ja kylmä ja niin me Jeesuksen seuraajatkin liian usein, mutta Herra itse on toista maata. Hän toteuttaa lopulta oikeuden, jossa ensimmäiset osoittautuvat viimeisiksi ja viimeiset ensimmäisiksi.

• Anonyymi

Päivän sanaa
        6,9,2025

Sirak (apokr.) 3
        28Ylpeän onnettomuuteen ei ole lääkettä,
        sillä pahuuden pensas on juurtunut häneen.
        29Viisaan sydän pohtii viisaiden mietteitä,
        viisas ihminen haluaa oppia kuulemaan.
        Sirak (apokr.) 3:28-29

Miksi pahhuus on syvällisempää kuin viisaus -

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ulospäin tilanne näyttäisi jo paljon rauhoittuneen. Mutta mitä on menossa pimeässä pinnan alla sitä en enää tiedä.

Voin vain lukea pyhiä kirjoja ja yrittää päätellä missä mennään. Mahdin tulemuksesta saatoin liikaakin vouhottaa. Hän tulee kun kukaan ei enää odota hänen saapuvan.

Ramayanan mukaan näyttää saatanan ja sen luoman Ravana 10 päisen antikristuksen voima olevan tuhota kaikki pyhät seuraavan muutaman sadan vuoden kuluessa.

Mahabharatan sodat saattaa myös käydä toteen 500 vuoden kuluessa. Mutta koko ajan löydän uusia profetaalisia teoksia joiden sanoma saattaa muuttaa kaiken. Esim. 2. Baruch ja 2. Esdras .

Profetioita, näkyjä ja visioita on enemmän kuin vain yksi enkä voi tietää minkä Jumala niistä laittaa toteen. Ehkä ei mitään vaan toteuttaa jonkin uuden näyn.

Itselleni olen saanut 1000 vuotta eteenpäin ulottuvan skenaarion jonka toteutuminen on nyt epävarmaa.

2025-2035 Imaami Mahdi
      2035-2100 luppoaikaa uusia näkyjä varten
      2100-2400 veedojen kokoaminen Isa
      2400-2700 Mooseksen lain yritys Elia
      2700-3000 Ihmisen Pojan paluu
      3000-3300 Krishna alkaa alaspäin ajassa kulkevan oppilasketjun
      3300-3600 Ensimmäinen ylösnousemus, 1000 vuotinen valtakunta.

Nämä on hataria nyt kun löysin 2. Baruch ja 2. Esdras teokset. Näissä teoksissa on paljon erilaista esitetty. Sain tuon oman skenaarion taivaallisen gnostilaisen bramiinin välityksellä. Mutta Imaami Mahdin aikana kaikki saavat oman bramiinin. Ja ehkä jokainen saa jopa täysin oman skenaarion.

Mulle tärkein tieto on kuitenkin islamiin ja Intiaan liittyvät kun olen etsinyt ymmärrystä ja tietoa. 2. Baruch ja 2. Esdras ovat aivan eri juttu.....

Salaam!

• Anonyymi

Päivän sana
      8,9,2025

Raamatunteksti(t)
      Markus 7
      37Kaikki olivat ylen määrin hämmästyksissään ja sanoivat: »Hyvin hän on kaiken tehnyt. Kuurot hän saa kuulemaan ja mykät puhumaan.»

Markus 7:37KR92

Foinikialaisnaisen usko
      24Jeesus lähti sieltä Tyroksen alueelle. Hän meni erääseen taloon ja halusi pysytellä tuntemattomana, mutta hänen tulonsa ei pysynyt salassa. 25Hänestä kuuli muuan nainen, jonka tytärtä vaivasi saastainen henki, ja nainen tuli heti hänen luokseen ja lankesi hänen jalkoihinsa. 26Hän ei ollut juutalainen, vaan Syyrian foinikialaisia. Hän pyysi Jeesusta ajamaan pahan hengen hänen tyttärestään, 27mutta Jeesus sanoi: »Anna lasten ensin syödä kyllikseen. Ei ole oikein ottaa lapsilta leipä ja heittää se koiranpenikoille.» 28Nainen vastasi tähän: »Herra, saavathan koiratkin pöydän alla syödä lapsilta putoilevia palasia.» 29Silloin Jeesus sanoi hänelle: »Kun noin sanot, mene. Paha henki on lähtenyt tyttärestäsi.» 30Nainen meni kotiin ja näki lapsen makaamassa vuoteella. Paha henki oli lähtenyt hänestä.

• Anonyymi

Päivän Sana
        09.09.25

Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni harteillenne ja katsokaa minua: minä olen sydä- meltäni lempeä ja nöyrä. Näin teidän sielunne löytää levon. Minun ikeeni on hyvä kantaa ja minun kuormani on kevyt. Matt. 11:27–29

Tulkaa kaikki, aivan kaikki. Kaikenlaisten vaivojen kiusaamat, kaikenlaisten kysymysten kanssa kipuilevat, kaikkien halveksimat. Tulkaa heikot, sairaat, hengessä köyhät. Tulkaa uskontoon pettyneet, ihmisten jättämät, yksinäisyyttään itkevät. Tulkaa kaikki ja löytäkää Jumalalta lepo ja syliinsä sulkeva armo. Jeesus on lempeä sydämeltään ja nöyrä mieleltään. Yksikään häntä lähestyvä ei tule lyödyksi tai hylä- tyksi. Yhtäkään ei lähetetä tyhjänä pois. Yhdellekään kaipaavalle ei sanota: en voi tai tahdo sinua auttaa. Hänen luotaan jokainen löytää elämän ja syntiensä sovittajan. Jeesuksen ies on hyvä kantaa ja kuorma sopivan kevyt. Hän on sen meille varta vasten mitannut.

YLÖS TEMPAUS ON JOKA HETKISTÄ HENKISTÄ KAIKEUSYHTEYTTÄ

• Anonyymi

Niin Jeesus perusti 15+ Taivasten valtakuntaa ja paljon muuta sekä on perusta kaikelle.

Myös Jumalan valtakuntaa hän yritti perustaa mutta juutalaiset eivät yksiselitteisesti hyväksyneet sitä. He olivat jo Makkabealaisajasta lähtien liitossa Rooman kanssa olleet. Keisarin valtaa he pönkittivät.

Nyt on vuorossa Imaami Mahdin yritys päästä Jumalan valtakunnaksi. Hän ei luultavasti Taivasten valtakuntia tavoittele opillaan vaan yrittää Jumalan valtakuntaa perustaa yli 1000 vuotisella ihmistuntemuksella ja kokemuksella.

Islamilla on kolmet kasvot:

1. Antikristuksen moottorina toimivat
      2. Profeetan (saas) kirjojen sotavimma
      3. Humanismiin taipuvainen perusislam

Näistä mikään ei kelpaa vaan tarvitaan neljännet ja viidennet kasvot.

4. Intian ylin Jumala Vishnu on itse Muhammed (saas). Intian lähettämät avatarit toimivat hänen valtuuttamana.

5. Imaami Mahdin joka vielä on salattu yhteen kaiken kokoava ja sovinnon niiden välille rakentava työ. Hän on oikeaan johdettu sekä Hän on itse asiassa merkittävä Pyhän Hengen edustaja.

Totuus jota hän tuo päivä toisensa jälkeen kasvaa ja kehittyy niin paljon maailmassa että islamin itsensä voi olla vaikea kaikkea yhdistää ja sovittaa enemmistön hyväksymään muotoon.

• Anonyymi

Päivän sana
      Tiistai 9.9.2025

Kuka on antanut ihmiselle suun? Kuka tekee ihmisestä mykän tai kuuron, näkevän tai sokean? Enkö juuri minä, Herra?

2. Moos. 4:11

Kaikki on LUOJAN LUOMUSTA, miten ihminen LUOJAN LUOMANA
      - VOISIKAAN MUUHUN USKOA -

• Anonyymi

Totta MOOSES

• Anonyymi

Jeesus kuvaelmakin on hienosti esitettynä, miten siinä on elämä AJATTOMUUTTA
        JA AINA OLEVAA KAIKKEUDEN LUOMUSTA

• Anonyymi

Maailmankaikkeus: Multiversumi, mustat aukot, tietoisuus ja aika (Esko Valtaoja) | Puheenaihe 244

https://www.youtube.com/watch?v=PW8Cn9LuNjs&pp=ygUKdW5pdmVyc3VtaQ==

Peukku meni ylös!Onhan tällaisia nautinto kuunnella kun ei vaan raapaista pintaa vaan sukelletaan oikein kunnolla syvälle pinnan alle. Lisää tallaisia,Kiitos!Lisäbonus siitä että vaikka kaksi haastattelijaa, antaa vieraan puhua ja loistaa

• Anonyymi

Salaam!

