Pyhä Jumala siirsi kaikki pelastuksen vuoksi pahalle

Anonyymi

1998 tapahtui merkittävä ilmestyminen ihmisen pojan ja Kristuksen.
Jumala antoi saatanalle koko voimansa käyttöön ja käskyn : langeta kaikki alaisuuteesi taikakeinoin. Miksi niin tapahtui?

Koska Pyhä Jumala itse ei voi pyörtää sanojaan vaan kaikki kuuluvat niiden mukaan kadotukseen. Antoi Jumala kaikki saatanan alaisuuteen jotta he saisivat lisäaikaa sen minkä Ilmestys ja Daniel 7 lupaa kolmelle pedolle.

Nyt on kaikki alistettu pahan valtaan, jotta olisi mahdollista kiertää Jumalan pyhyyden antama tuomio koko maailmalle.

Mutta parannus ja kääntymys on mahdollinen Imaami Mahdin alla.
Jos Jumala suo. Niille sydämille, jotka Jumalaa rakastavat hänen normeistaan korkeista huolimatta. Ja jotka tahtovat kääntyä, vaikka se merkitsee huonoa elämää ja olosuhteita. Vain harvat siihen kykenee. Suuri osa jatkaa Jumalan saatanan välityksellä antamaa pitkää lisäaikaa.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmestys 1998 antoi myös seuraavan sanoman: Ilmestys 12 menossa sekä Joh 16:25.
      Avoin sanoma Jumalasta ja vertauskuvien avaaminen on käynytkin mahdolliseksi teknillisten laitteiden avulla.
      Ilmestys toinen tapahtui 2003 ja sen sanoma oli surullinen.
      Jeesus sanoi saaneensa perintöosansa paratiisia myöten, mutta tuo perintö turmeltiin kidnappauksin ja kuolleitten luilla.
      Niinpä koko maailma on nyt alttari, jolla kaikki kaunis uhrataan.

      2003 Jeesus sanoi tulevansa Meksikosta, levähtävänsä hetken Suomessa ja jatkavan matkaa Sebulonin luokse.

      Vuonna 2011 tai 2012 tapahtuikin tuo kolmas Ilmestys Slovakiassa mitä ilmeisimmin.

    • Anonyymi

      Myös 2017 tapahtui pienimuotoinen Ilmestys.
      Joten niitä on tapahtunut noin viiden vuoden välein. Mikäli niin on voimme odottaa 2022 seuraavaa ILMESTYSTÄ tai merkkiä.

      Itse yritän pyhittäytyä sen varalta, mutta olen liian köyhä ja vailla entistä apua, jotta itse seuraavasta ilmestymisestä voisin täysin rinnoin olla mukana.

      Yritän kuitenkin, jos Herra suo.

    • Anonyymi

      Raamatussa kuvataan henkistä vaellusta, muutenhan sillä ei olisi mitään merkitystä ja JEESUS kuvaus on sitä uskoa millä tätä vaellusta teemme

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe