tuntemattomille ihmisille, vai sellaisille jotka tunnet ihan henkilökohtaisesti?
Oletko enemmän kateellinen
7
1804
Vastaukset
- Anonyymi
En ole ja vastaus on rehelinen. Omilla naisen tuloilla elän .pärjän hyvin.Vaikka koti on hintalapun mukan sisustettu ja ei löydy marimekkoa,teemaa ,arabiaaa täälät.On kodin lämpö ja sydän.Ei myöskään virtahepoa olohuoneesta. Mitä sitä koko lehmää otta kun litramaitoa riitää silloin tällöin.
- Anonyymi
Et jos ois rahaa niin sisustus näyttäisi tolta ok
- Anonyymi
No nyt on kova
- Anonyymi
Jos oon kateellinen, niin alan ”häiritsemään” toisen elämää kaikin keinoin. Ottaa niin päähän jos toisella menee paremmin. Mustamaalaus kunniaan 👊
- Anonyymi
Kylän torimummoihin ja ihan sukupuolesta tai iästä riippumaton termi kyllästyy kaikki lopulta. Se sama levy alkaa käydä korviin ja menettää merkityksensä
- Anonyymi
En ole kateellinen kenellekään. Minulla ei myöskään ole kilpailuviettiä. Luulen, että nuo asiat liity toisiinsa. Muiden menestys ei ole minulta pois.
- Anonyymi
En osaa olla kateellinen tuntemattomille, esim. menestyville julkisuuden henkilöille.
Yleisellä tasolla kuitenkin. Oma elämä ei mennyt niin kuin toivoin. Pyhä avioliitto ei ollutkaan niin pyhä kuin uskoin - tulin petetyksi. Silloin tunsin suurta kateutta heitä kohtaan, jotka eivät ole joutuneet samaa nöyryytystä kokemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003324881- 162266
- 1942119
- 1071496
- 811417
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776