Huumeet kiehtoo

Anonyymi

Hmm. Olen periaatteessa huumevastainen ollut, varsinkin kannabista vastustan, koska se tekee tyhmäksi.
Mutta siitä huolimatta jotkut huumeet kiehtoo. Ehkä erityisesti hallusinogeenit, muuttuneet tajunnantilat. Tai semmoinen huumerekvisiitta, värikkäät kankaat, korut yms.

Varsinkin kun kaikki julkkikset mainostavat bilehuumeita, kuinka ne kuuluu jetset-elämään ja annetaan kuva, että voi viihdekäyttää.

Hassua, että hallusinaatiot ja aistielämykset kiinnostaa, vaikka olen kyllä aika herkkä ihminen. Varmaankin sellainen erityisherkkä.

Ja toisaalta pelkäisin pahoja trippejä, oisko ne niinkuin unia, joista sä et herää. Ja jotkut unetkin voi olla järkyttäviä.

En mitään piikittämistä uskaltaisi tehdä, en pidä piikeistä ja se vaikuttaa vaaralliselta tunkea kaikkea suoneen. Tuskin haluaisin polttaakaan. En ole ikinä esim. kokeillut tupakkaa. Alkoholiakin juon kohtuudella.

Mutta nykyään varsinkin annetaan huumeista hirmu hieno kuva. Jos olisin jossain bilettämässä yökerhossa ja joku tajoais huumepilleriä, niin olisi kiusaus kokeilla.

Nuorena on kyllä lukenut kaikkia varoituksia ja haittoja huumeista, mutta ehkä ne unohtuu kun kaikki lobbaa huumeita ja antaa ymmärtää, että niitä voi käyttää saamatta haittoja. Ja huumemyönteiset sanoo, että huumevalistus on vain pelottelua ja propagandaa.

Itseäni kun mietin, niin olen kyllä ollut hirveän herkkä kaikille fyysisille tuntemuksille. Koen ne negatiivisena ja pyrin välttämään sellaista. Niin miten edes kestäisin jotain huumeiden vaikutuksia?

En esim. juo itseäni känniin, koska oksennan jos juon liikaa ja se on minusta epämiellyttävää.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan kokeilusta kerran pari vuodessa minunkin alkoi 28 vuotiaana. Vajaan kymmenen vuoden kuluttua perhe hajosi ja se on vienyt mukanaan. Kodit autot kaikki alkoi mennä kun viisikymmentä oli mittarissa. Nyt on jo hakattu useat kerrat sairaalakuntoon, kun en ole kuulemma maksanut oikein ja olen kertonut liikaa.

    • Anonyymi

      siitä vaan kokeilemaan jos elämä on tylsää. lopettaminen on kyllä vaikeaa, mutta 2 vuoden lakkoja pystyy pitämään.

    • Anonyymi

      Minua kiehtoo itseni kanssa pärjääminen.

    • Anonyymi

      Minä tykkän että piri ja esso ja bentsot ja kannabis tule hyvä olo :) 100 100 100

      Vihan alkoholia enkä sittä käyttä :(

    • Anonyymi

      En koske subutex tai heroini enkä tramal mutta panacod ja musta parta ja lyrica tule hyvä olo :) 100 100 100

    • Anonyymi

      Olen muuten skitsofreenikko ja heille ei suositella päihteiden käyttöä, koska se voi pahentaa tilaa.

      Luin just, että psyykenlääkkeet estää hallusinogeenien vaikutuksen.

      -ap

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2239
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      227
      2005
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1572
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1541
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1311
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      150
      1281
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      50
      1177
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      66
      1068
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe