Kiitän kovasti kilahtanutta joka on päätynyt nykyisellään ajattelemaan minua kertoen että hänellä ei ole mitään ajateltavaa, noh, tapa se on aivottoman ehkä sitten ajatella ajattelemattomia, jotka kuitenkin aiheuttaa kovasti kirjoittelua palstalle minusta.
Kukin tyylillään ja hän on oivaltanut tyylin, jota tuskin kukaan oikeasti tervepäinen harjoittaa.
No täällä Chiang Maissa on pääosin lämpötila alle 30 niitä selssiuksia ja sataa ropsahtelee määrävälein, joten ei tarvitse kilahtaneen olla huolissaan myöskään ilmanlaadusta jota minä hengitän.
Kyselyä ollut millä luvalla minä asun täällä Chiang Maissa, joten kerron että vaimon luvallahan minä.
Mitä tulee virallisempiin lupiin, niin googlauksen mestari voi yhdistää summasummaarumiin avioliittoni, yhteisen lapsemme, minun ikäni ja perheeni yhteisen varallisuuden tuoman mahdollisuuden .... niin kilahtanuthan voi tässä kohdin ryhtyä tarinoimaan siitä korruptistansa junttimaisesti, kun muut puhuu korruptiosta.
Kyllä, kokemusta on, tuli appiukko maksaneeksi jollekin katsastuskonttorin pomolle palmun alla vaimolleni elämänsä ekat moottoripyörä- ja autokortit, jotka minä ketku järjestin suomessa hänelle ajokortiksi jossa ajo-oikeus henkilöautolla ja isolla moottoripyörällä.
Häneltä jäi siis väliin kaikki suomalainen ajokoulutus, teoriat ja inssi liukkaan kelin kursseineen päivineen, mutta me ollaan nämä liukkaat hoideltu ihan omatoimisesti.
Meidän perhettä ei olla rokotettu eikä rokoteta, ennenkuin vähempiosaiset on saanut omansa ja arvelen tuolloin olevan enemmän tietoa viiruksesta ja rokotteistakin.
Kilahtanut kaipasi Phuketkuulumisia, joista kyllä olen kirjoittanut mutta kerrottakoon, että huvilallamme asuu 5 lapsiperhettä ja pariskunta joka pitää huolta kiinteistöstä ym.
Perheet luonnollisesti asuu veloituksetta ja saa myös tarvitsemansa ravinnon ja terveydenhuollon tarvittaessa.
Hän on kiinnostunut myös Azista joten kerrottakoon että tuo Neidin miljoonajahdiksi luokittelema 300.000 euron paatti on Phuketin rannassa kyllä, meidän huvilamme poijussa rantasaunan edustalla, joka kyseinen sauna ei ole savusauna, joskin kyllä puulämmitteinen.
Balle ja Ballen hoitaja voi hyvin, koska suomalainen ystävämme joka hetken aikaa tahtoi viettää aikaansa niissä vaatimattomissa oloissa, rakastui jumalauta ballen hoitajaan ja he löivät hynttyyt yhteen.
Ovat rakennelleet syrjäiseen vuoristopaikkaansa aikamoisen keitaan itselleen.
Täällä Chiang Maissa yritetään kompuroida eteenpäin yhteen hiileen puhaltaen niillä resursseilla mitä käytössä ja toistaiseksi jokaisen työläisperheemme taloudellisen tilanteen olemme pystyneet pitämään paremmalla tasolla kuin siellä suomessa toimeentulotukianomusta tekevällä.
Mukavahan se on lukea Neidon kristallipallon tuotoksia ja jos ne pitää paikkansa edes suuntaa antavasti, niin ei ole meilläkään huolenhäivää, vaan elämähän sitten jatkuu varsin valoisana.
On tullut viimeaikoina hieman normaalia enemmän ruokailtua muutaman ystävän ravintolassa perheen ja työläisperheiden kanssa, sanotaan vaikka tyky-hengessä jota tyky-saunomista suomessa enemmän harjoitetaan.
Näin tämä runsaslukuinen thaiyhteisömme on saanut vähän alituiseen stressiinsä hyvää mieltä.
Minulle yleensä riittä grillattu plaa.
Tosin myös pientä kotikekkeriä on ollut ja huomenna taasen ruokailun, kohtuujuomisen merkeissä ja lapsethan tykkää polskutella meidän kotialtaassa joka on kotona, eikä hotellissa.
Vaimo kävi entisellä klinikallaan katsastamassa pojan torikset ja siellä minä vahingossa kuulkaas hoksasin miten Kuksa huolletaan.
Ostin sellaisen dremellin tapaisen jossa erilaisia hiontapäitä, jolla kuulkaas pienellä vaivalla taidan saada Kuksastani erittäin valokuvauskelpoisen.
Hauskaa minulla oli kun huomasin Neitimme ryhtyvän etunimensä kirjaimilla nyt feikkailemaan etunimen alkaen VE kun ennen se oli JA.
No minun etunimeni kaksi ensimmäistä kirjainta on JO ja väitän että Numban esimerkiksi eläkekortissa vaikka meillä onkin samat päivät ja kuukausi syntymäajassamme, että Numba ei ole JO.......
Oikeastaan hauskinta minulla oli lukiessani Neidin kommenttia että hänhän ei toisten pillien mukaan piiperrä koska hänellä todistevalokuvansa vanhoissa kännyköissä, mutta kovasti kuitenkin palstalla on tahto että minä aijaisin Kuksaani.
Varsin ristiriitaista minun mielestäni tuoolainen piipitys aikuiselta mieheltä.
Muistuupa mieleeni tilaukseni passi puussa ja lopputuloksena passihan oli puussa.
Neito on kertonut kuinka alaikäisenä ajeli mobedillaan tapahtuen yhtä sun toista.
Mulla oli myös monta mopoo ja paras oli uus Soliferi se sellainen joka oli lähes identtinen silloin Suzun satapiikin kanssa, aloitin jokapäiväisen mopoilun kun olin 11 vuotias.
Jumankekka nyt meidän poika on oivaltanut että asialliset kuteet niskaan ja umpikypärä tummalla visiirillä, alle salaa vaimon Spora ja baanalle.
Ei ole vielä pysäytetty ja aika näyttää mitä tapahtuu jos kiinni jää.
Jätkä muuten tietää miten laatupyöräänsä ohjaa, ei tarvitse vahingossa hoksata miten ohjataan kuten 2010.
TERVEISET CHIANG MAISTA JUNTEILLE JUNTTILAAN.
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan mukavia unelmia ja kauniita ajatuksia. Ei muuta kuin terkkuja hesaan hoitsuille!
Tuo oli kyllä varsin kornia: "emme ota rokotteita ennenkuin vähempiosaiset on saanut omansa"
Thaimaassa kun mennään noissa rokotteissa siinä järjestyksessä että minimoidaan jälleen tarttuminen väestöön. Sillä ei ole tekemistä rahan kanssa. Kun suojaat itsesi, suojaat myös läheisesi. Toinen vaihtoehto on eristää itsesi yksin jonnekin, eikä käydä missään, jos läheisiisi kuuluu riskiryhmää.
Sinun kohdallasi asia on Suomessa varmaankin jo hoidettu, koska olet aivan varmasti Helsingin ja uudenmaan terveydenhuoltopiirin vakiasiakas, eikä kannata ottaa riskiä puolin ja toisin. Helsingissä rokotetaan jo parikymppisiäkin.
Joten lakkaa satuilemasta, aikuinen mies.Hyvä idiootti, täällä thaimaassa lähes kaikilla ihmisillä on läheisiä, jotka kuuluu riskiryhmään, eikä täällä ole edes mahdollisuutta saada rokotetta kaikille.
Tosin kuten lukea saattaa niin Nami on aivan toinen näissä asioissa kuin muut paikkakunnat thaimaassa.
Miten junttilassa apina ...... miksi toista rokotusta annetaan erittäin monelle vasta syksyllä ekasta rokotteesta 11 viikon kuluttua......Haloo,
Ai että Hesassa rokotetaan jo parikymppisiä, no se on hyvä asia. Koska sinun maalaiskylässä?
- Anonyymi
Kuksa hoonattu? Ei muuta kuin fotoa tulemaan mutta älä laita Helkama-uuniin. Halkeaa vain lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2695792Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651909- 1801720
- 1191211
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131161Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561057Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71026Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41941RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49921Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288912