2011 alkanut 3. Maailmansota alkoi ilmakehässä kuulluin Trumpetin puhalluksin. Epäilemättä ne olivat yksi Ilmestyksen trumpeteista. Numeroa on mahdoton arvata. Kuitenkin sotajoukko joka silloin otti vallan henkisen ja salaisen näyttäisi tuhoavan joko nopeasti tai hidastetusti 1000 vuodessa kolmasosan tai 2/3 osaa ihmiskunnasta. Itse veikkaan että tuho tapahtuu hitaasti 1000 v kuluessa.

Millainen sotavoima siis pitää valtaa maapallolla seuraavat 1000 vuotta:

200 milj. Ratsusotilasta PONATON eli Tyynenmeren Naton alaisena
      20 milj. Merisotilasta SENATON eli Intian valtameren Naton alaisuudessa
      2 milj. Lentosotilasta NATON alaisuudessa
      200000 Sotilasta MENATON eli Välimeren Naton alaisuudessa.
      20000 avaruussotilasta NASAN alaisuudessa.
      2000 johtajaa YK alaisuudessa
      200 johtajaa KIRKON alaisuudessa
      20 avataria INTIAN alaisuudessa
      2 Jumalaa joita pyritään pyhittämään ja kunnioittamaan.

Näihin voidaan lisätä vielä reserviksi lisää yhteensä 111 111 111 sotilasta. Niin että yhteensä 2 asemesta tulee 3.

Tälläiseksi näen muodostuvan 3. Maailmansodan voittajien muodostaman Maailmanarmeijan.
      Tuo armeija 1000 vuodessa tuhoaa 2/3 osaa maapallon asukkaista. Millä kaikilla tavoin ? Sitä en vielä tiedä.

Mutta Ilmestyksen Trumpettien mysteerit voivat kyllä olla jotain aivan muutakin. Ramayana teos kertoo että Ravana 10 päisen antikristuksen aikana maapalloa rasittaa liian suurina pidetyt armeijat ja sotavoimat. Ravanan aika on koko ajan ilmeisempi ja siitä kertoo myös Ilmestys 13.

Mennäänkö todella kuninkaiden anarkistiseen sotilasdiktatuuriin jossa tavalliset kansalaiset vähitellen tuhotaan. Se näyttäisi olevan jo ovella.

Niin kuin kirkko 900 luvulla teki päätöksen että ainoastaan kirkossa on pelastus. Samoin tekee Ravana päätöksen että vain armeijassa on pelastus.

Nää visiot on syytä asettaa kritisoitaviksi. Ne on lyhyen tähtäimen rauhaa mutta pitkän tähtäimen tuhoa.

• Anonyymi

Karman lakisesti elämä nollaa olemuksen

Hyvä saa HYVÄÄ

JA PAHUUS KÄYPI PAHAN JALKAAN KUIN TERRIEDI IKUISUUTTAAN

• Anonyymi

Sekin on pahhuuven toimia, kun kuolema pelotteloipi - jotta kuoppaan vain

SIELLÄ ON SUN SIASI

• Anonyymi

Kaikesta pahan Kali yuga vallasta ja voittovoimasta huolimatta alkaa Jumalan valtakunta orastaa 2028. Se on jälleen juutalaisista alkunsa saava alussa ehkä pieni mutta kasvava valtakunta.

Monia yrittäjiä sen perustamiseen on toki jo ollut.

Kristuksen kirkko
      Islam
      Luostarilaitos
      Sääntökunnat, yliopistot ja ritarit
      Ranskan vallankumous
      Sosialismi
      Hare Krishna
      Jne.

Uusia yrittäjiä jopa 50-100 tai 300-500 vuoden välein. Daniel 7 sanoo kuitenkin että kuluu aika, ajat ja puoli aikaa Milanon ediktistä ennen kuin se tulee todella. Yksi aika on 490 vuotta. Joten vasta 2028 on aika otollinen sen toteen käymiseen.

Kaksi valtaa eli Venäjä ja Palestiina (islam) ovat sodan valinneet politiikan välineeksi juuri ennen vuotta 2028. Viittaako se siihen että ne pyrkii Jumalan valtakuntaa ohjaamaan suuntaan joka on heidän mielestä oikea.

Niin tai näin tämä toivo Jumalan valtakunnan tulemuksesta ei ole rikkaille mannaa sillä tuo valtakunta on köyhien, nälkäisten, murheellisten toivo eikä rikkaiden.

Aikaa kuluu eikä vieläkään Mahdia näy. Jo 2013 alkoi neuvottelut UBI palkasta mutta yhä näyttää siltä kuin Agenda 2030 tai joku sosialismin uudelleen herääminen maailman laajuisena vain voisi nostaa uusia tuulia. Vuoden 2013 neuvottelut eivät.

Maailmassa on uskoja lukuisia ja jokaisella niillä on omat toivonsa. Yhtä ainoaa maailmanlaajuista pelastavaa toivoa on vaikea kenenkään muun kuin juutalaisten tai Karitsan esittää. Näillä on moraalin ja sivistyksen taso kauttaaltaan tarpeeksi korkea. Islamilla on suurena kahden miljardin lössinä monia eri kasvoja ja jos joku onnistuu niin toisaalla saattaa terroristiryhmä pilata kaiken.

Sivistystaso maailmassa on toki noussut mutta paikoitellen myös laskenut. Herra ylentää ja alentaa. Jos jotakin ei kiinnosta Toivo Jumalan valtakunnasta niin muitakin toivoja on.

Salaam!

• Anonyymi

Salaam!

On YouTubeen ilmestynyt Propagandavideoita joissa esitetään toivoksi että Imaami Mahdi on VAIN JA AINOASTAAN SPIRITUAALINEN JOHTAJA VAILLA MATERIALISTISIA AMBITIOITA.

Tämä on sielujen voittamiseen tähtäävää propagandaa ja uskottelua jolla pyritään saamaan ihmiset sitoutumaan rukoukseen ja sunnaan ja ajattelemaan pelkästään tuonpuoleista.

Se onkin SUNNASSA tärkein päämäärä. Sekä myös Koraanissa. Tuonpuoleinen eikä materialistinen maanpäällinen paratiisi.

Tuo propaganda esittää myös mahdollisuuden että Mahdi onkin vain henkinen idea tai katalysaattori tai entsyymi eikä reaalinen persoona.

Hienoja näkemyksiä. Itse kuitenkin sain ennen niitä oppia tuntemaan Mahdia Harun Yahyan propagandan kautta joka sallii materialistisen näkökulman olevan ensimmäinen.

Tämän kommentin tarkoitus on kertoa että taistelu sieluista on alkanut ja propagandaa lentää puolin ja toisin jos jonkin laista.

Salaam!

• Anonyymi

Tempaus on kaikkeutta ja ylin kaikista olotiloista

• Anonyymi

Elämä ei määräänsä enempää anna, vaan juuri sen jotta voi todeta saaneensa riittävästi.

Piru vain villitsee lupaamalla kuun taivaalta ja näin vaikeuttaa LÖYTÖRETKEILIJÄN TAIVALTA KULKUA

• Anonyymi

Päivän sanaa
        Keskiviikko 10.9.2025

Pietari sanoi rammalle miehelle: ”Hopeaa ja kultaa minulla ei ole, mutta mitä minulla on, sitä minä sinulle annan. Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimessä: nouse ja kävele.”

Ap. t. 3:6

Työmies on palkkansa ANSAINNUT

• Anonyymi

Eräs islamilainen kirja kertoo että kalifikaatti esiintyy kolmessa eri muodossa.

1. Spirituaalinen kalifikaatti
      2. Poliittinen kalifikaatti
      3. Uskonnollinen kalifikaatti

Itse uskon että spirituaalinen = max 7000 vuotta eikä omaa materialistisia tavoitteita. Lopussa uskottomat pääsee voitolle niin että jopa Allahin nimen mainitseminen johtaa kuolemaan.

Poliittinen = max 700 vuotta (ehkä jopa 1111 vuotta) Ei lupaa liikaa materiaalisia asioita vaan verotukseen perustuen jotakin organisoi.

Uskonnollinen = max 70 vuotta. Esittää paljon massiivisia lupauksia jotka eivät yhden ihmisen elinaikana voi toteen käydä. Lupauksia tämänpuoleisesta hyvästä ja tuonpuoleisesta hyvästä. Saa aikaan jotakin, mutta .. ..... Esim. Neuvostoliitto oli koossa tuon 70 vuotta.

Kuka johtaa kutakin näistä kolmesta kulloinkin sitä en tiedä. Uskonnon vapaus suojelee tuota kolmatta eli Uskonnollista vaikka sen esittämät lupaukset vaikuttaa valheilta. Mikään ei voinut estää Lenin ja Maon valtakuntien syntyä. Vaikka ne oli vain 70 vuotisia utopioita.

• Anonyymi

Maan piruus on ikuista:
        - mutta elävä henki tarvii tätä tähän kastamista ikuisuuttaan välillä

Maan piruus elää valestaan - luulen parempaan pääsystä nämä kuopassaan eläjät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maan piruus on ikuista:
        - mutta elävä henki tarvii tätä tähän kastamista ikuisuuttaan välillä

Maan piruus elää valestaan - luulen parempaan pääsystä nämä kuopassaan eläjät.

