Ostin äsken mönkkärin, jossa vilkut vilkuttavat tavallista nopeammin. Kaikki vilkut edessä ja takana hätävilkut tekee tätä. Onko siis mahdollisesti vilkkurele rikki tai siinä jotain häikkää?
Myyjä sanoi että niillä ollut mutta ostanut sitten uuden releen. Ehkä se mahdollisesti myös rikki nyt.
Mönkijänä siis Kymco MXU 50.
Vilkkurele rikki?
7
346
Vastaukset
- Anonyymi
on mahdollisesti rikki tai voi siinä olla jotakin häikkää.
- Anonyymi
Ok. Missä vilkkurele mönkijässä sijaitsee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Missä vilkkurele mönkijässä sijaitsee?
mun mönkijässä vilkkurele on istuimen alla olevassa sulake ja rele rasiassa.
- Anonyymi
Polttimot kuitenkin ehjät?
- Anonyymi
Kyllä, sillä vilkuissa näkyy normaalisti valo. Ne vaan vilkuttaa niin nopeasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, sillä vilkuissa näkyy normaalisti valo. Ne vaan vilkuttaa niin nopeasti
Ok, sitä vaan ajattelin että palanut polttimokin voi saada vilkun räpsymään liian nopeasti.
- Anonyymi
onko vaihdettu ledipolttimoita alkuperäisten tilalle? luultavasti on, ja syy on siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343956
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131879Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681165Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51021- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti331894Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26881En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39872