Päivä..............
<3
Mites teillä on mennyt............
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nukkuessa 😴
- Anonyymi
Oon miettinyt, että pitäisköhän sun astua legon päälle.
Tekis mieli taas linkkailla teille biisejä........
<3- Anonyymi
Linkkaa toki
Risto_ kirjoitti:
Jätetään väliin..............
<3
Mutta tahtoisin.........Linkkaa joku biisi illan päätteeksi....<3
🐅tigrutoivottaa kirjoitti:
Linkkaa joku biisi illan päätteeksi....<3
🐅Ei pysty............
<3
😺
Kuka tigru oletkaan, niin 40 akat mielessä.....- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Ei pysty............
<3
😺
Kuka tigru oletkaan, niin 40 akat mielessä.....Oikein monikossa.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Joo, monikossa, mutta yksi on ylitse muiden.........
<3Montako mielessä?
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Jääköön omaksi tiedokseni...........
<3Joo ei kiinnosta.
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei kiinnosta.
Mielessä myös jokunen edesmennyt ihminen.........
<3
Ja älä kirjoittele mulle, jos ei kiinnosta....- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
<3
Ja älä kirjoittele mulle, jos ei kiinnosta....Olet vieras.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
<3
Ja älä kirjoittele mulle, jos ei kiinnosta....Minäkin kaipaan edesmenneitä muutamaa. Ei se ikävä poistu koskaan.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Joo, alieni olen.....
<3Vieras eli en tunne.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Joo, alieni olen.....
<3Olet ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin kaipaan edesmenneitä muutamaa. Ei se ikävä poistu koskaan.
Ei se täysin koskaan väisty.
- Anonyymi
Hyvää viikonloppua ja kippis :) Saunaan menossa ja iltanuotiolle. Pari litraa viiniä kaiken varalta, jos jano yllättää
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Mitäs iltanuotiolla......
<3
?Katselen tulta ja mietiskelen. Siemailen vähän viiniä. Oikeasti vähän, yritän parantaa juopottelutapani. Kaunis maisema ja pohjoisen yö valoisa. Yksin istuskelen, ajatuksille tilaa.
<3 Anonyymi kirjoitti:
Katselen tulta ja mietiskelen. Siemailen vähän viiniä. Oikeasti vähän, yritän parantaa juopottelutapani. Kaunis maisema ja pohjoisen yö valoisa. Yksin istuskelen, ajatuksille tilaa.
<3Hauskaa iltaa sinne/yötä...........
<3
- Anonyymi
Jokunen panta puuttuu vielä
Siir. 13: 15 - Anonyymi
Monenlaista touhuiluu, jos kertos ne paikat missä tuli käytyä tänään, tekis todella oudon vaikutelman. Suorastaan eriskummallisen. Jakomielisyys on joskus tarpeen.
- Anonyymi
Miettiessä ett poistanko itseni somesta, liityin yhden tutun pyynnöstä ja nyt ei enää pidetä kauheasti yhteyksiä. Toisaalta eihän mun ole pakko käydä siellä, ehkä vaan lopetan käymiset kokonaan.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Mistäs somesta puhut....
<3Naamakirjasta puhun, en onneks muihin ole liittynyt enkä liity. Tuokin tuli tehtyä vain tuon tutun takia, olis pitänyt poistaa se jo viime vuonna, kun ei enää nähty kauheasti. Eipä mun tarvi tuolla käydä, annan olla, eipä se siellä haittaa bittiavaruudessa. Kaikkea sitä tuli tehtyä kuin tuollaseen joutavaan mentyä. En ole postannut sinne mitään, enkä kuvia laitellut, olkoot siellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau425915Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens353668Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html603518Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k5073043Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2312220Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1582090- 522042
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301697Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61371- 781333