Päivän sana
        Keskiviikko 10,9,2025
        Raamatunteksti(t)

2. kirje korinttilaisille 3
        5En tarkoita, että kykenisimme ajattelemaan mitään omin päin, mitään mikä olisi peräisin meistä itsestämme. Meidän kykymme on saatu Jumalalta, 6ja hän on myös tehnyt meidät kykeneviksi palvelemaan uutta liittoa, jota ei hallitse kirjain vaan Henki. Kirjain näet tuo kuoleman, mutta Henki tekee eläväksi.
        2. kirje korinttilaisille 3:5-6

näin se vain on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivän sana
        Keskiviikko 10,9,2025
        Raamatunteksti(t)

5En tarkoita, että kykenisimme ajattelemaan mitään omin päin, mitään mikä olisi peräisin meistä itsestämme. Meidän kykymme on saatu Jumalalta, 6ja hän on myös tehnyt meidät kykeneviksi palvelemaan uutta liittoa, jota ei hallitse kirjain vaan Henki. Kirjain näet tuo kuoleman, mutta Henki tekee eläväksi.

näin se vain on

Tämä pudottaa kaiken jankutuksen pois -

( jota ei hallitse kirjain vaan Henki. )

ELÄMÄN LÄHTEET ON AVATTAVA ELÄMÄÄ PULPUAVAKSI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivän sana
        Keskiviikko 10,9,2025
        Raamatunteksti(t)

näin se vain on

Päivän Sana
        12.09.25

Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut. Matt. 6:6

Mitään kikkoja ei tarvita. Mihinkään omaan tekemiseen ei tarvitse vedota. Mikään ominaisuutemme ei saa häntä kuulemaan tarkkaavammin. Riittää, kun lähestymme Isää Jeesuksen nimeen vedoten, ja hän kuulee meitä varmasti. – Ei hurskaita ja hyviä, vaan meitä syntisiä ja heikkoja.

Kiven kiertäminen ja sille kumartelut OVAT KAIKKI EPÄJUMALUUTTA

• Anonyymi

Päivän sana
      Torstai 11.9.2025

Hyvin hän on kaiken tehnyt. Kuurot hän saa kuulemaan ja mykät puhumaan.

Mark. 7:37

Tyhjän saa pyytämättäkin on ihmisen elämän pätkä ikuisuudessa

• Anonyymi

Päivän sana

Sunnuntai 14.9.2025
      Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi ja koko sielustasi, koko voimallasi ja koko ymmärrykselläsi, ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.

Luuk. 10:27

Näin elämän vertaisuus on tosi pohjalla

• Anonyymi

Joka tästä irtoaa on lastuja vain elämän ajattomuudessa.

• Anonyymi

Päivän Sana
      15.09.25

Suuri on sinun uskosi, nainen. Matt. 15:28

Jeesus sanoo kahden henkilön omistaneen suuren uskon. Toinen oli roomalainen upseeri Kapernaumin kaupungista, toinen kanaanilainen nainen – molemmat pakanoita. Ihmisten arvioima ”suuri usko” on usein itsevarmaa, mahtailevaa ja muiden uskoa vä- hättelevää. Jeesuksen suureksi kuvailema usko on nöyrää. Sadanpäämies sanoi: ”Ei, Herra, en minä ole sen arvoinen, että tulisit kattoni alle.” Kanaanilainen nainen tulkitsi käsityksensä omasta arvostaan sanomalla: ”Mutta saavathan koiratkin syödä isäntänsä pöydältä putoilevia palasia.” Saavathan koiratkin! Suuren uskon omistajilla ei ollut suuria ajatuksia itsestään, mutta he luottivat avun löytyvän Jeesuksen luota. He aavistivat, ettei Jeesus aja heitä pois heidän heikkoutensa tai mahdottomien pyyntöjensä tähden. He kääntyivät avoimesti kaikkine tuntoineen Jeesuksen puoleen eikä Jeesus pettänyt heidän luottamustaan.

Oivaltaa ei tarvitse MUUTAKUIN USKOA HEIKOUTTAAN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      179
      4187
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      27
      3137
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      27
      2825
    4. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      59
      2711
    5. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      55
      2650
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      90
      2595
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      12
      2329
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      86
      2045
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      147
      1949
    10. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      202
      1857
    Aihe