Sä nainen kusetat

Anonyymi

Ja tää on sulle nainen!
Oikein helmiäispöllö!

20

831

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitään enkä ketään kuseta

• Anonyymi

No mä en ainakaan kuseta ketään. Paitsi koiraani.

• Ikävä ristoa ja funeuata.

• Anonyymi
        Farmbiggarouh kirjoitti:

Ikävä ristoa ja funeuata.

Eli miehen kirjoittamia kusetuksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli miehen kirjoittamia kusetuksia.

Minä ajattelen kaikista jotain positiivista. jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää. Negatiivisuus ei sovi minulle ollenkaan.

• Anonyymi
        Farmbiggarouh kirjoitti:

Minä ajattelen kaikista jotain positiivista. jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää. Negatiivisuus ei sovi minulle ollenkaan.

En pysty näkemään esimerkiksi Anders Breivikissä mitään hyvää. Sori, olen liian vanha sellaiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pysty näkemään esimerkiksi Anders Breivikissä mitään hyvää. Sori, olen liian vanha sellaiseen.

... ja sitten taas jotkut valehtelijat, trollaajat, palstakusettajat jne. - no, joku muu saa etsiä ja nähdä heissä sen "hyvän" mitä tahtookaan. Kaikkien ei tarvi, ei kerkeä. 😫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

... ja sitten taas jotkut valehtelijat, trollaajat, palstakusettajat jne. - no, joku muu saa etsiä ja nähdä heissä sen "hyvän" mitä tahtookaan. Kaikkien ei tarvi, ei kerkeä. 😫

Narsisteista ja psykopaateista puhumattakaan. Jotkut muut saavat nähdä heissä "huipputyyppejä", ja näkevätkin. Ovat nähneet, ja tulevat näkemään. Ei kiitos. 😫

• Anonyymi
        Farmbiggarouh kirjoitti:

Menkää narsissit våttuun mun kommentista. Ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Farmbiggarouh kirjoitti:

Voi helevattu, anna mun kaikki kestää🙉

• Anonyymi

Aijaa, millä tavalla ja ketä??

• Anonyymi

Kenen syy joku törkeä omatekotrolli on tällä kertaa?

Hoh-hoi-jaa...

• Anonyymi

Jo on prkl, ku mitään ei saisi olla!
      Mitäs helvettiä pitää nuuskia koko aika toisen tavaroita?

• Anonyymi

Itse olet pöllömpi.

• Anonyymi

En ole pöllömpi, vai mitä😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole pöllömpi, vai mitä😉

Olet pöllömpi. Jos minäkin olen.

• Anonyymi

Niinhän sinä luulet..

• Anonyymi

Tilasimme juotavaa Alkon verkkokaupasta. Kiire kun vähän oli juhlien pukatessa päälle, oli pakko kysyä asiakaspalvelusta, milloinkas ne juomat sitten on siellä Kustavissa. Asiakaspalvelu, tympääntyneenä, totesi siihen, että yleensä parin kolmen tunnin päästä, riippuen nautitusta määrästä. 😁 Terkkuja saaristosta!
      https://m.youtube.com/watch?v=Uo4SRq-9bco

• Anonyymi

En todellakaan kuseta..miks niin tekisin..mut on tääl niitä jotka nii tekee..sun pitää vaa luottaa..mulla on kaksois olento

• Anonyymi

Kaksoisolento on yhdyssana. Olet harhoissasi. Mitään kaksoisolentoa ei ole, eikä kukaan kuseta. Et ole täällä pääosassa. Olet vaan niin palstaharhoissa, että kuvittelet kaiken liittyvän sinuun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      120
      7101
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      122
      4884
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      64
      4165
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3433
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      2221
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      266
      1635
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1435
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1408
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      56
      1354
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1276
    Aihe