Päivä..............
<3
Mites teillä on mennyt............
31
67
Vastaukset
- Anonyymi
Nukkuessa 😴
- Anonyymi
Oon miettinyt, että pitäisköhän sun astua legon päälle.
Tekis mieli taas linkkailla teille biisejä........
<3- Anonyymi
Linkkaa toki
Risto_ kirjoitti:
Jätetään väliin..............
<3
Mutta tahtoisin.........Linkkaa joku biisi illan päätteeksi....<3
🐅tigrutoivottaa kirjoitti:
Linkkaa joku biisi illan päätteeksi....<3
🐅Ei pysty............
<3
😺
Kuka tigru oletkaan, niin 40 akat mielessä.....- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Ei pysty............
<3
😺
Kuka tigru oletkaan, niin 40 akat mielessä.....Oikein monikossa.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Joo, monikossa, mutta yksi on ylitse muiden.........
<3Montako mielessä?
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Jääköön omaksi tiedokseni...........
<3Joo ei kiinnosta.
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei kiinnosta.
Mielessä myös jokunen edesmennyt ihminen.........
<3
Ja älä kirjoittele mulle, jos ei kiinnosta....- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
<3
Ja älä kirjoittele mulle, jos ei kiinnosta....Olet vieras.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
<3
Ja älä kirjoittele mulle, jos ei kiinnosta....Minäkin kaipaan edesmenneitä muutamaa. Ei se ikävä poistu koskaan.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Joo, alieni olen.....
<3Vieras eli en tunne.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Joo, alieni olen.....
<3Olet ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin kaipaan edesmenneitä muutamaa. Ei se ikävä poistu koskaan.
Ei se täysin koskaan väisty.
- Anonyymi
Hyvää viikonloppua ja kippis :) Saunaan menossa ja iltanuotiolle. Pari litraa viiniä kaiken varalta, jos jano yllättää
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Mitäs iltanuotiolla......
<3
?Katselen tulta ja mietiskelen. Siemailen vähän viiniä. Oikeasti vähän, yritän parantaa juopottelutapani. Kaunis maisema ja pohjoisen yö valoisa. Yksin istuskelen, ajatuksille tilaa.
<3 Anonyymi kirjoitti:
Katselen tulta ja mietiskelen. Siemailen vähän viiniä. Oikeasti vähän, yritän parantaa juopottelutapani. Kaunis maisema ja pohjoisen yö valoisa. Yksin istuskelen, ajatuksille tilaa.
<3Hauskaa iltaa sinne/yötä...........
<3
- Anonyymi
Jokunen panta puuttuu vielä
Siir. 13: 15 - Anonyymi
Monenlaista touhuiluu, jos kertos ne paikat missä tuli käytyä tänään, tekis todella oudon vaikutelman. Suorastaan eriskummallisen. Jakomielisyys on joskus tarpeen.
- Anonyymi
Miettiessä ett poistanko itseni somesta, liityin yhden tutun pyynnöstä ja nyt ei enää pidetä kauheasti yhteyksiä. Toisaalta eihän mun ole pakko käydä siellä, ehkä vaan lopetan käymiset kokonaan.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Mistäs somesta puhut....
<3Naamakirjasta puhun, en onneks muihin ole liittynyt enkä liity. Tuokin tuli tehtyä vain tuon tutun takia, olis pitänyt poistaa se jo viime vuonna, kun ei enää nähty kauheasti. Eipä mun tarvi tuolla käydä, annan olla, eipä se siellä haittaa bittiavaruudessa. Kaikkea sitä tuli tehtyä kuin tuollaseen joutavaan mentyä. En ole postannut sinne mitään, enkä kuvia laitellut, olkoot siellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244772
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333553Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543444Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203350Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232950Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282690Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint142370Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162360MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142185Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S331774