Ja tää on sulle nainen!
Oikein helmiäispöllö!
Vastaukset 20
- Anonyymi
Mitään enkä ketään kuseta
- Anonyymi
No mä en ainakaan kuseta ketään. Paitsi koiraani.
- Anonyymi
Farmbiggarouh kirjoitti:
Ikävä ristoa ja funeuata.
Eli miehen kirjoittamia kusetuksia.
Anonyymi kirjoitti:
Eli miehen kirjoittamia kusetuksia.
Minä ajattelen kaikista jotain positiivista. jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää. Negatiivisuus ei sovi minulle ollenkaan.
- Anonyymi
Farmbiggarouh kirjoitti:
Minä ajattelen kaikista jotain positiivista. jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää. Negatiivisuus ei sovi minulle ollenkaan.
En pysty näkemään esimerkiksi Anders Breivikissä mitään hyvää. Sori, olen liian vanha sellaiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty näkemään esimerkiksi Anders Breivikissä mitään hyvää. Sori, olen liian vanha sellaiseen.
... ja sitten taas jotkut valehtelijat, trollaajat, palstakusettajat jne. - no, joku muu saa etsiä ja nähdä heissä sen "hyvän" mitä tahtookaan. Kaikkien ei tarvi, ei kerkeä. 😫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... ja sitten taas jotkut valehtelijat, trollaajat, palstakusettajat jne. - no, joku muu saa etsiä ja nähdä heissä sen "hyvän" mitä tahtookaan. Kaikkien ei tarvi, ei kerkeä. 😫
Narsisteista ja psykopaateista puhumattakaan. Jotkut muut saavat nähdä heissä "huipputyyppejä", ja näkevätkin. Ovat nähneet, ja tulevat näkemään. Ei kiitos. 😫
- Anonyymi
Farmbiggarouh kirjoitti:
Menkää narsissit våttuun mun kommentista. Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Farmbiggarouh kirjoitti:
Voi helevattu, anna mun kaikki kestää🙉
- Anonyymi
Aijaa, millä tavalla ja ketä??
- Anonyymi
Kenen syy joku törkeä omatekotrolli on tällä kertaa?
Hoh-hoi-jaa... - Anonyymi
Jo on prkl, ku mitään ei saisi olla!
Mitäs helvettiä pitää nuuskia koko aika toisen tavaroita? - Anonyymi
Itse olet pöllömpi.
- Anonyymi
En ole pöllömpi, vai mitä😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole pöllömpi, vai mitä😉
Olet pöllömpi. Jos minäkin olen.
- Anonyymi
Niinhän sinä luulet..
- Anonyymi
Tilasimme juotavaa Alkon verkkokaupasta. Kiire kun vähän oli juhlien pukatessa päälle, oli pakko kysyä asiakaspalvelusta, milloinkas ne juomat sitten on siellä Kustavissa. Asiakaspalvelu, tympääntyneenä, totesi siihen, että yleensä parin kolmen tunnin päästä, riippuen nautitusta määrästä. 😁 Terkkuja saaristosta!
https://m.youtube.com/watch?v=Uo4SRq-9bco - Anonyymi
En todellakaan kuseta..miks niin tekisin..mut on tääl niitä jotka nii tekee..sun pitää vaa luottaa..mulla on kaksois olento
- Anonyymi
Kaksoisolento on yhdyssana. Olet harhoissasi. Mitään kaksoisolentoa ei ole, eikä kukaan kuseta. Et ole täällä pääosassa. Olet vaan niin palstaharhoissa, että kuvittelet kaiken liittyvän sinuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️541094Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?171079- 82871
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)84788Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21747Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k206640- 59631
- 105627
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet204618- 99582
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html265505Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.102488Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73471- 39434
- 5418
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413- 32412
- 47410
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9144390Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas20363