Sä nainen kusetat

Anonyymi

Ja tää on sulle nainen!
Oikein helmiäispöllö!

20

613

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitään enkä ketään kuseta

• Anonyymi

No mä en ainakaan kuseta ketään. Paitsi koiraani.

• Ikävä ristoa ja funeuata.

• Anonyymi
        Farmbiggarouh kirjoitti:

Ikävä ristoa ja funeuata.

Eli miehen kirjoittamia kusetuksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli miehen kirjoittamia kusetuksia.

Minä ajattelen kaikista jotain positiivista. jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää. Negatiivisuus ei sovi minulle ollenkaan.

• Anonyymi
        Farmbiggarouh kirjoitti:

Minä ajattelen kaikista jotain positiivista. jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää. Negatiivisuus ei sovi minulle ollenkaan.

En pysty näkemään esimerkiksi Anders Breivikissä mitään hyvää. Sori, olen liian vanha sellaiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pysty näkemään esimerkiksi Anders Breivikissä mitään hyvää. Sori, olen liian vanha sellaiseen.

... ja sitten taas jotkut valehtelijat, trollaajat, palstakusettajat jne. - no, joku muu saa etsiä ja nähdä heissä sen "hyvän" mitä tahtookaan. Kaikkien ei tarvi, ei kerkeä. 😫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

... ja sitten taas jotkut valehtelijat, trollaajat, palstakusettajat jne. - no, joku muu saa etsiä ja nähdä heissä sen "hyvän" mitä tahtookaan. Kaikkien ei tarvi, ei kerkeä. 😫

Narsisteista ja psykopaateista puhumattakaan. Jotkut muut saavat nähdä heissä "huipputyyppejä", ja näkevätkin. Ovat nähneet, ja tulevat näkemään. Ei kiitos. 😫

• Anonyymi
        Farmbiggarouh kirjoitti:

Menkää narsissit våttuun mun kommentista. Ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Farmbiggarouh kirjoitti:

Voi helevattu, anna mun kaikki kestää🙉

• Anonyymi

Aijaa, millä tavalla ja ketä??

• Anonyymi

Kenen syy joku törkeä omatekotrolli on tällä kertaa?

Hoh-hoi-jaa...

• Anonyymi

Jo on prkl, ku mitään ei saisi olla!
      Mitäs helvettiä pitää nuuskia koko aika toisen tavaroita?

• Anonyymi

Itse olet pöllömpi.

• Anonyymi

En ole pöllömpi, vai mitä😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole pöllömpi, vai mitä😉

Olet pöllömpi. Jos minäkin olen.

• Anonyymi

Niinhän sinä luulet..

• Anonyymi

Tilasimme juotavaa Alkon verkkokaupasta. Kiire kun vähän oli juhlien pukatessa päälle, oli pakko kysyä asiakaspalvelusta, milloinkas ne juomat sitten on siellä Kustavissa. Asiakaspalvelu, tympääntyneenä, totesi siihen, että yleensä parin kolmen tunnin päästä, riippuen nautitusta määrästä. 😁 Terkkuja saaristosta!
      https://m.youtube.com/watch?v=Uo4SRq-9bco

• Anonyymi

En todellakaan kuseta..miks niin tekisin..mut on tääl niitä jotka nii tekee..sun pitää vaa luottaa..mulla on kaksois olento

• Anonyymi

Kaksoisolento on yhdyssana. Olet harhoissasi. Mitään kaksoisolentoa ei ole, eikä kukaan kuseta. Et ole täällä pääosassa. Olet vaan niin palstaharhoissa, että kuvittelet kaiken liittyvän sinuun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Bile-Sanna vai pääministeri-Marin? Lue Ukkolan kolumni

Bile Dani on saanut haastajan Bile Sanna. Seiska ja Iltalehti uutisoivat alkoholin huuruisista julkkisjuhlista, jollaisia pääministerimme Sanna Marin
      Maailman menoa
      495
      7971
    2. Mikko Kuustonen paljastaa Hanna-rakkaan yllättävän teon kriisin keskellä: "Ne on rankkoja..."

Mikko Kuustonen ja Hanna Brotherus on kyllä mielenkiintoinen pari. Rakastuneet kypsissä kymmenissä ja uusioperhettä pukkaa: https://www.suomi24.fi/vii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      2601
    3. Kepulaiset arvioivat Marinin ruumiinrakennetta

Keskustan pää-äänenkannattajalehti Suomenmaa teki arvioita Marinin terveydentilasta muun muassa hänen siivousintonsa, ruumiinrakenteen ja juoksuharras
      Maailman menoa
      162
      2552
    4. Uuh! Mediapersoona Janni Hussi yllättää kuumana narubikineissä ilkamoiden: "Yritin sihdata tota..."

Janni Hussi viettää Kreetalla kuumaa lomaa kihlattunsa Joel Harkimon kanssa. Tämä kuva on saanut eniten tykkäyksiä Instassa, eikä ihme! https://www.su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1780
    5. Et halua mitään väärinkäsityksiä

ja että siksi käännät selkäsi mulle. Älä tee omia johtopäätöksiä. Joohan ihana?
      Ikävä
      83
      740
    6. Nyt tiedän, meidän pitäisi nainen

harrastaa seksiä niin ei kumpaakaan ujostuttaisi.
      Ikävä
      42
      684
    7. Rokottamattomat ovat tehneet itse itsestään panttivankeja

Olisiko nyt pikkuhiljaa aika luopua rokotevastaisuudesta ja hakea se rokote? "Presidentti ei esimerkiksi puhu siitä, että koronarokotetut olisivat ro
      Kokkola
      83
      668
    8. Matematiikkaa

Mitä tiukemmat vaatimukset puolison tai seksikumppanin suhteen, sitä pienempi valinnanvara. Pätee molempiin sukupuoliin. Monilla on niin suuret vaatim
      Sinkut
      152
      639
    9. Miettinyt tässä sun älynlahjojasi

Kun on tässä tullut seurattua sun tekemisiäsi jonkin aikaa, niin kiinnittänyt huomiota pään käyttöön yleisemmin. Naisesta kyse. Yksinkertaisuus ei ole
      Tunteet
      126
      620
    Aihe