Ihmisiä on paljon kateissa, selityksenä on, että he ovat vaan tavoittamattomissa kun kännykkäyhteydet eivät toimi. Voiko olla niin, että tukiasemat ovat huuhtoutuneet tulvan mukana veteen? Eikö mastot yleensä kannattaisi rakentaa johonkon korkeammalle paikalle?
Saksassa tukiasemat joen töyräällä?
5
952
Vastaukset
- Anonyymi
Korkeita paikkoja ei ole loputtomiin ja yksi masto ei välttämättä pysty käsittelemään satojen tuhansien käyttäjien määrää.
Lisäksi jos ja kun luonnonkatastrofi on katkaissut alueelta sähköt, eivät tukiasemien varmistusakut pidä yhteyksiä kuin muutaman tunnin. Operaattoreilla on toki korjaamoporukoita ja jopa tilapäistukiasemia, mutta tyypillistä on, että tuhoalueen puhelinliikenne lisääntyy hurjasti, kun sinne ja sieltä soitellaan osittain myös turhia puheluita.
Pitäisi malttaa olla olematta mukana tukkimassa yhteyksiä ja yleisessä hätätilanteessa soittaa vain todella tärkeitä puheluita ja nekin lyhyesti.- Anonyymi
Yleisessä hätätilanteessa viranomaiset voivat rajoittaa puhelinliikennettä...
Anonyymi kirjoitti:
Yleisessä hätätilanteessa viranomaiset voivat rajoittaa puhelinliikennettä...
Niinpä. Sitten kukaan ei pääse minnekään, ellei ole aikeissa soittaa juuri hätäkeskukseen. ; )
- Anonyymi
Talojen katoillahan niitä on kerrostaloissa, tuolla taitaa kyllä olla lähinnä omakotitaloja. Eipöä ne kännykätkään toimi jos ovat veden alla ja akkukin tyhjenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178