Tällä hetkellä.............
<3
Vastaukset 13
- Anonyymi
Ei jaksa rampata täällä... lähtee taju..😂
- Anonyymi
Syy? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syy? 🤣
Yksinkertaisuus ja suuret luulot omasta hauskuudesta ja aina ohi maalin menevät sutkautukset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinkertaisuus ja suuret luulot omasta hauskuudesta ja aina ohi maalin menevät sutkautukset?
Ja siellä lepää.... se on maali taas! Nyt saa pojat huutaa!!!!
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Sen tiedät sinä....
En minä............
<3Mine en ramppaaamisesta skriivannunna ja mä nyt hymyy oon täysi koska onni und och elämä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hähää taas yksi narsku jäi kiinni, et taida itse tietääkään mitä tarkoitetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siellä lepää.... se on maali taas! Nyt saa pojat huutaa!!!!
No kerrankin edes jollain hajulla, yleensä menee ihan päin persettä
- Anonyymi
Päätä särkee ja väsyttää. Taitaa olla kahvin puutetta, ainakin. Kunpa sataisi.
- Anonyymi
Hassu, kupliva, naurattaa, sykekin vähän heittelee, toiveikas, odottava, no kiimassahan tässä ny tietty ollaan, mitäs vielä? No siis ihan jees, ei voi valittaa😅🥰
i love you ❤️😍 - Anonyymi
Otappa lisää kuppia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 139916
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?97795Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha98748- 60725
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55591Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26583Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett43494- 154489
- 42479
Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust7438